Kan. Ik ken er totaal de weg nietquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:19 schreef DaMart het volgende:
Waar spreken we trouwens af op CS? Voor de Freerecordshop of zo?
Ik vind het goedquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:19 schreef DaMart het volgende:
Waar spreken we trouwens af op CS? Voor de Freerecordshop of zo?
JBquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb nog maar 1 cavia-beker over van de vier die ik er had
Allemaal gesneuveld WAAA
Jaquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heeft ze die auto ooit gekocht van de NS dan?
Goedquote:
Zo te lezen wordt het daar een productive dag zo voor kerstquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:21 schreef Panda72 het volgende:
Collega en ik zijn melig. Zeggen de hele tijd tegen elkaar ga toch eens wat doen joh het is hartstikke druk. Ben je weer eens lui.
quote:
De FRS zit in de centrale hal, tussen spoor 4/5 en 7/8 ongeveer. Ergens in het midden tussen waar onze treinen aankomen dusquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vind het goedmits ik die kan vinden
Shag.quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
De FRS zit in de centrale hal, tussen spoor 4/5 en 7/8 ongeveer. Ergens in het midden tussen waar onze treinen aankomen dus.
Kpn gaat niet blij met mij zijn...quote:
Hoe laat ben jij in utrecht?quote:
What's ya doing?quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:31 schreef Pheno het volgende:
Volgens mij ga ik iets heel slechts doen, maar hell. Dat mailtje moet toch ooit de deur uit.
Vertelquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:31 schreef Pheno het volgende:
Volgens mij ga ik iets heel slechts doen, maar hell. Dat mailtje moet toch ooit de deur uit.
Aangeven dat ik in februari hard op zoek ga. Dan hebben er tenminste meer mensen een slechte kerst.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |