Of postdiarreequote:
Mogguh Giertjequote:
quote:
goeiemorgen ik ben nog steeds moe vannacht 4 keer paniekaanvallen gehadquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mogguh Giertje
[..]
Hij had gister 'maar' 212 posts
Voor iemand die zich niet lekker voelt en op vakantie is! toch aardig!quote:
's nachts slapen is handigerquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:06 schreef Giertje het volgende:
[..]
goeiemorgen ik ben nog steeds moe vannacht 4 keer paniekaanvallen gehad
huh jeetje wat veelquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:06 schreef Giertje het volgende:
[..]
goeiemorgen ik ben nog steeds moe vannacht 4 keer paniekaanvallen gehad
mja maar lukte nietquote:
2 dagen mijn meds niet in genomen kats vergetenquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
huh jeetje wat veelhoe kwam dat dan ?
He das ook stomquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:08 schreef Giertje het volgende:
[..]
2 dagen mijn meds niet in genomen kats vergeten
dwijlen pien???quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:09 schreef Pien85 het volgende:
Strijken, wasvouwen, stofzuigen, dwijlen
mja ik ga zometeen gelijk effe langs de apotheekquote:
Met een lange ij, waarschijnlijk doet ze dat ook met een lang gezichtquote:
Ja met het weekend voor de deur is dat wel zo handig, ik moet ook na 4 uur nog een receptje ophalenquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:12 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja ik ga zometeen gelijk effe langs de apotheek
mja ook dat maar nog een nacht zo doorkomen dat zie ik niet zittenquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja met het weekend voor de deur is dat wel zo handig, ik moet ook na 4 uur nog een receptje ophalen
nee gelijk heb je, misschien een 'wijze' les voor de volgende keer. Op tijd halen voorkom je dat je zonder zitquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:30 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja ook dat maar nog een nacht zo doorkomen dat zie ik niet zitten
mja eigenlijk wel maar goed ik was druk de afgelopen paar dagenquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee gelijk heb je, misschien een 'wijze' les voor de volgende keer. Op tijd halen voorkom je dat je zonder zit
ikkequote:Op vrijdag 24 december 2010 10:38 schreef Pien85 het volgende:
Wie zijn dr eigenlijk allemaal niet onderweg nu?
ik ook nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |