Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Logisch dat je je vergist Den Helder en Arnhem liggen ook zo dicht bji elkaar.quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik bedoel de trein van 10 uur uit arnhem
Zij gingen van utrecht uitquote:Op vrijdag 24 december 2010 09:54 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Logisch dat je je vergist Den Helder en Arnhem liggen ook zo dicht bji elkaar.
Hey JB lekker vrijquote:Op vrijdag 24 december 2010 09:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
Goeiemorgen
Ik kreeg gisteren mn kerstpakket
En ik ben vandaag en komende week vrij
En ik heb allemaal leuke nieuwe kleren
En eh, dat was t, hoe is het hier, zin in kerst?
Morge Barretjequote:Op vrijdag 24 december 2010 09:56 schreef Barretje80 het volgende:
goede morgen!!
lekker uitgeslapen hier.. en me zo aar eens op het laminaat avontuur storten..
is iedereen al onderweg??
en hoe zit het met de (plaatselijke ) sneeuw??
Echt achterlijkquote:Op vrijdag 24 december 2010 09:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Morge Barretje![]()
Ben al bijna 2 uur van huis
Hoe noem je jouw toekomstige vriendin?quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:53 schreef DaMart het volgende:
Maar goed, ik ben rond 11:17 op CS, kan ik nu nog even mijn kerstmuts zoeken.
Ik ookquote:Op vrijdag 24 december 2010 09:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hey JB lekker vrijhier ook mag 3 januari pas weer
Hier ontzettend veel zin in kerst
jeetje!! wat is de totale reis tijd??quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Morge Barretje![]()
Ben al bijna 2 uur van huis
quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoe noem je jouw toekomstige vriendin?
oeh gezellig zegquote:Op vrijdag 24 december 2010 09:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ook
Vandaag vrienden te eten, morgen naar Ado's moeder, overmorgen kindjes ophalen en naar de mijne en maandag komt mn vader met vriendin de hele dag
Ga kip pesto pasta maken
Koffie is goedkoper dan choco lieve schat. En aangezien de NS al zoooooooveel investeert in treinen die op tijd rijden, schone sporen, treinen die niet overvol zitten dus gratis choco kan er dus echt niet van af.quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zij gingen van utrecht uit
STOMME NS WEL DE KOFFIE GRATS MAAR NIET DE WARME CHOCO
quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:59 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Koffie is goedkoper dan choco lieve schat. En aangezien de NS al zoooooooveel investeert in treinen die op tijd rijden, schone sporen, treinen die niet overvol zitten dus gratis choco kan er dus echt niet van af.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
We hebben de stamboom van de kat binnen trouwens, eindelijk, staan heel rare namen op
Diego Maradonna, Love shine a light, Touche of designerpurr, Quiet spirit of fairviewers, Halleluja I love her enz...
Waarom denk jij dat ik woensdag zij dat ik er voor teken om er 4 uur over te doenquote:
Ik vind die caramel Cappuccino van de broodzaak zo lekkerquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarom denk jij dat ik woensdag zij dat ik er voor teken om er 4 uur over te doen
En nu onderweg naar Amsterdam csmet eigen warme choco
Te veelquote:Op vrijdag 24 december 2010 09:59 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
jeetje!! wat is de totale reis tijd??
Goed wa?quote:
De cappochino niet en die is ook gratsquote:Op vrijdag 24 december 2010 09:59 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Koffie is goedkoper dan choco lieve schat. En aangezien de NS al zoooooooveel investeert in treinen die op tijd rijden, schone sporen, treinen die niet overvol zitten dus gratis choco kan er dus echt niet van af.
Die van ons mag niet in de slaapkamer, maar nu zijn de kindjes er niet en loopt Amy door t hele huis te mauwen...quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:05 schreef Barretje80 het volgende:
hmm.. ik heb een stijve nek van m'n kat..
die van mij ligt dus nu nog steeds ( hij is inmiddels 11) op m'n hoofd als ik ga slapen...
quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:05 schreef Barretje80 het volgende:
hmm.. ik heb een stijve nek van m'n kat..
die van mij ligt dus nu nog steeds ( hij is inmiddels 11) op m'n hoofd als ik ga slapen...
Belachlijk zal ik ze in elkaar beuken? *neemt kungfu Panda vechthouding aan*quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
De cappochino niet en die is ook grats
Theemuts natuurlijkquote:Op vrijdag 24 december 2010 09:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoe noem je jouw toekomstige vriendin?
Graag en lief van jequote:Op vrijdag 24 december 2010 10:11 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Belachlijk zal ik ze in elkaar beuken? *neemt kungfu Panda vechthouding aan*
Snel kapen dus.quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:14 schreef Myraela het volgende:
Fokken op mijn mama's iPhone is veel beter dan op mijn telefoon.
Af en toe kijk ik ff. Mobiel is niet zo handigquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:05 schreef LovelyLady het volgende:
MPG! ben jij ook met nieuws bezig?
OHNOES!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb nog maar 1 cavia-beker over van de vier die ik er had
Allemaal gesneuveld WAAA
Werken? oh ja, daarom zit ik hier. Dacht aanwezigheids therapie.quote:
Treindatesquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:19 schreef DaMart het volgende:
Waar spreken we trouwens af op CS? Voor de Freerecordshop of zo?
Heeft ze die auto ooit gekocht van de NS dan?quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Treindates
ST heeft wat vertraging, dus wij vertrekken waarschijnlijk tegen half 11
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |