Welke Sophie?quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:01 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hai!
Heeft Sophie nou een pittig kapsel?
Ik vind d'r wel leukquote:
Dat Katy Perry-gifje is een traditie in dit topic, die niemand hier kent omdat ze allemaal alleen hier langskomen met Serious Request om zoveel mogelijk topics vol te spammen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:59 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Tja kijk ik dacht dat er wat was, want toen je ineens foto's begon te strooien (Net zoals dat honderd topics geleden ook begon met Katy Perry... Of was het Elmo?) en ik er wat van zei had ik het meteen gedaan.
Van de NOS ja.quote:
Bij dezenquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:03 schreef ArnieAlberts het volgende:
4,1 miljoen euro is er binnen hier? Wist ik niet eens.
Eens.quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:03 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Dat Katy Perry-gifje is een traditie in dit topic, die niemand hier kent omdat ze allemaal alleen hier langskomen met Serious Request om zoveel mogelijk topics vol te spammen.
definitief volgt nog... het is sowieso boven de 4,1quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:03 schreef ArnieAlberts het volgende:
4,1 miljoen euro is er binnen hier? Wist ik niet eens.
Dus het volspammen van een topic is niet goed tenzij het een Katy Perry-plaatje is?quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:03 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Dat Katy Perry-gifje is een traditie in dit topic, die niemand hier kent omdat ze allemaal alleen hier langskomen met Serious Request om zoveel mogelijk topics vol te spammen.
Man jij doet alsof jij Koning Karel de Grootte bentquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:03 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Nee okquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:03 schreef dasorakel het volgende:
[..]
definitief volgt nog... het is sowieso boven de 4,1
Traditie? Die SNL-aflevering is van 3 maanden terug!quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:03 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
http://www.3fmfan.nl/page/sr10_playerquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:04 schreef CindieY het volgende:
Er was toch ook een stream waarbij je kon switchen naar audio? Switchen tussen 2 schermpjes om het geluid te muten en weer aan te zetten werkt niet zo tactisch
quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:03 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Nee, het gaat er om dat er users zijn die in dit topic posten en dat er users zijn die in dit topic posten tijdens SR, van degene die tijdens SR posten heb je gasten uit ONZ en gewoon chille users, en dan beginnen die uit onz altijd te zeuren over dingen die in dit topic normaal zijn zoals die gifjes.quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:03 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dus het volspammen van een topic is niet goed tenzij het een Katy Perry-plaatje is?
't Is dat jij het zegt. Jij hebt namelijk altijd gezegd.quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:04 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Traditie? Die SNL-aflevering is van 3 maanden terug!
ohh je hebt ook je portomonnee nog ff open getrokken?quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:04 schreef Geo3kant het volgende:
Nederland krijgt 8.5 miljoen, ik voel het!
[..]
Lijkt me veel. Ik houd 't op 7,3 mln.quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:04 schreef Geo3kant het volgende:
Nederland krijgt 8.5 miljoen, ik voel het!
Deze reactie is helaas te achterlijk om inhoudelijk op in te gaan.quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Man jij doet alsof jij Koning Karel de Grootte bent
[..]
Ik denk altijd bij dat soort dingen... He wat? Leg eens uit!!!quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, het gaat er om dat er users zijn die in dit topic posten en dat er users zijn die in dit topic posten tijdens SR, van degene die tijdens SR posten heb je gasten uit ONZ en gewoon chille users, en dan beginnen die uit onz altijd te zeuren over dingen die in dit topic normaal zijn zoals die gifjes.
8.5 ik denk dat er nog 1 maybe 2 miljoen toch komt van de staatquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Lijkt me veel. Ik houd 't op 7,3 mln.
3fmfan.nlquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:04 schreef CindieY het volgende:
Er was toch ook een stream waarbij je kon switchen naar audio? Switchen tussen 2 schermpjes om het geluid te muten en weer aan te zetten werkt niet zo tactisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |