Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Wheheheeh Lutje komt me halenquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:27 schreef Lutte het volgende:
Hoi, ik kom Koen even aan zijn oren meeslepen naar de GRTDOJW SC.
iji ook toekquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:29 schreef Toekito het volgende:
![]()
mijn laptop gaat de rest van het weekend uit, fijne dagen all!
vertel mij watquote:
En zo onzinnig want het is binnen een paar seconden weer open gemaaktquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:29 schreef Myraela het volgende:
Cadeautjes inpakken, ben ik echt niet goed in.
ik ben goed in uitpakkenquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:29 schreef Myraela het volgende:
Cadeautjes inpakken, ben ik echt niet goed in.
Deja vu.quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:30 schreef LovelyLady het volgende:
MPG je bent op tijd weg
We hebben een P
We hebben een I
We hebben een PI
Fijne Kerstdagenquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:29 schreef Toekito het volgende:
![]()
Fijne dagen Toekkiequote:Op vrijdag 24 december 2010 17:29 schreef Toekito het volgende:
![]()
Aah jammer! Het is zo stil.quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wheheheeh Lutje komt me halen
Maar ik vertrek over 15 min naar familie
Nee, helaas niet. Misschien voor de andere ook maar goed tenzij ze ook ziek willen wordenquote:
Lutte, je bent hier toch ook welkomquote:
dank je schatquote:
hier nietquote:
Ojee, dalijk ga ik hier niet meer weg...quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lutte, je bent hier toch ook welkom
Nog eenquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:30 schreef LovelyLady het volgende:
MPG je bent op tijd weg
We hebben een P
We hebben een I
We hebben een PI
Is ook helemaal niet nodigquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:33 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ojee, dalijk ga ik hier niet meer weg...
toch nogquote:
moet dat danquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:33 schreef Lutte het volgende:
[..]
En dat is slecht omdat?quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:33 schreef Lutte het volgende:
[..]
Meet?quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:35 schreef DaMart het volgende:
Zo, weer thuis. Was een erg geslaagde meet, met lekker eten, veel gezelligheid en een overheerlijke appeltaart van Marijke![]()
.
Nu op naar de volgende meet.
DMquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:35 schreef DaMart het volgende:
Zo, weer thuis. Was een erg geslaagde meet, met lekker eten, veel gezelligheid en een overheerlijke appeltaart van Marijke![]()
.
Nu op naar de volgende meet.
laters koenquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:35 schreef Koen66 het volgende:
Lieve mensen, ik ga ervandoor. Tot later vanavond wellicht![]()
Later Koen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:35 schreef Koen66 het volgende:
Tot later Koenquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:35 schreef Koen66 het volgende:
laters trevquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:35 schreef Trevland het volgende:
nu even lekker rustig naar Arnhem, bis later lui
![]()
Later koenquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:35 schreef Koen66 het volgende:
Woohooquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
Omdat dat niet slecht is.
Ik vind het hier nu al leuk!
En wij misten Stuart helaas.quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
In ieder geval appeltaart en lunch.
wij zijn ook leukquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
Fijne dagen Toek, ook voor Muckquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:29 schreef Toekito het volgende:
![]()
Daar baal ik ook behoorlijk van. Sorryquote:
jij ook stuartquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:44 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat even op bed liggen. Tot later misschien mensen en hoe dan ook fijne Kerst![]()
Wat is FOK! eigenlijk klein hé?quote:
bongquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:44 schreef BONG4002 het volgende:
Welkom hier Lutte
En een zeer fijne kerst alvast @iedereen
Thnx GFquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
bong
jij ook een fijne kerst
Ja, of jij bent gewoon overal!quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Wat is FOK! eigenlijk klein hé?
Leuk dat je hier nu ook meepost
Weet ikquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar baal ik ook behoorlijk van. Sorry
quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja, of jij bent gewoon overal!
En thanks!
Ja, dat merk ik, heel anders dan wanneer je voor het eerst in andere SC's post.quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:50 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar hier is het echt lekker knus en gezellig
Die is echt geweldigquote:
SteenKonijnquote:
Ik heb heel veel SC's gehad in al die jaren maar op de een of andere manier nooit beland in de KSC, mss een keer een verdwaalde post maar dat was het.quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:50 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja, dat merk ik, heel anders dan wanneer je voor het eerst in andere SC's post.
Lig zequote:Op vrijdag 24 december 2010 17:44 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat even op bed liggen. Tot later misschien mensen en hoe dan ook fijne Kerst![]()
Ik keek te veel in 'jongeren'-SC's, maar ik ben gewoon veel meer op mijn plek in SC's met wat oudere mensen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:53 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik heb heel veel SC's gehad in al die jaren maar op de een of andere manier nooit beland in de KSC, mss een keer een verdwaalde post maar dat was het.
Toen Big Brother en De Gouden Kooi nog bezig was zat ik daar ook vaak in de SC, die toen nog wél gezellig was
Dan ben je hier op de goede plek, want wij hebben Goldfingerquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik keek te veel in 'jongeren'-SC's, maar ik ben gewoon veel meer op mijn plek in SC's met wat oudere mensen.
Die had makkelijk mijn vader kunnen zijn.quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan ben je hier goed op je plek, want wij hebben Goldfinger.
En dat zegt een andere bejaarde?quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan ben je hier goed op je plek, want wij hebben Goldfinger.
Waarschijnlijk (en die indruk had ik al een beetje) omdat je volwassener denkt dan de meeste van jouw leeftijd, klopt dat?quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik keek te veel in 'jongeren'-SC's, maar ik ben gewoon veel meer op mijn plek in SC's met wat oudere mensen.
heb jij nou eindelijk vakantie?quote:
Beetje stom om te zeggen, maar ik ga veel meer met oudere mensen om ja. Ook omdat mijn klasgenoten al allemaal minstens één en sommigen zelfs 5 jaar ouder zijn.quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:56 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk (en die indruk had ik al een beetje) omdat je volwassener denkt dan de meeste van jouw leeftijd, klopt dat?
Zelf herken ik dat ook wel, had vroeger ook de neiging meer met volwassenen om te gaan dan mijn eigen leeftijdsgenoten
Kloptquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
Die had makkelijk mijn overgrootvader kunnen zijn.
Ja ja ja ja ja!quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:56 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
heb jij nou eindelijk vakantie?
Gefeliciteerdquote:
Is niet 'stom' hoorquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
Beetje stom om te zeggen, maar ik ga veel meer met oudere mensen om ja. Ook omdat mijn klasgenoten al allemaal minstens één en sommigen zelfs 5 jaar ouder zijn.
Zieligertquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:59 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
mijn eerste weekje vakantie is alweer bijna voorbij
ik had de vrijdag ongeveer vrij, leraren hadden een toneelstukje opgevoerd, en daarna nog een kerst ontbijt met The Handsome Poets, waren ook op SR!quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zieligert![]()
We mochten vandaag tijdens het 1e lesuur weg
We zouden eigenlijk 4 lesuren hebben, maar tijdens het 1e lesuur riepen ze om dat iedereen de school mocht verlaten omdat er veel leraren vastzaten in de sneeuwquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:01 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik had de vrijdag ongeveer vrij, leraren hadden een toneelstukje opgevoerd, en daarna nog een kerst ontbijt met The Handsome Poets, waren ook op SR!
maar het was niet verplicht, maar ik ging wel
Joepiequote:Op vrijdag 24 december 2010 18:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
We zouden eigenlijk 4 lesuren hebben, maar tijdens het 1e lesuur riepen ze om dat iedereen de school mocht verlaten omdat er veel leraren vastzaten in de sneeuw
Dat was dus ook onze reactiequote:
begrijpelijkquote:
Wat reageer jij snel zegquote:
ben ik goed inquote:
jwz zemmelquote:
TFM's rijkelijke woordenschatquote:
il ne doet pas hetquote:
Tot vanavondquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:08 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik ga naar een familie kerstdiner hoor ik net...
Dus ik ben vanavond weer terug!
latuah
hihiquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:15 schreef DaMart het volgende:
Wat een snertcommunicatie van NS dan.
Dat werd aangeboden jaquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:26 schreef LovelyLady het volgende:
Hey Fles... probeerde je nou erwtensoep te scoren?
Ja brompot hou ook van jou hoorquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja fijne kerst iedereen, vrede op aarde, in de mensen een welbehagen, doe lekker vroom, vreet je schaamteloos helemaal je kop eraf aan kalkoen en ander overdreven gedoe, spek de commercie maar flink, doe alsof je van iedereen vreselijk veel houdt, en doe vooral alsof het niet opvalt dat dat alleen voor deze paar dagen is
Ik heb vertraging in ehv opgelopen. Wel 2 koffie gehadquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:34 schreef Trevland het volgende:
Zo nu al bij zevenaar i.p.v. nu weg uit Arhem
Een vertraging die mij goed uitkomten heb mijn eten ook op
Mooi zoquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
Veilig thuisHet was super gezellig
quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
Veilig thuisHet was super gezellig
Mooiquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Mooi zo.
Vond het ook heel gezellig. En de soep en de cake waren echt super lekker.
Jijquote:
Noujaquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
MooiVolgende keer bak ik een cake voor jou, kun je em invriezen heb je elke dag op school een stukje
[..]
Jij![]()
Ik vind je fantastisch
quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nouja![]()
Ik vind je gezellig en lief
quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:58 schreef Symphonic het volgende:
Zo het eten zit er weer in, het kon er nog net bij
Woah!quote:
Ja toch? Daar was ik meteen een beetje verliefd opquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
die raampjes zijn
maar die haard vind ik toffer
Ja, en dat aan twee kanten van het huisquote:
Maar er zijn dus meer foto's?quote:
Toek en Muck gaan verhuizenquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar er zijn dus meer foto's?Waar?
De vloer is er uitquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
Is het klussen nog een beetje gelukt dan?
Gaaf hoor meisquote:
Haardombouw ervoor en jequote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De vloer is er uit
Ik moest nog wel sprinten om de kamerdeur te redden.
Ik trok het laminaat omhoog en tilde daarmee de deur uit zijn scharnieren
Joahquote:
Tijgervel, tochquote:
tuullukquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JoahMaar wel een nepperd graag
Nee berenvelletje is zachterquote:
Hihiquote:
Mooiquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hihi
Woah, dat scherm wat ik van Symph heb gekregen is zoveel groter dan mijn oude scherm, dat ik 2 keer zo veel icoontjes kwijt kan in m'n taakbalk![]()
Het mocht eens tijd wordenquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:09 schreef Trevland het volgende:
Volgende station is Varrseveldben met max 30 min thuis
Van Hoorn Perenijsje naar Varsseveld in 3,5 uurquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:09 schreef Trevland het volgende:
Godver, jij gaat winnen. Nog dik 20 min. treinen en dan20 min lopen...quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:09 schreef Trevland het volgende:
Tofquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hihi
Woah, dat scherm wat ik van Symph heb gekregen is zoveel groter dan mijn oude scherm, dat ik 2 keer zo veel icoontjes kwijt kan in m'n taakbalk![]()
Jeujquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:09 schreef Trevland het volgende:
Ja ik ben dol op icoontjesquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
hoera voor icoontjes
[..]
Het mocht eens tijd worden
Woeiquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Van Hoorn Perenijsje naar Varsseveld in 3,5 uur.
Hoeveel vertraging heb je in totaal opgelopen?quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Godver, jij gaat winnen. Nog dik 20 min. treinen en dan20 min lopen...
vandaag alquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh en maandagochtend 8 uur opduvelen met je sneeuw graag
trevquote:
Je parking nog steeds niet sneeuwvrij?quote:
Niet zo gek veel. Kwartier ofzo maar, denk ik.quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jeuj
[..]
Ja ik ben dol op icoontjes![]()
Moet alleen wel een nieuw bureaubladafbeelding
Die ik nu heb is blijkbaar slecht afgewerkt, maar dat viel niet op op m'n oude scherm
[..]
Woei
[..]
Hoeveel vertraging heb je in totaal opgelopen?
Geen GTBV dus... heb zelf even 10 formulieren gehaald nog vandaagquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet zo gek veel. Kwartier ofzo maar, denk ik.
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet zo gek veel. Kwartier ofzo maar, denk ik.
Jij komt vast veel aan van al dat eten?quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:16 schreef wel.o.k het volgende:
alweer gegeten![]()
en morgen krijg ik een 6 gangen diner hoorde ik net![]()
maar een extra groot rondjes lopen straks
quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je parking nog steeds niet sneeuwvrij?
En hoi batsmeneer
Goeie tip. Zo ff twee formulieren meenemen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geen GTBV dus... heb zelf even 10 formulieren gehaald nog vandaag.
Nee het is nog niet klaar hoor, lijm nog van de trap, boven nog een paar behangrestjes, nog 2 kamers vloerbedekking, en nog een aanhanger of 7 grofvuilquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Lol, doe je goed
Maar fijn dat het klaar is
Zijn de dagen van niets doen en hangen al begonnen?
Pfff dat is nog even aanpoten dan....quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee het is nog niet klaar hoor, lijm nog van de trap, boven nog een paar behangrestjes, nog 2 kamers vloerbedekking, en nog een aanhanger of 7 grofvuil
Ja helaas wel, en die lijmverwijderaar is echt baggerspulquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Pfff dat is nog even aanpoten dan....
vooral die lijm van de trap is dat geen klote klus?
Hopen dat daar vanavond gewoon veel auto's staanquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
fijn een grote parking
marijke![]()
quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee het is nog niet klaar hoor, lijm nog van de trap, boven nog een paar behangrestjes, nog 2 kamers vloerbedekking, en nog een aanhanger of 7 grofvuil
Hihihihiquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:25 schreef LovelyLady het volgende:
Koen heeft de slappe lach met papa(babyfoon FTW)
Nou, mocht het alsnog nodig zijn dan gil je maarquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:28 schreef Symphonic het volgende:
Het streven is om het maandag af te ronden...
Ik vind het wel heel lief van je
Ja i knowquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja helaas wel, en die lijmverwijderaar is echt baggerspul
Sander slim?quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
HihihihiKoen
En die Sander is echt een slim mannetje zeg
Dat gaan wij niet reddenquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:28 schreef Symphonic het volgende:
Het streven is om het maandag af te ronden...
Ik vind het wel heel lief van je
Ja, ik vind Sander een clever ventjequote:Op vrijdag 24 december 2010 19:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja i know
[..]
Sander slim?hij heeft zo zijn momenten
![]()
Wil je me nog een dagje lenen?quote:
wat kost dat?quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wil je me nog een dagje lenen?
Is hij ook wel hoorquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, ik vind Sander een clever ventje
Een maaltijd en drinkenquote:
Oeh, is er iets waar je heel goed in bent?quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, ik vind Sander een clever ventje
[..]
Wil je me nog een dagje lenen?
Jaquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is hij ook wel hoor![]()
Het gaat hartstikke goed met hem
Redelijk tarief! Wat kan je goed?quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Een maaltijd en drinkenVerder graties
Ik ben goed in deuren schilderenquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:35 schreef Muck het volgende:
[..]
Oeh, is er iets waar je heel goed in bent?
Hij vind spelletjes heel erg leukquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaIk zal eens kijken bij m'n spelletjescollectie of ik nog iets leuks heb wat we samen kunnen doen
Volgens mij heb ik nog wel wat
Verven, gaten boren, schoonmaken, schuren kan ik wel maar vind ik niet leukquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:35 schreef Muck het volgende:
[..]
Oeh, is er iets waar je heel goed in bent?
Special price for the beautiful ladyquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:35 schreef Toekito het volgende:
[..]
Redelijk tarief! Wat kan je goed?
quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Verven, gaten boren, schoonmaken, schuren kan ik wel maar vind ik niet leuken ik kan ook wel dingen in elkaar schroeven enzo
We hebben er nog wel een paarquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben goed in deuren schilderen
[..]
Hij vind spelletjes heel erg leuk
Ik mocht alleen nu net niet met hem wii-en
Ja, dat dacht ik alquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben goed in deuren schilderen
[..]
Hij vind spelletjes heel erg leuk
Ik mocht alleen nu net niet met hem wii-en
We moeten genoeg muren, plafonds en deuren verven!quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Special price for the beautiful lady
En dit dus:
[..]
Ik zie een matchquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:39 schreef Toekito het volgende:
[..]
We moeten genoeg muren, plafonds en deuren verven!
Is goed joh, laat maar wetenquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:40 schreef Muck het volgende:
Maar ook zonder hamers en spijkers zijn jullie natuurlijk van harte welkom
Maandag beginnen we met behang trekken en plannen, dus daarna is het makkelijker om wat af te spreken denk ik
eet smakelijk straksquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:45 schreef Muck het volgende:
Ik ga zo eens wat te eten fabriceren, voor als de oudjes uit de kerk komen
Nou ik het je beter vertellenquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Van Hoorn Perenijsje naar Varsseveld in 3,5 uur.
Het beste paard van stal heeft ook trek!quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:45 schreef Muck het volgende:
Ik ga zo eens wat te eten fabriceren, voor als de oudjes uit de kerk komen
Ze heeft vast wel een wortel en een suikerklontje overquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:47 schreef Toekito het volgende:
[..]
Het beste paard van stal heeft ook trek!
Of een appel, en dan maakt een paard er altijd deels appelmoes van wat ie dan verliestquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze heeft vast wel een wortel en een suikerklontje over.
Lolquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Of een appel, en dan maakt een paard er altijd deels appelmoes van wat ie dan verliest![]()
Jij praat met paarden?quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:47 schreef Toekito het volgende:
[..]
Het beste paard van stal heeft ook trek!
Ja, en ga binnenkort aan mijn cursus "praten met Simba" beginnen!quote:
Netjes hoor, die tijdquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat niemand mij welkom heet en dat ik het zo snel gedaan heb
Dat vond ik ook, stond er ook van te kijkenquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Netjes hoor, die tijd.
En welkom thuis.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:52 schreef DaMart het volgende:
Marijke, nu op SBS een film met de Madagaskarpinguïns!
Gezien. Die was wel grappig.quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:52 schreef DaMart het volgende:
Marijke, nu op SBS een film met de Madagaskarpinguïns!
Je hebt het er maar druk meequote:Op vrijdag 24 december 2010 20:17 schreef Symphonic het volgende:
Ik word weer even opgeslokt door SR
ik vind het dan ook ontzettend leukquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je hebt het er maar druk mee
Woeiquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik vind het dan ook ontzettend leuk
Nu heb ik maar 1 kleuter
Ja, maar dat is andersquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vond Koen,Thijs en Sander wel schattig, vooral de 2 jongste
Weet ik, dat heb ik ookquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar dat is andersIk vond ze alle 3 wel fantastisch
Maar heb wel heel veel bewondering voor moeders
Hoi!quote:
Oh maar 10 min later als dat ik wasquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:38 schreef MPG het volgende:
Was om 19.50 thuis en heb inmiddels gegeten.
Tisserquote:
Videokaart van mijn pc meent nu even naar de kloten te zijn gegaanquote:
Das wel serieus minderquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Videokaart van mijn pc meent nu even naar de kloten te zijn gegaandus nu alleen nog maar mijn laptop die het crap doet
![]()
Balen zegquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Videokaart van mijn pc meent nu even naar de kloten te zijn gegaandus nu alleen nog maar mijn laptop die het crap doet
![]()
Waarom?quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:42 schreef MPG het volgende:
Mijn dienst van zondag is gecancelled. Daar gaat het voor 36 euro per uur werken.
Hier de hele dag al niet volgens mijquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:43 schreef RockNijntje het volgende:
Sneeuwt het nog bij jullie?Hier niet meer...
quote:
Ja vooral omdat mijn laptop al brak isquote:
Dat is dan wel jammerquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:42 schreef MPG het volgende:
Mijn dienst van zondag is gecancelled. Daar gaat het voor 36 euro per uur werken.
Omdat er geen werk is. Ze gaan alles op zaterdag doen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waarom?Als je ingepland bent mogen ze je toch niet opeens afzeggen lijkt me? ;@
Doe je een oproepje in V&A of kijk je Marc lief aanquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
[..]
Ja vooral omdat mijn laptop al brak isen ik heb binnen kort wil opsturen, nu eerst aan een videokaart zien te komen, wil daar nu echt geen geld aan kwijt want ik wil een auto
[..]
Dat is dan wel jammer
Fijnquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hier de hele dag al niet volgens mij
Wat stom!quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat er geen werk is. Ze gaan alles op zaterdag doen.
Welke vakantie?quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Fijn
Alleen vind ik dat het in de vakantie wel mag sneeuwen
Ik heb ook nog een paar maten waarvan er zeker eentje nog wel wat kaarten heeft liggenquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Doe je een oproepje in V&A of kijk je Marc lief aanDan kun je misschien voor een prikkie een videokaart regelen
En heb je niet een onboard videokaart? Heb je in elk geval ietsquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
pff een beetje standaard videokaartje kost de wereld niet hoor
Ik wil er ook nog wel een beetje mee kunnen gamenquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
pff een beetje standaard videokaartje kost de wereld niet hoor
Heeft ie misschien, ik zeg maar iets raars hoor...een telefoon?quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een paar maten waarvan er zeker eentje nog wel wat kaarten heeft liggenmaar die is nu niet online
Ik heb alleen een AGP-kaart liggen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Doe je een oproepje in V&A of kijk je Marc lief aanDan kun je misschien voor een prikkie een videokaart regelen
Ik heb niets meer liggen, anders had je het zo mogen hebbenquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een paar maten waarvan er zeker eentje nog wel wat kaarten heeft liggenmaar die is nu niet online
Nope zit er niet op en heb alleen maar vga kaarten liggenquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En heb je niet een onboard videokaart? Heb je in elk geval iets
Jaquote:
Ben hem al aan het smsen maar het is meer kans dat hij niet reageert dan welquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Heeft ie misschien, ik zeg maar iets raars hoor...een telefoon?
Als je er elke dag door moet is het maar niets neequote:
Ach, en aangezien je de laptop niet morgen al moet opsturen, kun je in elk geval de komende dagen voortquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ben hem al aan het smsen maar het is meer kans dat hij niet reageert dan wel
en anders heeft mijn ma of pa gewoon dikke pechquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ach, en aangezien je de laptop niet morgen al moet opsturen, kun je in elk geval de komende dagen voort
Eerder je zus toch, speelde veel op zijn laptop toch?quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
en anders heeft mijn ma of pa gewoon dikke pech
Bellen. Ook een optiequote:Op vrijdag 24 december 2010 20:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ben hem al aan het smsen maar het is meer kans dat hij niet reageert dan wel
quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:47 schreef RockNijntje het volgende:
Als je er elke dag door moet is het maar niets nee
Maar hij is waar? Ik snap je nietquote:
Op msn, had hem gevraagd of hij daar kon komenquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar hij is waar? Ik snap je niet![]()
Ah okeequote:Op vrijdag 24 december 2010 20:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Op msn, had hem gevraagd of hij daar kon komen
anders had je hem ook gewoon even kunnen bellen..thuis...quote:
Moet hij ook maar thuis zijnquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
anders had je hem ook gewoon even kunnen bellen..thuis...
Oh nouhouquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:00 schreef LovelyLady het volgende:
Koen is alleen maar weer aan het hoesten
Oh nee!quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is wel jammerquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ohja hoor Koen pikt het heel snel op... Mijn oppaskindje moest ook zo vreselijk hoesten...quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh nee!Misschien is ie gewoon wat snotterig enzo
Ik bedoel dat hadden ze allebei al een beetje vandaag....
Bahquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ohja hoor Koen pikt het heel snel op... Mijn oppaskindje moest ook zo vreselijk hoesten...
Hij is tot 9 uur erg aan het hoesten geweest, J heeft hem nog druppels gegeven en een zetpil en het is nu eindelijk stilquote:
Woeiquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hij is tot 9 uur erg aan het hoesten geweest, J heeft hem nog druppels gegeven en een zetpil en het is nu eindelijk stil
Poehee, dat is wel heel ergquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:11 schreef LovelyLady het volgende:
Hij is tot 9 uur erg aan het hoesten geweest, J heeft hem nog druppels gegeven en een zetpil en het is nu eindelijk stil
Zowel voor hem als voor onsquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
WoeiGoede nachtrust is ook fijn
Ja behoorlijk .... maar het is nu alweer een kwartiertje stil dus die slaapt eindelijkquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Poehee, dat is wel heel erg
Ja absoluutquote:
En met zo'n pil er in blijft hij wel rustig ookquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:16 schreef LovelyLady het volgende:
Ja behoorlijk .... maar het is nu alweer een kwartiertje stil dus die slaapt eindelijk
Das liefquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En met zo'n pil er in blijft hij wel rustig ook![]()
Thijs begon net weer even te babbelen, zegt hij ineens: doei Koen!
Jaaa lieffffquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En met zo'n pil er in blijft hij wel rustig ook![]()
Thijs begon net weer even te babbelen, zegt hij ineens: doei Koen!
Wat een schatjes hebben we toch ook hequote:Op vrijdag 24 december 2010 21:20 schreef LovelyLady het volgende:
Jaaa lieffffKoen had het vanmiddag ook nog even over Thijs... hij wilde graag nog even spelen
Jaaa egwelquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat een schatjes hebben we toch ook he![]()
![]()
Hahaquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jaaa egwel![]()
Wat is het rustig hier eigenlijk
Jaquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Haha![]()
Ik vind Sander ook echt een schatje, en dat hij al onze namen wilde opschrijven *smelt*
En hij zei: gaan jullie al weg? Nee toch?quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaEn hij wilde met me spelen
En spelletjes doen
Echt leuk
![]()
quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat een schatjes hebben we toch ook he![]()
![]()
Jaquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En hij zei: gaan jullie al weg? Nee toch?
Ja maar Sander vind dat ook gewoon leuk om te doenquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Haha![]()
Ik vind Sander ook echt een schatje, en dat hij al onze namen wilde opschrijven *smelt*
Sander is echt een allemans vriend als het moetquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaEn hij wilde met me spelen
En spelletjes doen
Echt leuk
![]()
Heej die heb ik even gemistquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En hij zei: gaan jullie al weg? Nee toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |