1e en 2e gourmetdagquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb je lekker de ruimte voor Eerste Vreetdag en Tweede Vreetdag
Ik heb de audio switchquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Neem dan de auto, gaat sneller!
quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:48 schreef ArnieAlberts het volgende:
Fijn dat de nummering weer goed is.
quote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:48 schreef Waalwijker het volgende:
Wat fijn als al die faalhazen uit ONZ morgen opgerot zijn uit dit topic.
Wat is jouw fucking probleem, faalkonijn.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:48 schreef Waalwijker het volgende:
Bovenstaande user bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:48 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Wat is jouw fucking probleem, faalkonijn.
zegt iequote:Op vrijdag 24 december 2010 18:48 schreef Waalwijker het volgende:
Noem eens wat namen....quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:48 schreef Waalwijker het volgende:
Iddquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:49 schreef musicfreakyme het volgende:
Leuk hoor, al die artiesten die daar op het plein optreden, maar ik wil gewoon zien wat er in het glazen huis gebeurt....
Hij post hier al langer dan jou hoor, ook naast SR.quote:
ik blijf in dit topic, dit is mijn thuisbasis, zie mijn eerste topics in mijn PoHiquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:49 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hoor je dat, Waalwijker noemt je een faalhaas.
Nogmaals, wat is jouw fucking probleem. Zeg gewoon wat er is of stop met je stompzinnige gekanker aandacht te trekken, you stupid ass.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:49 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Bovenstaande user bijvoorbeeld.
http://www.3fmfan.nl/page/sr10_player en dan switch audioquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:49 schreef musicfreakyme het volgende:
Leuk hoor, al die artiesten die daar op het plein optreden, maar ik wil gewoon zien wat er in het glazen huis gebeurt....
Dat was niet tijdens de finale he..quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:50 schreef dasorakel het volgende:
allemaal van die nederlandse C artiesten... in belgie editors hmmz
quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:48 schreef Swomp het volgende:
[..]
je hebt het nog steeds niet geleerd he
Die tyfs knop doet het niet goed. Soms wel en soms niet (ondanks adblock uit staat).quote:
Is dat eigenlijk een leuk leven wat jij hebt, mensen uitschelden en stoer doen op fora?quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:50 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Nogmaals, wat is jouw fucking probleem. Zeg gewoon wat er is of stop met je stompzinnige gekanker aandacht te trekken, you stupid ass.
Ilse is niet echt een C artiest hoor.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:50 schreef dasorakel het volgende:
Dan hoeft hij alsnog niet als een arrogante klootzak zich verheven te voelen boven de rest.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij post hier al langer dan jou hoor, ook naast SR.
doch... editorsquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:50 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat was niet tijdens de finale he..
Ik heb er serieus nog nooit last van gehad, hij doet het altijd!quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:50 schreef Qunix het volgende:
[..]
[..]
Die tyfs knop doet het niet goed. Soms wel en soms niet (ondanks adblock uit staat).
Komt omdat die updates blok ding een javascript loop heeft wat Firefox bijna laat crachen.
Waalwijker, go for itquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:50 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Is dat eigenlijk een leuk leven wat jij hebt, mensen uitschelden en stoer doen op fora?
Gelukkig ben ik een vaste 3FM-luisteraar, en was ik postte ik al een stukkie langer hier.quote:
t zijn geen Dtjes hoorquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:50 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ilse is niet echt een C artiest hoor.
quote:
Dilemmaquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:49 schreef musicfreakyme het volgende:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Waalwijker, Dagoduck, Ajacied en Swomp
Firefoxquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:50 schreef Qunix het volgende:
[..]
[..]
Die tyfs knop doet het niet goed. Soms wel en soms niet (ondanks adblock uit staat).
Komt omdat die updates blok ding een javascript loop heeft wat Firefox bijna laat crachen.
En ik niet.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb er serieus nog nooit last van gehad, hij doet het altijd!
En gebruik Chrome.
C artiesten? Dit zijn zo'n beetje de best verkopende artiesten die we in NL hebbenquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:50 schreef dasorakel het volgende:
Dat doen al die oldbies ook altijd, alsof FOK! van hun is ofzo.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:50 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dan hoeft hij alsnog niet als een arrogante klootzak zich verheven te voelen boven de rest.
3fm for zhe winquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:51 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik een vaste 3FM-luisteraar, en was ik postte ik al een stukkie langer hier.
Ilse die 'I'm still standing doet' klinkt net echtquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
http://www.3fmfan.nl/page/sr10_player en dan switch audio
quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:51 schreef Sersjee het volgende:
[..]
C artiesten? Dit zijn zo'n beetje de best verkopende artiesten die we in NL hebben
Ik kom amper in ONZ manquote:
Je beledigt mij dus je kan het terugkrijgen, that's all.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:50 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Is dat eigenlijk een leuk leven wat jij hebt, mensen uitschelden en stoer doen op fora?
Waalwijker is geen oldbie. Mocht ie willen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:51 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat doen al die oldbies ook altijd, alsof FOK! van hun is ofzo.
Omdat heineken zo goed verkoopt is t nog niet t beste bierquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:51 schreef Sersjee het volgende:
[..]
C artiesten? Dit zijn zo'n beetje de best verkopende artiesten die we in NL hebben
Ik zei toch ook niet dat hij een oldbie was.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:52 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Waalwijker is geen oldbie. Mocht ie willen.
ik weet nog een leuk forum voor jou, KLBquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:52 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Je beledigt mij dus je kan het terugkrijgen, that's all.Maar hoezo op fora? Ik geloof dat je mij niet op andere fora hebt gezien? Ik ben in ieder geval blij dat ik zo'n emo als jij die zichzelf zo hoog in schat nog nergens anders ben tegen gekomen. Want tering, wat ben jij een arrogante kwal. Zelfs al hang je hier vaker rond.
eujquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:52 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Je beledigt mij dus je kan het terugkrijgen, that's all.Maar hoezo op fora? Ik geloof dat je mij niet op andere fora hebt gezien? Ik ben in ieder geval blij dat ik zo'n emo als jij die zichzelf zo hoog in schat nog nergens anders ben tegen gekomen. Want tering, wat ben jij een arrogante kwal. Zelfs al hang je hier vaker rond.
chrome op win7 64bitquote:
Fijn, en doeiquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:52 schreef dasorakel het volgende:
[..]
Omdat heineken zo goed verkoopt is t nog niet t beste bier
quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik weet nog een leuk forum voor jou, KLB
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |