Goed wa?quote:
De cappochino niet en die is ook gratsquote:Op vrijdag 24 december 2010 09:59 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Koffie is goedkoper dan choco lieve schat. En aangezien de NS al zoooooooveel investeert in treinen die op tijd rijden, schone sporen, treinen die niet overvol zitten dus gratis choco kan er dus echt niet van af.
Die van ons mag niet in de slaapkamer, maar nu zijn de kindjes er niet en loopt Amy door t hele huis te mauwen...quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:05 schreef Barretje80 het volgende:
hmm.. ik heb een stijve nek van m'n kat..
die van mij ligt dus nu nog steeds ( hij is inmiddels 11) op m'n hoofd als ik ga slapen...
quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:05 schreef Barretje80 het volgende:
hmm.. ik heb een stijve nek van m'n kat..
die van mij ligt dus nu nog steeds ( hij is inmiddels 11) op m'n hoofd als ik ga slapen...
Belachlijk zal ik ze in elkaar beuken? *neemt kungfu Panda vechthouding aan*quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
De cappochino niet en die is ook grats
Theemuts natuurlijkquote:Op vrijdag 24 december 2010 09:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoe noem je jouw toekomstige vriendin?
Graag en lief van jequote:Op vrijdag 24 december 2010 10:11 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Belachlijk zal ik ze in elkaar beuken? *neemt kungfu Panda vechthouding aan*
Snel kapen dus.quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:14 schreef Myraela het volgende:
Fokken op mijn mama's iPhone is veel beter dan op mijn telefoon.
Af en toe kijk ik ff. Mobiel is niet zo handigquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:05 schreef LovelyLady het volgende:
MPG! ben jij ook met nieuws bezig?
OHNOES!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb nog maar 1 cavia-beker over van de vier die ik er had
Allemaal gesneuveld WAAA
Werken? oh ja, daarom zit ik hier. Dacht aanwezigheids therapie.quote:
Treindatesquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:19 schreef DaMart het volgende:
Waar spreken we trouwens af op CS? Voor de Freerecordshop of zo?
Heeft ze die auto ooit gekocht van de NS dan?quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Treindates
ST heeft wat vertraging, dus wij vertrekken waarschijnlijk tegen half 11
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |