quote:
Nee.quote:
Ik zag 4 keer mijn post als laatste staan dus opende een nieuw deel...quote:
Hoezo dat nou weer? Triest dat jij je eraan stoort.quote:
quote:
och over een paar uurtjes ben je er toch niet meer..quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:22 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Hoezo dat nou weer? Triest dat jij je eraan stoort.
Welke moet het zijn dan?quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:23 schreef Swomp het volgende:
heb topic nummer klopt niet .... nu lopen zometeen die hele stats weer naar de klote
Pardon?quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:23 schreef miieejj het volgende:
[..]
och over een paar uurtjes ben je er toch niet meer..
Gaatie doodquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:23 schreef miieejj het volgende:
[..]
och over een paar uurtjes ben je er toch niet meer..
Maakt voor de stats geen ene kut uitquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:23 schreef Swomp het volgende:
heb topic nummer klopt niet .... nu lopen zometeen die hele stats weer naar de klote
oh, en dubbelen topics dan ?quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Maakt voor de stats geen ene kut uit
Zweetband.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:25 schreef Yurithemaster het volgende:
wat veilt ie nou zn koptelefoon uit de clip?
Hoofdband.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:25 schreef Yurithemaster het volgende:
Yuri en Engelsquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:25 schreef Yurithemaster het volgende:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dan zeg je als bij de buren erdoor bent , HELLO
nee.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:29 schreef Qunix het volgende:
EINDHOVEN - In Eindhoven is vrijdag avond een aardbeving geweest van 5.5 op de schaal van Richter. De oorzaak van deze beving is vermoedelijk het springen van enkele tienduizenden mensen op twee pleinen in Eindhoven bij het 3FM Serious Request evenement. Dit gebeurde tijdens het draaien van een nummer waar 'hello' in voor kwam. Er vielen geen slachtoffers. (ANP)
LOL.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:29 schreef Qunix het volgende:
EINDHOVEN - In Eindhoven is vrijdag avond een aardbeving geweest van 5.5 op de schaal van Richter. De oorzaak van deze beving is vermoedelijk het springen van enkele tienduizenden mensen op twee pleinen in Eindhoven bij het 3FM Serious Request evenement. Dit gebeurde tijdens het draaien van een nummer waar 'hello' in voor kwam. Er vielen geen slachtoffers. (ANP)
quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:30 schreef Yurithemaster het volgende:
weer die twee debielen laat ze eens ophoepelen
LOLZquote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:31 schreef Kanariegeel het volgende:
Respect voor de DJ's dat ze zo'n stom nummer zo populair kunnen krijgen door het maar genoeg te hypen. Hetzelfde geldt voor die matige Miss Montreal
Klein pleintje ja. Maar wel gezellig de laatste dagen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:31 schreef Piles het volgende:
Ik vond het grote plein wel meevallen eigenlijk
Hij is opgerot.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:33 schreef ArnieAlberts het volgende:
Waar is Porsche1 eigk? Ik mis hem
EDIT: Nope, toch niet.
Inderdaad misschien ligt hij in slaapcoma vanwege het opblijven ofzoquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:33 schreef ArnieAlberts het volgende:
Dat nummer heb ik eindelijk verdrongen. Naamgenoot waar ik me voor schaam man.quote:
hij heeft het te druk in ONZquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:33 schreef ArnieAlberts het volgende:
Als het ene plein groter is noemt men het grootste plein het grote plein. Zegt niets over de grote van het pleine.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:31 schreef Piles het volgende:
Ik vond het grote plein wel meevallen eigenlijk
Ah, hij heeft eindelijk de plek gevonden waar hij zoveel hij wil kan baggeren?quote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:34 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ah, hij heeft eindelijk de plek gevonden waar hij zoveel hij wil kan baggeren?
Die plek heeft hij allang gevonden hoorquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:34 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
En niemand die het erg vindquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:34 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk buiten KLB?quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:34 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dit. Nu Waalwijker en Dagoduck nog en dan is alles goedquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
En niemand die het erg vind
monkeys zijn ook animals jaquote:
Shrek had anders een goede soundtrackquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:36 schreef Piles het volgende:
[..]
En wat voor één![]()
En voor de jongeren onder ons: nee, dit is geen cover uit Shrek
quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:36 schreef Piles het volgende:
[..]
En wat voor één![]()
Zoveel zit ik toch niet in KLB?quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk buiten KLB?
was die in shreck zat een cover dan?quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:36 schreef Piles het volgende:
[..]
En wat voor één![]()
Jaren '60 en '70quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:36 schreef Piles het volgende:
[..]
En wat voor één![]()
quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:37 schreef Swomp het volgende:
Coen gaat nog naar bed???
Voor de laatste keer tijdens #SR10 m'n bedje in. En straks volop genieten van de finish. Wat een super bijzondere tijd beleven we hier!!
quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:36 schreef Piles het volgende:
[..]
En wat voor één![]()
Nee lullo, het zijn The Monkeysquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:37 schreef Geo3kant het volgende:
Op de stream krijg ik wat anders blijkbaar, maakt ni uit ..The Beatlessssss tududunudundun
Geschreven door Neil Diamond toch?quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]Ik heb shrek nog nooit gezien
Ken het nummer verder wel!
quote:
Monkees, die y hoort er niet inquote:
Idd, wat een graflul.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:37 schreef Geo3kant het volgende:
Coen fucking mietje.. wij bleven ook elke graveyard shift
Sorryquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:38 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Monkees, die y hoort er niet in
Don Diablo is echt de belichaming van alles wat er kut is aan de hedendaagse house.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:39 schreef Swomp het volgende:
ik hou wel normaal van dit soort muziek... maar deze gast draait nou niet echt geweldig
Hij bleef weer hangen. Is die gast zelf nog niet doof?quote:
Nee, gek hequote:Op vrijdag 24 december 2010 18:39 schreef Qunix het volgende:
Niemand doet mee en iedereen staat stil
TURBOOOOOOquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:41 schreef ArnieAlberts het volgende:
Dit is toch geen house? Dit is gewoon pokkeherrie.
Draai dan beter een classic van Elstak ofzo.
Thrillseekahhhhhhquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:41 schreef ArnieAlberts het volgende:
Dit is toch geen house? Dit is gewoon pokkeherrie.
Draai dan beter een classic van Elstak ofzo.
Ik wil muziek.quote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:41 schreef naatje_1 het volgende:
WEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENDDDDDDDDDD
Dat vind ik nog leuker dan dit, en dat zegt heel wat, vraag maar aan naatje.quote:
welke michiel?quote:
VEENSTRA VEENSTRA!quote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:42 schreef Qunix het volgende:
[..]
Of je luistert bagger, of een interview.
quote:
quote:
quote:
Beter dan die nieuwe troep.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:43 schreef Etcetera het volgende:
Gaan ze een keer P!nk draaien is het dit oude plaatje
idd. die gast die er doorheen loopt te bleren is nog ergerquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:39 schreef Qunix het volgende:
Wat een vreselijke bagger kut muziek van die don
Zombie moet je de originele draaien en niet een slechte remix
Bedoel je topics?quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoeveel gaan we er nog halen tot 21:30? ik gok 4
Hij heeft daar geen stem voor.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:43 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
idd. die gast die er doorheen loopt te bleren is nog erger
Die muziek is ansich prima hoor, maar die excuusneger moet z'n smoel eens houden.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:43 schreef Pino112 het volgende:
Jullie hebben niet van smaken verschillen gehoord?
Diegene die iets goed vindt, en wat het merendeel crap vindt wordt compleet afgezeken.
Word momenteel hard afgezeken..quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:43 schreef Pino112 het volgende:
Jullie hebben niet van smaken verschillen gehoord?
Diegene die iets goed vindt, en wat het merendeel crap vindt wordt compleet afgezeken.
Ik zeg dat het er wel meer worden. 10 minuten per topic...?quote:
Niet Daan Duivel lopen dissen hèquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:44 schreef Qunix het volgende:
Don moet rock draaienEcht wat een vage bedoeling.. Tussen de tracks de cd speler vast laten lopen met een effectje
Echt zooooooooooooooooo slecht
HELLO!quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:45 schreef BBQSausage het volgende:
WIJ WILLEN HELLO!
WIJ WILLEN HELLO!
Ik steek me vinger in me reet als het gebeurt/quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:44 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik zeg dat het er wel meer worden. 10 minuten per topic...?
quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:45 schreef Thomas B. het volgende:
Ow marco borsato er ook nog bij... als je nou geen dunne kak meer hebt weet ik het niet meer
Zo leer je nog eens watquote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb je lekker de ruimte voor Eerste Vreetdag en Tweede Vreetdag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |