Kan. Ik ken er totaal de weg nietquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:19 schreef DaMart het volgende:
Waar spreken we trouwens af op CS? Voor de Freerecordshop of zo?
Ik vind het goedquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:19 schreef DaMart het volgende:
Waar spreken we trouwens af op CS? Voor de Freerecordshop of zo?
JBquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb nog maar 1 cavia-beker over van de vier die ik er had
Allemaal gesneuveld WAAA
Jaquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heeft ze die auto ooit gekocht van de NS dan?
Goedquote:
Zo te lezen wordt het daar een productive dag zo voor kerstquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:21 schreef Panda72 het volgende:
Collega en ik zijn melig. Zeggen de hele tijd tegen elkaar ga toch eens wat doen joh het is hartstikke druk. Ben je weer eens lui.
quote:
De FRS zit in de centrale hal, tussen spoor 4/5 en 7/8 ongeveer. Ergens in het midden tussen waar onze treinen aankomen dusquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vind het goedmits ik die kan vinden
Shag.quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
De FRS zit in de centrale hal, tussen spoor 4/5 en 7/8 ongeveer. Ergens in het midden tussen waar onze treinen aankomen dus.
Kpn gaat niet blij met mij zijn...quote:
Hoe laat ben jij in utrecht?quote:
What's ya doing?quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:31 schreef Pheno het volgende:
Volgens mij ga ik iets heel slechts doen, maar hell. Dat mailtje moet toch ooit de deur uit.
Vertelquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:31 schreef Pheno het volgende:
Volgens mij ga ik iets heel slechts doen, maar hell. Dat mailtje moet toch ooit de deur uit.
Aangeven dat ik in februari hard op zoek ga. Dan hebben er tenminste meer mensen een slechte kerst.quote:
Goed zoquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Aangeven dat ik in februari hard op zoek ga. Dan hebben er tenminste meer mensen een slechte kerst.
Alleen wat kort, dus daar gaat nog een bonk frustratie bijquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:34 schreef Pheno het volgende:
Ik vind:
"hoi, een van mijn goede voornemens is een nieuwe baan. Doei"
wel mooi.
Jaaaaaaaaaaah wij zijn heel productief. Komt omdat het hier zo ontzettend druk is.quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zo te lezen wordt het daar een productive dag zo voor kerst
Is't zo erg?quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:34 schreef Pheno het volgende:
Ik vind:
wel mooi.
Als je het niet kan vinden zijn er genoeg mensen aan wie je het kunt vragenquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vind het goedmits ik die kan vinden
Vast wel, maar ik heb nog zo'n klotestemmetje dat geweten heet. Ik weet ook wel dat als ik weg ga, de boel in ons team op instorten gaat. Dus ik heb liever dat ze op tijd naar vervanging gaan zoeken. Ik heb geen problemen met mijn team, dus ik wil het netjes achterlaten.quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Is't zo erg?
Gaan ze hetje niet moeilijk maken als je dat zegt?
Ah. Kut. Ik ben daar om 1107. En 1137 adam.quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Denk met 15 min of zo, ben er nu bijna, net 3bergen-zeist gehad
Dat is wel netjes idd.quote:[im[quote]Op vrijdag 24 december 2010 10:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vast wel, maar ik heb nog zo'n klotestemmetje dat geweten heet. Ik weet ook wel dat als ik weg ga, de boel in ons team op instorten gaat. Dus ik heb liever dat ze op tijd naar vervanging gaan zoeken. Ik heb geen problemen met mijn team, dus ik wil het netjes achterlaten.
Geniet er vanquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:34 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaah wij zijn heel productief. Komt omdat het hier zo ontzettend druk is.
ja, dan gaan ze me het dus moeilijk makenquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is wel netjes idd.
Succes in t nieuwe jaar
Ik bedoelde met zoekenquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
ja, dan gaan ze me het dus moeilijk maken
Tot straksquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
ST komt eraan, dus spulletjes bij elkaar zoeken, tot later!
Ik. Panda. JB.quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:38 schreef Pien85 het volgende:
Wie zijn dr eigenlijk allemaal niet onderweg nu?
Dan zie ik je daar welquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Ah. Kut. Ik ben daar om 1107. En 1137 adam.
steekt vinger op..quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:38 schreef Pien85 het volgende:
Ik moet nog boodschappen doen voor moeders... Samen shoppen?quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik moet nog kadootjes halen en een nieuwe maillot. En koffie en avondeten enzo
krijg je als antwoord, Goed idee.quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:34 schreef Pheno het volgende:
Ik vind:
wel mooi.
Ik blijf ook thuisquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:38 schreef Pien85 het volgende:
Is een beetje uit de richting hequote:Op vrijdag 24 december 2010 10:40 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik moet nog boodschappen doen voor moeders... Samen shoppen?
Tot straks Liebchenquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
ST komt eraan, dus spulletjes bij elkaar zoeken, tot later!
Ok. Kom ws direct naar trein van 1139 ivm krappe planningquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |