Ook goed. Ik ben op het care-0-meter niveau aanbelandquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:41 schreef friemelaar het volgende:
[..]
krijg je als antwoord, Goed idee.
Je bij deze krijg je je ontslag aangezegd
[..]
Waar gaat die trein naar toe?quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Ok. Kom ws direct naar trein van 1139 ivm krappe planning
Oh das jammerquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Is een beetje uit de richting he
Hoe is het met vriendje?
In je anale harry!quote:
ook onderweg??quote:
Jammer dat het nooit zo snel beter gaat als je zou willen...quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:46 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh das jammerMja, redelijk, zere knieën, nog steeds meeste tijd thuis. Had deze week 2 halve dagen naar kantoor gemoeten, maar gisteren kreeg ie de auto de straat nauwelijks uit dus issie maar niet gegaan.
Hoe ist met t werk daar?
LL. Moet m zo nog opzoekenquote:
Dat is de trein die wij ook nemen naar station Krentenbolquote:
Mja, we moeten rekenen op zeker een jaar volgens bedrijfsarts en bedrijfspsychquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jammer dat het nooit zo snel beter gaat als je zou willen...
Is goed, zien we je wel bij/in die treinquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is de trein die wij ook nemen naar station Krentenbol. Vertrek van spoor 11a als er geen wijzigingen zijn.
Ik zit inmiddels trouwens ook in een rijdende trein richting A'dam.
ik gok dat hij in de trein van Eindhoven naar Schagen die niet verder rijdt dan Amsterdam zitquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik bedoel die jou naar amsterdam brengt
Die is de drama queen aan het spelen met zijn blaffer in een trein!quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:55 schreef LovelyLady het volgende:
Station krentenbol![]()
Heeft er iemand nog wat van Stuart gehoord?
zeg mobiele eenheid....quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
ik gok dat hij in de trein van Eindhoven naar Schagen die niet verder rijdt dan Amsterdam zit.
Zou het? Ik denk dat hij niet komtquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die is de drama queen aan het spelen met zijn blaffer in een trein!
Tuurlijk wel. Leuke vrouwen, dus hij komt!quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zou het? Ik denk dat hij niet komt
Hij was gister flink beroerd ?quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Leuke vrouwen, dus hij komt!
Dat zijn meet-angsten!quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hij was gister flink beroerd ?
Fout. Ic schiphol, overstap in ut.quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
ik gok dat hij in de trein van Eindhoven naar Schagen die niet verder rijdt dan Amsterdam zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |