uhh t plaatje ilse de lange, dan tv stream dan muziek van ilsequote:Op vrijdag 24 december 2010 18:56 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wat vind jij leuk? Ilse de Lange? Dan TV stream
Lastig, Glazen Huis of Ilsequote:Op vrijdag 24 december 2010 18:55 schreef CindieY het volgende:
HELLO
Wat is leuker nu, radiostream of tv-stream?
Roken is slecht voor jequote:Op vrijdag 24 december 2010 18:56 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Geen aanstekers meer, neee, mobieltjes
Ja! En dan hopen dat Symphonic langskomt!quote:
quote:
Symphonic is a party pooperquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja! En dan hopen dat Symphonic langskomt!
Mooiste is dat je nog steeds niet gezegd wat je probleem is.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:55 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Het feit dat je hier al zo uitgebreid op ingaat bewijst maar weer dat je veel waarde hecht aan je forum(zo goed?)-leven. En ik schat mezelf alles behalve hoog in, integendeel, volgens mij ik een van de nieuwste users hier.
Ilse de Langequote:Op vrijdag 24 december 2010 18:56 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wat vind jij leuk? Ilse de Lange? Dan TV stream
quote:
ArnieAlberts post pas een maand op FOK!quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:55 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Het feit dat je hier al zo uitgebreid op ingaat bewijst maar weer dat je veel waarde hecht aan je forum(zo goed?)-leven. En ik schat mezelf alles behalve hoog in, integendeel, volgens mij ik een van de nieuwste users hier.
Als ik geen probleem heb valt er ook niks uit te leggen hè vriend.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:57 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Mooiste is dat je nog steeds niet gezegd wat je probleem is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |