quote:
quote:
Beter dan die nieuwe troep.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:43 schreef Etcetera het volgende:
Gaan ze een keer P!nk draaien is het dit oude plaatje
idd. die gast die er doorheen loopt te bleren is nog ergerquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:39 schreef Qunix het volgende:
Wat een vreselijke bagger kut muziek van die don
Zombie moet je de originele draaien en niet een slechte remix
Bedoel je topics?quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoeveel gaan we er nog halen tot 21:30? ik gok 4
Hij heeft daar geen stem voor.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:43 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
idd. die gast die er doorheen loopt te bleren is nog erger
Die muziek is ansich prima hoor, maar die excuusneger moet z'n smoel eens houden.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:43 schreef Pino112 het volgende:
Jullie hebben niet van smaken verschillen gehoord?
Diegene die iets goed vindt, en wat het merendeel crap vindt wordt compleet afgezeken.
Word momenteel hard afgezeken..quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:43 schreef Pino112 het volgende:
Jullie hebben niet van smaken verschillen gehoord?
Diegene die iets goed vindt, en wat het merendeel crap vindt wordt compleet afgezeken.
Ik zeg dat het er wel meer worden. 10 minuten per topic...?quote:
Niet Daan Duivel lopen dissen hèquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:44 schreef Qunix het volgende:
Don moet rock draaienEcht wat een vage bedoeling.. Tussen de tracks de cd speler vast laten lopen met een effectje
Echt zooooooooooooooooo slecht
HELLO!quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:45 schreef BBQSausage het volgende:
WIJ WILLEN HELLO!
WIJ WILLEN HELLO!
Ik steek me vinger in me reet als het gebeurt/quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:44 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik zeg dat het er wel meer worden. 10 minuten per topic...?
quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:45 schreef Thomas B. het volgende:
Ow marco borsato er ook nog bij... als je nou geen dunne kak meer hebt weet ik het niet meer
Zo leer je nog eens watquote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb je lekker de ruimte voor Eerste Vreetdag en Tweede Vreetdag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |