+1quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:54 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat jullie oldbies waren, jullie reageren alleen wel zo.
Ja.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:54 schreef TradeMarkie het volgende:
Het ging hier toch over SR de afgelopen dagen?
Het feit dat je hier al zo uitgebreid op ingaat bewijst maar weer dat je veel waarde hecht aan je forum(zo goed?)-leven. En ik schat mezelf alles behalve hoog in, integendeel, volgens mij ik een van de nieuwste users hier.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:52 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Je beledigt mij dus je kan het terugkrijgen, that's all.Maar hoezo op fora? Ik geloof dat je mij niet op andere fora hebt gezien? Ik ben in ieder geval blij dat ik zo'n emo als jij die zichzelf zo hoog in schat nog nergens anders ben tegen gekomen. Want tering, wat ben jij een arrogante kwal. Zelfs al hang je hier vaker rond.
Oh myquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, maar het 3fm topic is wel van ons. Overigens is Hans de oldbie, en Roel, maar Waalwijker en ik zijn geen oldbies
Toen nog wel, nu lijkt het jerry springer welquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:54 schreef TradeMarkie het volgende:
ach jij komt hier hier eventjes vaag doen..quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:54 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Mensen die topics claimenEn dan vragen ze mij of IK een leuk leven heb.
Af en toequote:Op vrijdag 24 december 2010 18:54 schreef TradeMarkie het volgende:
Tot Waalwijker en nog een user die ik me de naam niet eens kan herinneren gingen roepen dat dit HUN topic was.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:54 schreef TradeMarkie het volgende:
Ja duh, het is naatje.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh my
Je bent verslaafd, stop met FOK!
Yup.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:54 schreef dasorakel het volgende:
[..]
hmmz ja zit op zich wat in... dus frans bauer is ook a artiest?
quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik weet een betere: BROEK AF TETTEN BLOOT, HOLLANDSE HOEREEEN!
Gelukkig, ik dacht ff dat ik verkeerd zatquote:
Wat vind jij leuk? Ilse de Lange? Dan TV streamquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:55 schreef CindieY het volgende:
HELLO
Wat is leuker nu, radiostream of tv-stream?
Mag dat niet meer dan? Er was wel nog een andere gepostquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jij, want dan wordt je lekker gebanned.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |