Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Logisch dat je je vergist Den Helder en Arnhem liggen ook zo dicht bji elkaar.quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik bedoel de trein van 10 uur uit arnhem
Zij gingen van utrecht uitquote:Op vrijdag 24 december 2010 09:54 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Logisch dat je je vergist Den Helder en Arnhem liggen ook zo dicht bji elkaar.
Hey JB lekker vrijquote:Op vrijdag 24 december 2010 09:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
Goeiemorgen
Ik kreeg gisteren mn kerstpakket
En ik ben vandaag en komende week vrij
En ik heb allemaal leuke nieuwe kleren
En eh, dat was t, hoe is het hier, zin in kerst?
Morge Barretjequote:Op vrijdag 24 december 2010 09:56 schreef Barretje80 het volgende:
goede morgen!!
lekker uitgeslapen hier.. en me zo aar eens op het laminaat avontuur storten..
is iedereen al onderweg??
en hoe zit het met de (plaatselijke ) sneeuw??
Echt achterlijkquote:Op vrijdag 24 december 2010 09:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Morge Barretje![]()
Ben al bijna 2 uur van huis
Hoe noem je jouw toekomstige vriendin?quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:53 schreef DaMart het volgende:
Maar goed, ik ben rond 11:17 op CS, kan ik nu nog even mijn kerstmuts zoeken.
Ik ookquote:Op vrijdag 24 december 2010 09:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hey JB lekker vrijhier ook mag 3 januari pas weer
Hier ontzettend veel zin in kerst
jeetje!! wat is de totale reis tijd??quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Morge Barretje![]()
Ben al bijna 2 uur van huis
quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoe noem je jouw toekomstige vriendin?
oeh gezellig zegquote:Op vrijdag 24 december 2010 09:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ook
Vandaag vrienden te eten, morgen naar Ado's moeder, overmorgen kindjes ophalen en naar de mijne en maandag komt mn vader met vriendin de hele dag
Ga kip pesto pasta maken
Koffie is goedkoper dan choco lieve schat. En aangezien de NS al zoooooooveel investeert in treinen die op tijd rijden, schone sporen, treinen die niet overvol zitten dus gratis choco kan er dus echt niet van af.quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zij gingen van utrecht uit
STOMME NS WEL DE KOFFIE GRATS MAAR NIET DE WARME CHOCO
quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:59 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Koffie is goedkoper dan choco lieve schat. En aangezien de NS al zoooooooveel investeert in treinen die op tijd rijden, schone sporen, treinen die niet overvol zitten dus gratis choco kan er dus echt niet van af.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
We hebben de stamboom van de kat binnen trouwens, eindelijk, staan heel rare namen op
Diego Maradonna, Love shine a light, Touche of designerpurr, Quiet spirit of fairviewers, Halleluja I love her enz...
Waarom denk jij dat ik woensdag zij dat ik er voor teken om er 4 uur over te doenquote:
Ik vind die caramel Cappuccino van de broodzaak zo lekkerquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarom denk jij dat ik woensdag zij dat ik er voor teken om er 4 uur over te doen
En nu onderweg naar Amsterdam csmet eigen warme choco
Te veelquote:Op vrijdag 24 december 2010 09:59 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
jeetje!! wat is de totale reis tijd??
Goed wa?quote:
De cappochino niet en die is ook gratsquote:Op vrijdag 24 december 2010 09:59 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Koffie is goedkoper dan choco lieve schat. En aangezien de NS al zoooooooveel investeert in treinen die op tijd rijden, schone sporen, treinen die niet overvol zitten dus gratis choco kan er dus echt niet van af.
Die van ons mag niet in de slaapkamer, maar nu zijn de kindjes er niet en loopt Amy door t hele huis te mauwen...quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:05 schreef Barretje80 het volgende:
hmm.. ik heb een stijve nek van m'n kat..
die van mij ligt dus nu nog steeds ( hij is inmiddels 11) op m'n hoofd als ik ga slapen...
quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:05 schreef Barretje80 het volgende:
hmm.. ik heb een stijve nek van m'n kat..
die van mij ligt dus nu nog steeds ( hij is inmiddels 11) op m'n hoofd als ik ga slapen...
Belachlijk zal ik ze in elkaar beuken? *neemt kungfu Panda vechthouding aan*quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
De cappochino niet en die is ook grats
Theemuts natuurlijkquote:Op vrijdag 24 december 2010 09:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoe noem je jouw toekomstige vriendin?
Graag en lief van jequote:Op vrijdag 24 december 2010 10:11 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Belachlijk zal ik ze in elkaar beuken? *neemt kungfu Panda vechthouding aan*
Snel kapen dus.quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:14 schreef Myraela het volgende:
Fokken op mijn mama's iPhone is veel beter dan op mijn telefoon.
Af en toe kijk ik ff. Mobiel is niet zo handigquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:05 schreef LovelyLady het volgende:
MPG! ben jij ook met nieuws bezig?
OHNOES!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb nog maar 1 cavia-beker over van de vier die ik er had
Allemaal gesneuveld WAAA
Werken? oh ja, daarom zit ik hier. Dacht aanwezigheids therapie.quote:
Treindatesquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:19 schreef DaMart het volgende:
Waar spreken we trouwens af op CS? Voor de Freerecordshop of zo?
Heeft ze die auto ooit gekocht van de NS dan?quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Treindates
ST heeft wat vertraging, dus wij vertrekken waarschijnlijk tegen half 11
Kan. Ik ken er totaal de weg nietquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:19 schreef DaMart het volgende:
Ik vind het goedquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:19 schreef DaMart het volgende:
JBquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb nog maar 1 cavia-beker over van de vier die ik er had
Allemaal gesneuveld WAAA
Jaquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heeft ze die auto ooit gekocht van de NS dan?
Goedquote:
Zo te lezen wordt het daar een productive dag zo voor kerstquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:21 schreef Panda72 het volgende:
Collega en ik zijn melig. Zeggen de hele tijd tegen elkaar ga toch eens wat doen joh het is hartstikke druk. Ben je weer eens lui.
quote:
De FRS zit in de centrale hal, tussen spoor 4/5 en 7/8 ongeveer. Ergens in het midden tussen waar onze treinen aankomen dusquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vind het goedmits ik die kan vinden
Shag.quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
De FRS zit in de centrale hal, tussen spoor 4/5 en 7/8 ongeveer. Ergens in het midden tussen waar onze treinen aankomen dus.
Kpn gaat niet blij met mij zijn...quote:
Hoe laat ben jij in utrecht?quote:
What's ya doing?quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:31 schreef Pheno het volgende:
Volgens mij ga ik iets heel slechts doen, maar hell. Dat mailtje moet toch ooit de deur uit.
Vertelquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:31 schreef Pheno het volgende:
Volgens mij ga ik iets heel slechts doen, maar hell. Dat mailtje moet toch ooit de deur uit.
Aangeven dat ik in februari hard op zoek ga. Dan hebben er tenminste meer mensen een slechte kerst.quote:
Goed zoquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Aangeven dat ik in februari hard op zoek ga. Dan hebben er tenminste meer mensen een slechte kerst.
Alleen wat kort, dus daar gaat nog een bonk frustratie bijquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:34 schreef Pheno het volgende:
Ik vind:
"hoi, een van mijn goede voornemens is een nieuwe baan. Doei"
wel mooi.
Jaaaaaaaaaaah wij zijn heel productief. Komt omdat het hier zo ontzettend druk is.quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zo te lezen wordt het daar een productive dag zo voor kerst
Is't zo erg?quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:34 schreef Pheno het volgende:
Ik vind:
wel mooi.
Als je het niet kan vinden zijn er genoeg mensen aan wie je het kunt vragenquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vind het goedmits ik die kan vinden
Vast wel, maar ik heb nog zo'n klotestemmetje dat geweten heet. Ik weet ook wel dat als ik weg ga, de boel in ons team op instorten gaat. Dus ik heb liever dat ze op tijd naar vervanging gaan zoeken. Ik heb geen problemen met mijn team, dus ik wil het netjes achterlaten.quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Is't zo erg?
Gaan ze hetje niet moeilijk maken als je dat zegt?
Ah. Kut. Ik ben daar om 1107. En 1137 adam.quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Denk met 15 min of zo, ben er nu bijna, net 3bergen-zeist gehad
Dat is wel netjes idd.quote:[im[quote]Op vrijdag 24 december 2010 10:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vast wel, maar ik heb nog zo'n klotestemmetje dat geweten heet. Ik weet ook wel dat als ik weg ga, de boel in ons team op instorten gaat. Dus ik heb liever dat ze op tijd naar vervanging gaan zoeken. Ik heb geen problemen met mijn team, dus ik wil het netjes achterlaten.
Geniet er vanquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:34 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaah wij zijn heel productief. Komt omdat het hier zo ontzettend druk is.
ja, dan gaan ze me het dus moeilijk makenquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is wel netjes idd.
Succes in t nieuwe jaar
Ik bedoelde met zoekenquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
ja, dan gaan ze me het dus moeilijk maken
Tot straksquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
ST komt eraan, dus spulletjes bij elkaar zoeken, tot later!
Ik. Panda. JB.quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:38 schreef Pien85 het volgende:
Wie zijn dr eigenlijk allemaal niet onderweg nu?
Dan zie ik je daar welquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Ah. Kut. Ik ben daar om 1107. En 1137 adam.
steekt vinger op..quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:38 schreef Pien85 het volgende:
Ik moet nog boodschappen doen voor moeders... Samen shoppen?quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik moet nog kadootjes halen en een nieuwe maillot. En koffie en avondeten enzo
krijg je als antwoord, Goed idee.quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:34 schreef Pheno het volgende:
Ik vind:
wel mooi.
Ik blijf ook thuisquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:38 schreef Pien85 het volgende:
Is een beetje uit de richting hequote:Op vrijdag 24 december 2010 10:40 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik moet nog boodschappen doen voor moeders... Samen shoppen?
Tot straks Liebchenquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
ST komt eraan, dus spulletjes bij elkaar zoeken, tot later!
Ok. Kom ws direct naar trein van 1139 ivm krappe planningquote:
Ook goed. Ik ben op het care-0-meter niveau aanbelandquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:41 schreef friemelaar het volgende:
[..]
krijg je als antwoord, Goed idee.
Je bij deze krijg je je ontslag aangezegd
[..]
Waar gaat die trein naar toe?quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Ok. Kom ws direct naar trein van 1139 ivm krappe planning
Oh das jammerquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Is een beetje uit de richting he
Hoe is het met vriendje?
In je anale harry!quote:
ook onderweg??quote:
Jammer dat het nooit zo snel beter gaat als je zou willen...quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:46 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh das jammerMja, redelijk, zere knieën, nog steeds meeste tijd thuis. Had deze week 2 halve dagen naar kantoor gemoeten, maar gisteren kreeg ie de auto de straat nauwelijks uit dus issie maar niet gegaan.
Hoe ist met t werk daar?
LL. Moet m zo nog opzoekenquote:
Dat is de trein die wij ook nemen naar station Krentenbolquote:
Mja, we moeten rekenen op zeker een jaar volgens bedrijfsarts en bedrijfspsychquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jammer dat het nooit zo snel beter gaat als je zou willen...
Is goed, zien we je wel bij/in die treinquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is de trein die wij ook nemen naar station Krentenbol. Vertrek van spoor 11a als er geen wijzigingen zijn.
Ik zit inmiddels trouwens ook in een rijdende trein richting A'dam.
ik gok dat hij in de trein van Eindhoven naar Schagen die niet verder rijdt dan Amsterdam zitquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik bedoel die jou naar amsterdam brengt
Die is de drama queen aan het spelen met zijn blaffer in een trein!quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:55 schreef LovelyLady het volgende:
Station krentenbol![]()
Heeft er iemand nog wat van Stuart gehoord?
zeg mobiele eenheid....quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
ik gok dat hij in de trein van Eindhoven naar Schagen die niet verder rijdt dan Amsterdam zit.
Zou het? Ik denk dat hij niet komtquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die is de drama queen aan het spelen met zijn blaffer in een trein!
Tuurlijk wel. Leuke vrouwen, dus hij komt!quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zou het? Ik denk dat hij niet komt
Hij was gister flink beroerd ?quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Leuke vrouwen, dus hij komt!
Dat zijn meet-angsten!quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hij was gister flink beroerd ?
Fout. Ic schiphol, overstap in ut.quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
ik gok dat hij in de trein van Eindhoven naar Schagen die niet verder rijdt dan Amsterdam zit.
Of postdiarreequote:
Mogguh Giertjequote:
quote:
goeiemorgen ik ben nog steeds moe vannacht 4 keer paniekaanvallen gehadquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mogguh Giertje
[..]
Hij had gister 'maar' 212 posts
Voor iemand die zich niet lekker voelt en op vakantie is! toch aardig!quote:
's nachts slapen is handigerquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:06 schreef Giertje het volgende:
[..]
goeiemorgen ik ben nog steeds moe vannacht 4 keer paniekaanvallen gehad
huh jeetje wat veelquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:06 schreef Giertje het volgende:
[..]
goeiemorgen ik ben nog steeds moe vannacht 4 keer paniekaanvallen gehad
mja maar lukte nietquote:
2 dagen mijn meds niet in genomen kats vergetenquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
huh jeetje wat veelhoe kwam dat dan ?
He das ook stomquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:08 schreef Giertje het volgende:
[..]
2 dagen mijn meds niet in genomen kats vergeten
dwijlen pien???quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:09 schreef Pien85 het volgende:
Strijken, wasvouwen, stofzuigen, dwijlen
mja ik ga zometeen gelijk effe langs de apotheekquote:
Met een lange ij, waarschijnlijk doet ze dat ook met een lang gezichtquote:
Ja met het weekend voor de deur is dat wel zo handig, ik moet ook na 4 uur nog een receptje ophalenquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:12 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja ik ga zometeen gelijk effe langs de apotheek
mja ook dat maar nog een nacht zo doorkomen dat zie ik niet zittenquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja met het weekend voor de deur is dat wel zo handig, ik moet ook na 4 uur nog een receptje ophalen
nee gelijk heb je, misschien een 'wijze' les voor de volgende keer. Op tijd halen voorkom je dat je zonder zitquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:30 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja ook dat maar nog een nacht zo doorkomen dat zie ik niet zitten
mja eigenlijk wel maar goed ik was druk de afgelopen paar dagenquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee gelijk heb je, misschien een 'wijze' les voor de volgende keer. Op tijd halen voorkom je dat je zonder zit
ikkequote:Op vrijdag 24 december 2010 10:38 schreef Pien85 het volgende:
ik ook nietquote:
duckiequote:
editquote:
gfquote:
idd de wegen hier zijn witquote:
Ik ben niet eetbaar. Ook geen kar trouwens.quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:21 schreef Trevland het volgende:
Schaftijd
Helaas hier heen vleeskar in de buurt
Er zit ook wat weinig vlees aan hequote:Op vrijdag 24 december 2010 12:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben niet eetbaar. Ook geen kar trouwens.
On ik datch je draagt ons welquote:Op vrijdag 24 december 2010 12:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben niet eetbaar. Ook geen kar trouwens.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:49 schreef Pheno het volgende:
Dat was een lang gesprek aan het mobieltje...
Zo hoort tquote:Op vrijdag 24 december 2010 12:34 schreef Myraela het volgende:
Ik mag naar huis toe! ik ben ook echt als eerste meteen naar buiten gerend.
Hoornquote:Op vrijdag 24 december 2010 12:35 schreef DaMart het volgende:
"Dames en heren, het volgende station is Hoorn Bananensoes."
Tijd om uit te stappen dus.
Mijn tante is conducteur op die treinquote:Op vrijdag 24 december 2010 12:35 schreef DaMart het volgende:
"Dames en heren, het volgende station is Hoorn Bananensoes."
Tijd om uit te stappen dus.
Nee, dat zou ik ook doen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:26 schreef Myraela het volgende:
Is het raar dat als een meisje dat naast me in de metro zit mijn arm vastgrijpt en zegt dat ze bang is voor een dronken man, ik als eerst controleer of lk mijn portomonnee en iPhone nog heb.
Ik ook.quote:
Ze wil je Myr.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:26 schreef Myraela het volgende:
Is het raar dat als een meisje dat naast me in de metro zit mijn arm vastgrijpt en zegt dat ze bang is voor een dronken man, ik als eerst controleer of lk mijn portomonnee en iPhone nog heb.
netjes!quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:38 schreef Muck het volgende:
Zo, foto's van het huis gemaakt! En alles opgemeten, dus we kunnen gaan uitrekenen hoeveel verf en vloerbedekking er nodig is
quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:38 schreef Muck het volgende:
Zo, foto's van het huis gemaakt! En alles opgemeten, dus we kunnen gaan uitrekenen hoeveel verf en vloerbedekking er nodig is
Lang, over mijn mailtje...quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:04 schreef Barretje80 het volgende:
en pheno.. wat voor gesprek had je???
heheh stuur een mail, vraag of ze het bordje opsturen..quote:
en.. wat is de uitkomst??quote:
quote:
Ik fietste vanmorgen 8 minuten over de 500 meter die ik naar school moetquote:Op vrijdag 24 december 2010 15:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo ook weer terug van boodschappen doen![]()
een half uur erover gedaan voordat ik van mijn eigen parking af was
ik mag dadelijk beginnen een gedeelte van de parking sneeuwvrij te makenquote:Op vrijdag 24 december 2010 15:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik fietste vanmorgen 8 minuten over de 500 meter die ik naar school moetEn toen kwam er halverwege het 1e lesuur een melding: 'Iedereen mag de school verlaten, omdat veel van onze collega's vastzitten in de sneeuw'
Vervroegde vakantie
![]()
![]()
Waar ergens in Nederland woon je dan?quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik mag dadelijk beginnen een gedeelte van de parking sneeuwvrij te maken![]()
er ligt maar iets van een centimeter of 40 hoog
ik woon in belgiequote:Op vrijdag 24 december 2010 15:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Waar ergens in Nederland woon je dan?Of is het gewoon niet goed bijgehouden?
Ow dat wist ik nietquote:Op vrijdag 24 december 2010 15:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik woon in belgie![]()
en mijn parking is iets van 400 vierkante meter
ik denk dat ik ook maar 100 meter ga doen het zal toch niet zo druk wordenquote:Op vrijdag 24 december 2010 15:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ow dat wist ik niet![]()
Veel succes in ieder geval
Ik geef je groot gelijkquote:Op vrijdag 24 december 2010 15:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik denk dat ik ook maar 100 meter ga doen het zal toch niet zo druk worden
maar nou eerst een kop koffiequote:
al iets van stuart gehoord?quote:
Brandstofquote:Op vrijdag 24 december 2010 15:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
maar nou eerst een kop koffie
en warmtequote:
ik heb nog 35 m2 laminaat wat gelegd moet wordenquote:
Ik wil wel helpen, maar je woont vast te verquote:Op vrijdag 24 december 2010 15:35 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik heb nog 35 m2 laminaat wat gelegd moet worden
3/4 van de keuken is nu wel af! als ik op tijd ben mag ik van mezelf nog even naar de ikea
Ik mag het niet komen leggen, want dan is het kinderarbeidquote:Op vrijdag 24 december 2010 15:35 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik heb nog 35 m2 laminaat wat gelegd moet worden
3/4 van de keuken is nu wel af! als ik op tijd ben mag ik van mezelf nog even naar de ikea
waar woon jij dan?? en een mini meet!!quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:36 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik wil wel helpen, maar je woont vast te ver
quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik mag het niet komen leggen, want dan is het kinderarbeid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Brede A.quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:37 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
waar woon jij dan?? en een mini meet!!
quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:37 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Geen smoesje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op je 14e mag je nog niet werken
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
alleen niet als je betaalt wordtquote:Op vrijdag 24 december 2010 15:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Geen smoesje!Op je 14e mag je nog niet werken
Daar ga ik wel vanuitquote:Op vrijdag 24 december 2010 15:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
alleen niet als je betaalt wordt
Pics.quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:47 schreef DaMart het volgende:
Vol interesse keek MPG toe hoe live een PI werd opgelost.
mevrouw van de Brooodzaakquote:Vanwege de feestdagen biedt NS u een gratis kop erwtensoep aan bij de Brooodzaak op dit station!
quote:Nee hoor, wij hebben geen erwtensoep!
Wtfquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Gare poepzooi![]()
NS-omroep op Ede-Wageningen:
[..]
mevrouw van de Brooodzaak
[..]
quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:47 schreef DaMart het volgende:
Vol interesse keek MPG toe hoe live een PI werd opgelost.
Ben net uit bed en voel me nog steeds niet fantastischquote:
stuquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ben net uit bed en voel me nog steeds niet fantastisch
Ik had ook last van mijn rug na het sneeuwruimenquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
tering sneeuw ruimen is niet goed voor mijn rug
Beterschapquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:30 schreef Muck het volgende:
Zo, thuis
Nu eens de foto's uploaden en online gooien
Stuur maar opquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:31 schreef Stuart het volgende:
Ik heb hier een hele zooi Jelly Beans voor Sym die ik zou meenemen
Denk dat ik ze naar Peter opstuurquote:
Jammerquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Denk dat ik ze naar Peter opstuur
Wel logisch als veel mensen naar een meet zijnquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:55 schreef RockNijntje het volgende:
Het is hier eigenlijk best wel saai
Jammer man dat je je zo kut voeltquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, baal er ook flink van. Had echt graag naar de meet gekomenquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jammer man dat je je zo kut voelt
Snap ik... maar lijkt me meer vervelend voor jou dan voor ons.... Met kerst wil je toch niet ziek zijnquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, baal er ook flink van. Had echt graag naar de meet gekomen
Nee, dat wil ik ook niet. Aan eten moet ik al helemaal niet denkenquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Snap ik... maar lijkt me meer vervelend voor jou dan voor ons.... Met kerst wil je toch niet ziek zijn
Buikgriep? Het schijnt nogal te heersen....quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, dat wil ik ook niet. Aan eten moet ik al helemaal niet denken
Dat denk ik jaquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Buikgriep? Het schijnt nogal te heersen....
Dat zal een leuk kerstdiner voor je worden...quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, dat wil ik ook niet. Aan eten moet ik al helemaal niet denken
Gezelligquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:03 schreef Trevland het volgende:
Hey Lui![]()
Zit nu met MPG in de trein naar Arhem
Ik hoop dat ik morgen wat ben opgekanpt en toch wat kan eten. Ik zie welquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat zal een leuk kerstdiner voor je worden...
Hoi Peterquote:
WTF eten?????quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zeker
Heb in Arnhem 30 min om wat eten te halendus komt hier helemaal goed.
Echt jammer dat je er niet was, jammer de griep juist nu toeslaatquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoi Peter
Ik was van plan om een hoop Jelly Beans mee te nemen vandaag en heb ze gisteren ook gekocht maar ze staan dus nog hier
Ja. Voedsel. In je mond stoppen. Kauwen. Slikken. Is goed voor je...quote:
Ja, baal ook flink. Eerst 4 dagen erover gedaan om naar NL te komen en nu sinds gisterenmiddag voel ik me beroerdquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Echt jammer dat je er niet was, jammer de griep juist nu toeslaat
nog niet opgeknapt?quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, baal ook flink. Eerst 4 dagen erover gedaan om naar NL te komen en nu sinds gisterenmiddag voel ik me beroerd
Balen. Beterschap!quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, baal ook flink. Eerst 4 dagen erover gedaan om naar NL te komen en nu sinds gisterenmiddag voel ik me beroerd
Beterschap kerel, hoop dat je snel weer beter bentquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Que? Slikken?quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. Voedsel. In je mond stoppen. Kauwen. Slikken. Is goed voor je...
Hmmmz, ja nog steeds misselijk maar niet meer ziek geweestquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nog niet opgeknapt?
Beterschap man!
Goed bezig.quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hier wordt ook gekookt...
Ik zit nog vol, maar de vloer is eruit![]()
Jaquote:
Je had wel wat mee mogen nemenquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Rond goed 6 uur lust mij wel weer wat
Ik vond het ook erg gezelligquote:
Thanks Trevquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Beterschap kerel, hoop dat je snel weer beter bent
Ben je nu lekker optijd meequote:Op vrijdag 24 december 2010 17:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je had wel wat mee mogen nemen
[..]
Ik vond het ook erg gezellig
misselijk is echt vervelend...quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hmmmz, ja nog steeds misselijk maar niet meer ziek geweest
Hulp gehad van Panda?quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb mijn karateskills weer even opgepoetst
Ooh, cool als je naar Hoofddorp kunt komenquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
misselijk is echt vervelend...
ik hoop dat je morgen wel weer opgeknapt bent in ieder geval.
Ik zou die Jelly Beans evt ook af kunnen halen in Hoofddorp
Nee die was echt vandaagquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die was er vorige week toch ook al?
Kan je geen ongelijk gevenquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo ik schei er mee uit met sneeuwruimen
me rug is nou opquote:
Ja, doe maar even rustig aanquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
me rug is nou op![]()
dadelijk maar eens lekker op de bank liggen
dat is ondankbaar werk, als je net klaar bent komt er weer een nieuwe laag..quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo ik schei er mee uit met sneeuwruimen
Eet smakelijkquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:23 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga ook een broodje eten, en dan mijn pilletjedan voel ik me vast ook beter
dat is niet te hopenquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is ondankbaar werk, als je net klaar bent komt er weer een nieuwe laag..
koenquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:25 schreef Koen66 het volgende:
Heyyyy hoe gaat ie hier ?
Kom heeeel ffies langs
Koenquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:25 schreef Koen66 het volgende:
Kom heeeel ffies langs
toekquote:
Hoi Koenquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:25 schreef Koen66 het volgende:
Kom heeeel ffies langs
wat ik begrepen heb van welquote:
Forum Opties | |