Echt jammer dat je er niet was, jammer de griep juist nu toeslaatquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoi Peter
Ik was van plan om een hoop Jelly Beans mee te nemen vandaag en heb ze gisteren ook gekocht maar ze staan dus nog hier
Ja. Voedsel. In je mond stoppen. Kauwen. Slikken. Is goed voor je...quote:
Ja, baal ook flink. Eerst 4 dagen erover gedaan om naar NL te komen en nu sinds gisterenmiddag voel ik me beroerdquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Echt jammer dat je er niet was, jammer de griep juist nu toeslaat
nog niet opgeknapt?quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, baal ook flink. Eerst 4 dagen erover gedaan om naar NL te komen en nu sinds gisterenmiddag voel ik me beroerd
Balen. Beterschap!quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, baal ook flink. Eerst 4 dagen erover gedaan om naar NL te komen en nu sinds gisterenmiddag voel ik me beroerd
Beterschap kerel, hoop dat je snel weer beter bentquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Que? Slikken?quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. Voedsel. In je mond stoppen. Kauwen. Slikken. Is goed voor je...
Hmmmz, ja nog steeds misselijk maar niet meer ziek geweestquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nog niet opgeknapt?
Beterschap man!
Goed bezig.quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hier wordt ook gekookt...
Ik zit nog vol, maar de vloer is eruit![]()
Jaquote:
Je had wel wat mee mogen nemenquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Rond goed 6 uur lust mij wel weer wat
Ik vond het ook erg gezelligquote:
Thanks Trevquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Beterschap kerel, hoop dat je snel weer beter bent
Ben je nu lekker optijd meequote:Op vrijdag 24 december 2010 17:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je had wel wat mee mogen nemen
[..]
Ik vond het ook erg gezellig
misselijk is echt vervelend...quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hmmmz, ja nog steeds misselijk maar niet meer ziek geweest
Hulp gehad van Panda?quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb mijn karateskills weer even opgepoetst
Ooh, cool als je naar Hoofddorp kunt komenquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
misselijk is echt vervelend...
ik hoop dat je morgen wel weer opgeknapt bent in ieder geval.
Ik zou die Jelly Beans evt ook af kunnen halen in Hoofddorp
Nee die was echt vandaagquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die was er vorige week toch ook al?
Kan je geen ongelijk gevenquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo ik schei er mee uit met sneeuwruimen
me rug is nou opquote:
Ja, doe maar even rustig aanquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
me rug is nou op![]()
dadelijk maar eens lekker op de bank liggen
dat is ondankbaar werk, als je net klaar bent komt er weer een nieuwe laag..quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo ik schei er mee uit met sneeuwruimen
Eet smakelijkquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:23 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga ook een broodje eten, en dan mijn pilletjedan voel ik me vast ook beter
dat is niet te hopenquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is ondankbaar werk, als je net klaar bent komt er weer een nieuwe laag..
koenquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:25 schreef Koen66 het volgende:
Heyyyy hoe gaat ie hier ?
Kom heeeel ffies langs
Koenquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:25 schreef Koen66 het volgende:
Kom heeeel ffies langs
toekquote:
Hoi Koenquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:25 schreef Koen66 het volgende:
Kom heeeel ffies langs
wat ik begrepen heb van welquote:
Forum Opties | |