quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:31 schreef Kanariegeel het volgende:
Respect voor de DJ's dat ze zo'n stom nummer zo populair kunnen krijgen door het maar genoeg te hypen. Hetzelfde geldt voor die matige Miss Montreal
Klein pleintje ja. Maar wel gezellig de laatste dagen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:31 schreef Piles het volgende:
Ik vond het grote plein wel meevallen eigenlijk
Hij is opgerot.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:33 schreef ArnieAlberts het volgende:
Waar is Porsche1 eigk? Ik mis hem
EDIT: Nope, toch niet.
Inderdaad misschien ligt hij in slaapcoma vanwege het opblijven ofzoquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:33 schreef ArnieAlberts het volgende:
Dat nummer heb ik eindelijk verdrongen. Naamgenoot waar ik me voor schaam man.quote:
hij heeft het te druk in ONZquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:33 schreef ArnieAlberts het volgende:
Als het ene plein groter is noemt men het grootste plein het grote plein. Zegt niets over de grote van het pleine.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:31 schreef Piles het volgende:
Ik vond het grote plein wel meevallen eigenlijk
Ah, hij heeft eindelijk de plek gevonden waar hij zoveel hij wil kan baggeren?quote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:34 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ah, hij heeft eindelijk de plek gevonden waar hij zoveel hij wil kan baggeren?
Die plek heeft hij allang gevonden hoorquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:34 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
En niemand die het erg vindquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:34 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk buiten KLB?quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:34 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dit. Nu Waalwijker en Dagoduck nog en dan is alles goedquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
En niemand die het erg vind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |