Hihihihiquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:25 schreef LovelyLady het volgende:
Koen heeft de slappe lach met papa(babyfoon FTW)
Nou, mocht het alsnog nodig zijn dan gil je maarquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:28 schreef Symphonic het volgende:
Het streven is om het maandag af te ronden...
Ik vind het wel heel lief van je
Ja i knowquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja helaas wel, en die lijmverwijderaar is echt baggerspul
Sander slim?quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
HihihihiKoen
En die Sander is echt een slim mannetje zeg
Dat gaan wij niet reddenquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:28 schreef Symphonic het volgende:
Het streven is om het maandag af te ronden...
Ik vind het wel heel lief van je
Ja, ik vind Sander een clever ventjequote:Op vrijdag 24 december 2010 19:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja i know
[..]
Sander slim?hij heeft zo zijn momenten
![]()
Wil je me nog een dagje lenen?quote:
wat kost dat?quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wil je me nog een dagje lenen?
Is hij ook wel hoorquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, ik vind Sander een clever ventje
Een maaltijd en drinkenquote:
Oeh, is er iets waar je heel goed in bent?quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, ik vind Sander een clever ventje
[..]
Wil je me nog een dagje lenen?
Jaquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is hij ook wel hoor![]()
Het gaat hartstikke goed met hem
Redelijk tarief! Wat kan je goed?quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Een maaltijd en drinkenVerder graties
Ik ben goed in deuren schilderenquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:35 schreef Muck het volgende:
[..]
Oeh, is er iets waar je heel goed in bent?
Hij vind spelletjes heel erg leukquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaIk zal eens kijken bij m'n spelletjescollectie of ik nog iets leuks heb wat we samen kunnen doen
Volgens mij heb ik nog wel wat
Verven, gaten boren, schoonmaken, schuren kan ik wel maar vind ik niet leukquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:35 schreef Muck het volgende:
[..]
Oeh, is er iets waar je heel goed in bent?
Special price for the beautiful ladyquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:35 schreef Toekito het volgende:
[..]
Redelijk tarief! Wat kan je goed?
quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Verven, gaten boren, schoonmaken, schuren kan ik wel maar vind ik niet leuken ik kan ook wel dingen in elkaar schroeven enzo
We hebben er nog wel een paarquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben goed in deuren schilderen
[..]
Hij vind spelletjes heel erg leuk
Ik mocht alleen nu net niet met hem wii-en
Ja, dat dacht ik alquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben goed in deuren schilderen
[..]
Hij vind spelletjes heel erg leuk
Ik mocht alleen nu net niet met hem wii-en
We moeten genoeg muren, plafonds en deuren verven!quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Special price for the beautiful lady
En dit dus:
[..]
Ik zie een matchquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:39 schreef Toekito het volgende:
[..]
We moeten genoeg muren, plafonds en deuren verven!
Is goed joh, laat maar wetenquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:40 schreef Muck het volgende:
Maar ook zonder hamers en spijkers zijn jullie natuurlijk van harte welkom
Maandag beginnen we met behang trekken en plannen, dus daarna is het makkelijker om wat af te spreken denk ik
eet smakelijk straksquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:45 schreef Muck het volgende:
Ik ga zo eens wat te eten fabriceren, voor als de oudjes uit de kerk komen
Nou ik het je beter vertellenquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Van Hoorn Perenijsje naar Varsseveld in 3,5 uur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |