Bovenstaande user bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:48 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Wat is jouw fucking probleem, faalkonijn.
zegt iequote:Op vrijdag 24 december 2010 18:48 schreef Waalwijker het volgende:
Wat fijn als al die faalhazen uit ONZ morgen opgerot zijn uit dit topic.
Noem eens wat namen....quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:48 schreef Waalwijker het volgende:
Iddquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:49 schreef musicfreakyme het volgende:
Leuk hoor, al die artiesten die daar op het plein optreden, maar ik wil gewoon zien wat er in het glazen huis gebeurt....
Hij post hier al langer dan jou hoor, ook naast SR.quote:
ik blijf in dit topic, dit is mijn thuisbasis, zie mijn eerste topics in mijn PoHiquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:49 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hoor je dat, Waalwijker noemt je een faalhaas.
Nogmaals, wat is jouw fucking probleem. Zeg gewoon wat er is of stop met je stompzinnige gekanker aandacht te trekken, you stupid ass.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:49 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Bovenstaande user bijvoorbeeld.
http://www.3fmfan.nl/page/sr10_player en dan switch audioquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:49 schreef musicfreakyme het volgende:
Leuk hoor, al die artiesten die daar op het plein optreden, maar ik wil gewoon zien wat er in het glazen huis gebeurt....
Dat was niet tijdens de finale he..quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:50 schreef dasorakel het volgende:
allemaal van die nederlandse C artiesten... in belgie editors hmmz
quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:48 schreef Waalwijker het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |