uhh t plaatje ilse de lange, dan tv stream dan muziek van ilsequote:Op vrijdag 24 december 2010 18:56 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wat vind jij leuk? Ilse de Lange? Dan TV stream
Lastig, Glazen Huis of Ilsequote:Op vrijdag 24 december 2010 18:55 schreef CindieY het volgende:
HELLO
Wat is leuker nu, radiostream of tv-stream?
Roken is slecht voor jequote:Op vrijdag 24 december 2010 18:56 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Geen aanstekers meer, neee, mobieltjes
Ja! En dan hopen dat Symphonic langskomt!quote:
quote:
Symphonic is a party pooperquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja! En dan hopen dat Symphonic langskomt!
Mooiste is dat je nog steeds niet gezegd wat je probleem is.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:55 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Het feit dat je hier al zo uitgebreid op ingaat bewijst maar weer dat je veel waarde hecht aan je forum(zo goed?)-leven. En ik schat mezelf alles behalve hoog in, integendeel, volgens mij ik een van de nieuwste users hier.
Ilse de Langequote:Op vrijdag 24 december 2010 18:56 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wat vind jij leuk? Ilse de Lange? Dan TV stream
quote:
ArnieAlberts post pas een maand op FOK!quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:55 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Het feit dat je hier al zo uitgebreid op ingaat bewijst maar weer dat je veel waarde hecht aan je forum(zo goed?)-leven. En ik schat mezelf alles behalve hoog in, integendeel, volgens mij ik een van de nieuwste users hier.
Als ik geen probleem heb valt er ook niks uit te leggen hè vriend.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:57 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Mooiste is dat je nog steeds niet gezegd wat je probleem is.
I stand corrected.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
ArnieAlberts post pas een maand op FOK!
edit: 13 dagen
Tja kijk ik dacht dat er wat was, want toen je ineens foto's begon te strooien (Net zoals dat honderd topics geleden ook begon met Katy Perry... Of was het Elmo?) en ik er wat van zei had ik het meteen gedaan.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:58 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Als ik geen probleem heb valt er ook niks uit te leggen hè vriend.
De grap is natuurlijk dat NS teken en dan informatie ernaast.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit is ouder dan dit jaar
[ afbeelding ]
Mij kom je toch overal tegen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:00 schreef naatje_1 het volgende:
Maar, jullie weten toch dat ik jullie heel erg ga missen ONZ mensjes, ik zit een beetje jullie mee op te hitsen.
Hé CindieY!quote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
Timur, zout toch es op. LaatIlse
zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |