Ook goed. Ik ben op het care-0-meter niveau aanbelandquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:41 schreef friemelaar het volgende:
[..]
krijg je als antwoord, Goed idee.
Je bij deze krijg je je ontslag aangezegd
[..]
Waar gaat die trein naar toe?quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Ok. Kom ws direct naar trein van 1139 ivm krappe planning
Oh das jammerquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Is een beetje uit de richting he
Hoe is het met vriendje?
In je anale harry!quote:
ook onderweg??quote:
Jammer dat het nooit zo snel beter gaat als je zou willen...quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:46 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh das jammerMja, redelijk, zere knieën, nog steeds meeste tijd thuis. Had deze week 2 halve dagen naar kantoor gemoeten, maar gisteren kreeg ie de auto de straat nauwelijks uit dus issie maar niet gegaan.
Hoe ist met t werk daar?
LL. Moet m zo nog opzoekenquote:
Dat is de trein die wij ook nemen naar station Krentenbolquote:
Mja, we moeten rekenen op zeker een jaar volgens bedrijfsarts en bedrijfspsychquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jammer dat het nooit zo snel beter gaat als je zou willen...
Is goed, zien we je wel bij/in die treinquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is de trein die wij ook nemen naar station Krentenbol. Vertrek van spoor 11a als er geen wijzigingen zijn.
Ik zit inmiddels trouwens ook in een rijdende trein richting A'dam.
ik gok dat hij in de trein van Eindhoven naar Schagen die niet verder rijdt dan Amsterdam zitquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik bedoel die jou naar amsterdam brengt
Die is de drama queen aan het spelen met zijn blaffer in een trein!quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:55 schreef LovelyLady het volgende:
Station krentenbol![]()
Heeft er iemand nog wat van Stuart gehoord?
zeg mobiele eenheid....quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
ik gok dat hij in de trein van Eindhoven naar Schagen die niet verder rijdt dan Amsterdam zit.
Zou het? Ik denk dat hij niet komtquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die is de drama queen aan het spelen met zijn blaffer in een trein!
Tuurlijk wel. Leuke vrouwen, dus hij komt!quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zou het? Ik denk dat hij niet komt
Hij was gister flink beroerd ?quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Leuke vrouwen, dus hij komt!
Dat zijn meet-angsten!quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hij was gister flink beroerd ?
Fout. Ic schiphol, overstap in ut.quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
ik gok dat hij in de trein van Eindhoven naar Schagen die niet verder rijdt dan Amsterdam zit.
Of postdiarreequote:
Mogguh Giertjequote:
quote:
goeiemorgen ik ben nog steeds moe vannacht 4 keer paniekaanvallen gehadquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mogguh Giertje
[..]
Hij had gister 'maar' 212 posts
Voor iemand die zich niet lekker voelt en op vakantie is! toch aardig!quote:
's nachts slapen is handigerquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:06 schreef Giertje het volgende:
[..]
goeiemorgen ik ben nog steeds moe vannacht 4 keer paniekaanvallen gehad
huh jeetje wat veelquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:06 schreef Giertje het volgende:
[..]
goeiemorgen ik ben nog steeds moe vannacht 4 keer paniekaanvallen gehad
mja maar lukte nietquote:
2 dagen mijn meds niet in genomen kats vergetenquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
huh jeetje wat veelhoe kwam dat dan ?
He das ook stomquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:08 schreef Giertje het volgende:
[..]
2 dagen mijn meds niet in genomen kats vergeten
dwijlen pien???quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:09 schreef Pien85 het volgende:
Strijken, wasvouwen, stofzuigen, dwijlen
mja ik ga zometeen gelijk effe langs de apotheekquote:
Met een lange ij, waarschijnlijk doet ze dat ook met een lang gezichtquote:
Ja met het weekend voor de deur is dat wel zo handig, ik moet ook na 4 uur nog een receptje ophalenquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:12 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja ik ga zometeen gelijk effe langs de apotheek
mja ook dat maar nog een nacht zo doorkomen dat zie ik niet zittenquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja met het weekend voor de deur is dat wel zo handig, ik moet ook na 4 uur nog een receptje ophalen
nee gelijk heb je, misschien een 'wijze' les voor de volgende keer. Op tijd halen voorkom je dat je zonder zitquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:30 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja ook dat maar nog een nacht zo doorkomen dat zie ik niet zitten
mja eigenlijk wel maar goed ik was druk de afgelopen paar dagenquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee gelijk heb je, misschien een 'wijze' les voor de volgende keer. Op tijd halen voorkom je dat je zonder zit
ikkequote:Op vrijdag 24 december 2010 10:38 schreef Pien85 het volgende:
Wie zijn dr eigenlijk allemaal niet onderweg nu?
ik ook nietquote:
duckiequote:
editquote:
gfquote:
idd de wegen hier zijn witquote:
Ik ben niet eetbaar. Ook geen kar trouwens.quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:21 schreef Trevland het volgende:
Schaftijd
Helaas hier heen vleeskar in de buurt
Er zit ook wat weinig vlees aan hequote:Op vrijdag 24 december 2010 12:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben niet eetbaar. Ook geen kar trouwens.
On ik datch je draagt ons welquote:Op vrijdag 24 december 2010 12:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben niet eetbaar. Ook geen kar trouwens.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:49 schreef Pheno het volgende:
Dat was een lang gesprek aan het mobieltje...
Zo hoort tquote:Op vrijdag 24 december 2010 12:34 schreef Myraela het volgende:
Ik mag naar huis toe! ik ben ook echt als eerste meteen naar buiten gerend.
Hoornquote:Op vrijdag 24 december 2010 12:35 schreef DaMart het volgende:
"Dames en heren, het volgende station is Hoorn Bananensoes."
Tijd om uit te stappen dus.
Mijn tante is conducteur op die treinquote:Op vrijdag 24 december 2010 12:35 schreef DaMart het volgende:
"Dames en heren, het volgende station is Hoorn Bananensoes."
Tijd om uit te stappen dus.
Nee, dat zou ik ook doen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:26 schreef Myraela het volgende:
Is het raar dat als een meisje dat naast me in de metro zit mijn arm vastgrijpt en zegt dat ze bang is voor een dronken man, ik als eerst controleer of lk mijn portomonnee en iPhone nog heb.
Ik ook.quote:
Ze wil je Myr.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:26 schreef Myraela het volgende:
Is het raar dat als een meisje dat naast me in de metro zit mijn arm vastgrijpt en zegt dat ze bang is voor een dronken man, ik als eerst controleer of lk mijn portomonnee en iPhone nog heb.
netjes!quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:38 schreef Muck het volgende:
Zo, foto's van het huis gemaakt! En alles opgemeten, dus we kunnen gaan uitrekenen hoeveel verf en vloerbedekking er nodig is
quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:38 schreef Muck het volgende:
Zo, foto's van het huis gemaakt! En alles opgemeten, dus we kunnen gaan uitrekenen hoeveel verf en vloerbedekking er nodig is
Lang, over mijn mailtje...quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:04 schreef Barretje80 het volgende:
en pheno.. wat voor gesprek had je???
heheh stuur een mail, vraag of ze het bordje opsturen..quote:
en.. wat is de uitkomst??quote:
quote:
Ik fietste vanmorgen 8 minuten over de 500 meter die ik naar school moetquote:Op vrijdag 24 december 2010 15:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo ook weer terug van boodschappen doen![]()
een half uur erover gedaan voordat ik van mijn eigen parking af was
ik mag dadelijk beginnen een gedeelte van de parking sneeuwvrij te makenquote:Op vrijdag 24 december 2010 15:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik fietste vanmorgen 8 minuten over de 500 meter die ik naar school moetEn toen kwam er halverwege het 1e lesuur een melding: 'Iedereen mag de school verlaten, omdat veel van onze collega's vastzitten in de sneeuw'
Vervroegde vakantie
![]()
![]()
Waar ergens in Nederland woon je dan?quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik mag dadelijk beginnen een gedeelte van de parking sneeuwvrij te maken![]()
er ligt maar iets van een centimeter of 40 hoog
ik woon in belgiequote:Op vrijdag 24 december 2010 15:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Waar ergens in Nederland woon je dan?Of is het gewoon niet goed bijgehouden?
Ow dat wist ik nietquote:Op vrijdag 24 december 2010 15:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik woon in belgie![]()
en mijn parking is iets van 400 vierkante meter
ik denk dat ik ook maar 100 meter ga doen het zal toch niet zo druk wordenquote:Op vrijdag 24 december 2010 15:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ow dat wist ik niet![]()
Veel succes in ieder geval
Ik geef je groot gelijkquote:Op vrijdag 24 december 2010 15:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik denk dat ik ook maar 100 meter ga doen het zal toch niet zo druk worden
maar nou eerst een kop koffiequote:
al iets van stuart gehoord?quote:
Brandstofquote:Op vrijdag 24 december 2010 15:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
maar nou eerst een kop koffie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |