Kloptquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
Die had makkelijk mijn overgrootvader kunnen zijn.
Ja ja ja ja ja!quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:56 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
heb jij nou eindelijk vakantie?
Gefeliciteerdquote:
Is niet 'stom' hoorquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
Beetje stom om te zeggen, maar ik ga veel meer met oudere mensen om ja. Ook omdat mijn klasgenoten al allemaal minstens één en sommigen zelfs 5 jaar ouder zijn.
Zieligertquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:59 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
mijn eerste weekje vakantie is alweer bijna voorbij
ik had de vrijdag ongeveer vrij, leraren hadden een toneelstukje opgevoerd, en daarna nog een kerst ontbijt met The Handsome Poets, waren ook op SR!quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zieligert![]()
We mochten vandaag tijdens het 1e lesuur weg
We zouden eigenlijk 4 lesuren hebben, maar tijdens het 1e lesuur riepen ze om dat iedereen de school mocht verlaten omdat er veel leraren vastzaten in de sneeuwquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:01 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik had de vrijdag ongeveer vrij, leraren hadden een toneelstukje opgevoerd, en daarna nog een kerst ontbijt met The Handsome Poets, waren ook op SR!
maar het was niet verplicht, maar ik ging wel
Joepiequote:Op vrijdag 24 december 2010 18:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
We zouden eigenlijk 4 lesuren hebben, maar tijdens het 1e lesuur riepen ze om dat iedereen de school mocht verlaten omdat er veel leraren vastzaten in de sneeuw
Dat was dus ook onze reactiequote:
begrijpelijkquote:
Wat reageer jij snel zegquote:
ben ik goed inquote:
jwz zemmelquote:
TFM's rijkelijke woordenschatquote:
il ne doet pas hetquote:
Tot vanavondquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:08 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik ga naar een familie kerstdiner hoor ik net...
Dus ik ben vanavond weer terug!
latuah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |