jij ook stuartquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:44 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat even op bed liggen. Tot later misschien mensen en hoe dan ook fijne Kerst![]()
Wat is FOK! eigenlijk klein hé?quote:
bongquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:44 schreef BONG4002 het volgende:
Welkom hier Lutte
En een zeer fijne kerst alvast @iedereen
Thnx GFquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
bong
jij ook een fijne kerst
Ja, of jij bent gewoon overal!quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Wat is FOK! eigenlijk klein hé?
Leuk dat je hier nu ook meepost
Weet ikquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar baal ik ook behoorlijk van. Sorry
quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja, of jij bent gewoon overal!
En thanks!
Ja, dat merk ik, heel anders dan wanneer je voor het eerst in andere SC's post.quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:50 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar hier is het echt lekker knus en gezellig
Die is echt geweldigquote:
SteenKonijnquote:
Ik heb heel veel SC's gehad in al die jaren maar op de een of andere manier nooit beland in de KSC, mss een keer een verdwaalde post maar dat was het.quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:50 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja, dat merk ik, heel anders dan wanneer je voor het eerst in andere SC's post.
Lig zequote:Op vrijdag 24 december 2010 17:44 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat even op bed liggen. Tot later misschien mensen en hoe dan ook fijne Kerst![]()
Ik keek te veel in 'jongeren'-SC's, maar ik ben gewoon veel meer op mijn plek in SC's met wat oudere mensen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:53 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik heb heel veel SC's gehad in al die jaren maar op de een of andere manier nooit beland in de KSC, mss een keer een verdwaalde post maar dat was het.
Toen Big Brother en De Gouden Kooi nog bezig was zat ik daar ook vaak in de SC, die toen nog wél gezellig was
Dan ben je hier op de goede plek, want wij hebben Goldfingerquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik keek te veel in 'jongeren'-SC's, maar ik ben gewoon veel meer op mijn plek in SC's met wat oudere mensen.
Die had makkelijk mijn vader kunnen zijn.quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan ben je hier goed op je plek, want wij hebben Goldfinger.
En dat zegt een andere bejaarde?quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan ben je hier goed op je plek, want wij hebben Goldfinger.
Waarschijnlijk (en die indruk had ik al een beetje) omdat je volwassener denkt dan de meeste van jouw leeftijd, klopt dat?quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik keek te veel in 'jongeren'-SC's, maar ik ben gewoon veel meer op mijn plek in SC's met wat oudere mensen.
heb jij nou eindelijk vakantie?quote:
Beetje stom om te zeggen, maar ik ga veel meer met oudere mensen om ja. Ook omdat mijn klasgenoten al allemaal minstens één en sommigen zelfs 5 jaar ouder zijn.quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:56 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk (en die indruk had ik al een beetje) omdat je volwassener denkt dan de meeste van jouw leeftijd, klopt dat?
Zelf herken ik dat ook wel, had vroeger ook de neiging meer met volwassenen om te gaan dan mijn eigen leeftijdsgenoten
Kloptquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
Die had makkelijk mijn overgrootvader kunnen zijn.
Ja ja ja ja ja!quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:56 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
heb jij nou eindelijk vakantie?
Gefeliciteerdquote:
Is niet 'stom' hoorquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
Beetje stom om te zeggen, maar ik ga veel meer met oudere mensen om ja. Ook omdat mijn klasgenoten al allemaal minstens één en sommigen zelfs 5 jaar ouder zijn.
Zieligertquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:59 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
mijn eerste weekje vakantie is alweer bijna voorbij
ik had de vrijdag ongeveer vrij, leraren hadden een toneelstukje opgevoerd, en daarna nog een kerst ontbijt met The Handsome Poets, waren ook op SR!quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zieligert![]()
We mochten vandaag tijdens het 1e lesuur weg
We zouden eigenlijk 4 lesuren hebben, maar tijdens het 1e lesuur riepen ze om dat iedereen de school mocht verlaten omdat er veel leraren vastzaten in de sneeuwquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:01 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik had de vrijdag ongeveer vrij, leraren hadden een toneelstukje opgevoerd, en daarna nog een kerst ontbijt met The Handsome Poets, waren ook op SR!
maar het was niet verplicht, maar ik ging wel
Joepiequote:Op vrijdag 24 december 2010 18:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
We zouden eigenlijk 4 lesuren hebben, maar tijdens het 1e lesuur riepen ze om dat iedereen de school mocht verlaten omdat er veel leraren vastzaten in de sneeuw
Dat was dus ook onze reactiequote:
begrijpelijkquote:
Wat reageer jij snel zegquote:
ben ik goed inquote:
jwz zemmelquote:
TFM's rijkelijke woordenschatquote:
il ne doet pas hetquote:
Tot vanavondquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:08 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik ga naar een familie kerstdiner hoor ik net...
Dus ik ben vanavond weer terug!
latuah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |