Tijgervel, tochquote:
tuullukquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JoahMaar wel een nepperd graag
Nee berenvelletje is zachterquote:
Hihiquote:
Mooiquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
Omdat dat niet slecht is.
Ik vind het hier nu al leuk!
quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hihi
Woah, dat scherm wat ik van Symph heb gekregen is zoveel groter dan mijn oude scherm, dat ik 2 keer zo veel icoontjes kwijt kan in m'n taakbalk![]()
Het mocht eens tijd wordenquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:09 schreef Trevland het volgende:
Volgende station is Varrseveldben met max 30 min thuis
Van Hoorn Perenijsje naar Varsseveld in 3,5 uurquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:09 schreef Trevland het volgende:
Godver, jij gaat winnen. Nog dik 20 min. treinen en dan20 min lopen...quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:09 schreef Trevland het volgende:
Tofquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hihi
Woah, dat scherm wat ik van Symph heb gekregen is zoveel groter dan mijn oude scherm, dat ik 2 keer zo veel icoontjes kwijt kan in m'n taakbalk![]()
Jeujquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:09 schreef Trevland het volgende:
Ja ik ben dol op icoontjesquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
hoera voor icoontjes
[..]
Het mocht eens tijd worden
Woeiquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Van Hoorn Perenijsje naar Varsseveld in 3,5 uur.
Hoeveel vertraging heb je in totaal opgelopen?quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Godver, jij gaat winnen. Nog dik 20 min. treinen en dan20 min lopen...
vandaag alquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh en maandagochtend 8 uur opduvelen met je sneeuw graag
trevquote:
Je parking nog steeds niet sneeuwvrij?quote:
Niet zo gek veel. Kwartier ofzo maar, denk ik.quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jeuj
[..]
Ja ik ben dol op icoontjes![]()
Moet alleen wel een nieuw bureaubladafbeelding
Die ik nu heb is blijkbaar slecht afgewerkt, maar dat viel niet op op m'n oude scherm
[..]
Woei
[..]
Hoeveel vertraging heb je in totaal opgelopen?
Geen GTBV dus... heb zelf even 10 formulieren gehaald nog vandaagquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet zo gek veel. Kwartier ofzo maar, denk ik.
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet zo gek veel. Kwartier ofzo maar, denk ik.
Jij komt vast veel aan van al dat eten?quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:16 schreef wel.o.k het volgende:
alweer gegeten![]()
en morgen krijg ik een 6 gangen diner hoorde ik net![]()
maar een extra groot rondjes lopen straks
quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je parking nog steeds niet sneeuwvrij?
En hoi batsmeneer
Goeie tip. Zo ff twee formulieren meenemen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geen GTBV dus... heb zelf even 10 formulieren gehaald nog vandaag.
Nee het is nog niet klaar hoor, lijm nog van de trap, boven nog een paar behangrestjes, nog 2 kamers vloerbedekking, en nog een aanhanger of 7 grofvuilquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Lol, doe je goed
Maar fijn dat het klaar is
Zijn de dagen van niets doen en hangen al begonnen?
Pfff dat is nog even aanpoten dan....quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee het is nog niet klaar hoor, lijm nog van de trap, boven nog een paar behangrestjes, nog 2 kamers vloerbedekking, en nog een aanhanger of 7 grofvuil
Ja helaas wel, en die lijmverwijderaar is echt baggerspulquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Pfff dat is nog even aanpoten dan....
vooral die lijm van de trap is dat geen klote klus?
Hopen dat daar vanavond gewoon veel auto's staanquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
fijn een grote parking
marijke![]()
quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee het is nog niet klaar hoor, lijm nog van de trap, boven nog een paar behangrestjes, nog 2 kamers vloerbedekking, en nog een aanhanger of 7 grofvuil
Hihihihiquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:25 schreef LovelyLady het volgende:
Koen heeft de slappe lach met papa(babyfoon FTW)
Nou, mocht het alsnog nodig zijn dan gil je maarquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:28 schreef Symphonic het volgende:
Het streven is om het maandag af te ronden...
Ik vind het wel heel lief van je
Ja i knowquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja helaas wel, en die lijmverwijderaar is echt baggerspul
Sander slim?quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
HihihihiKoen
En die Sander is echt een slim mannetje zeg
Dat gaan wij niet reddenquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:28 schreef Symphonic het volgende:
Het streven is om het maandag af te ronden...
Ik vind het wel heel lief van je
Ja, ik vind Sander een clever ventjequote:Op vrijdag 24 december 2010 19:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja i know
[..]
Sander slim?hij heeft zo zijn momenten
![]()
Wil je me nog een dagje lenen?quote:
wat kost dat?quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wil je me nog een dagje lenen?
Is hij ook wel hoorquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, ik vind Sander een clever ventje
Een maaltijd en drinkenquote:
Oeh, is er iets waar je heel goed in bent?quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, ik vind Sander een clever ventje
[..]
Wil je me nog een dagje lenen?
Jaquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is hij ook wel hoor![]()
Het gaat hartstikke goed met hem
Redelijk tarief! Wat kan je goed?quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Een maaltijd en drinkenVerder graties
Ik ben goed in deuren schilderenquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:35 schreef Muck het volgende:
[..]
Oeh, is er iets waar je heel goed in bent?
Hij vind spelletjes heel erg leukquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaIk zal eens kijken bij m'n spelletjescollectie of ik nog iets leuks heb wat we samen kunnen doen
Volgens mij heb ik nog wel wat
Verven, gaten boren, schoonmaken, schuren kan ik wel maar vind ik niet leukquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:35 schreef Muck het volgende:
[..]
Oeh, is er iets waar je heel goed in bent?
Special price for the beautiful ladyquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:35 schreef Toekito het volgende:
[..]
Redelijk tarief! Wat kan je goed?
quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Verven, gaten boren, schoonmaken, schuren kan ik wel maar vind ik niet leuken ik kan ook wel dingen in elkaar schroeven enzo
We hebben er nog wel een paarquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben goed in deuren schilderen
[..]
Hij vind spelletjes heel erg leuk
Ik mocht alleen nu net niet met hem wii-en
Ja, dat dacht ik alquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben goed in deuren schilderen
[..]
Hij vind spelletjes heel erg leuk
Ik mocht alleen nu net niet met hem wii-en
We moeten genoeg muren, plafonds en deuren verven!quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Special price for the beautiful lady
En dit dus:
[..]
Ik zie een matchquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:39 schreef Toekito het volgende:
[..]
We moeten genoeg muren, plafonds en deuren verven!
Is goed joh, laat maar wetenquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:40 schreef Muck het volgende:
Maar ook zonder hamers en spijkers zijn jullie natuurlijk van harte welkom
Maandag beginnen we met behang trekken en plannen, dus daarna is het makkelijker om wat af te spreken denk ik
eet smakelijk straksquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:45 schreef Muck het volgende:
Ik ga zo eens wat te eten fabriceren, voor als de oudjes uit de kerk komen
Nou ik het je beter vertellenquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Van Hoorn Perenijsje naar Varsseveld in 3,5 uur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |