Hoi!quote:
Oh maar 10 min later als dat ik wasquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:38 schreef MPG het volgende:
Was om 19.50 thuis en heb inmiddels gegeten.
Tisserquote:
Videokaart van mijn pc meent nu even naar de kloten te zijn gegaanquote:
Das wel serieus minderquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Videokaart van mijn pc meent nu even naar de kloten te zijn gegaandus nu alleen nog maar mijn laptop die het crap doet
![]()
Balen zegquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Videokaart van mijn pc meent nu even naar de kloten te zijn gegaandus nu alleen nog maar mijn laptop die het crap doet
![]()
Waarom?quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:42 schreef MPG het volgende:
Mijn dienst van zondag is gecancelled. Daar gaat het voor 36 euro per uur werken.
Hier de hele dag al niet volgens mijquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:43 schreef RockNijntje het volgende:
Sneeuwt het nog bij jullie?Hier niet meer...
quote:
Ja vooral omdat mijn laptop al brak isquote:
Dat is dan wel jammerquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:42 schreef MPG het volgende:
Mijn dienst van zondag is gecancelled. Daar gaat het voor 36 euro per uur werken.
Omdat er geen werk is. Ze gaan alles op zaterdag doen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waarom?Als je ingepland bent mogen ze je toch niet opeens afzeggen lijkt me? ;@
Doe je een oproepje in V&A of kijk je Marc lief aanquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
[..]
Ja vooral omdat mijn laptop al brak isen ik heb binnen kort wil opsturen, nu eerst aan een videokaart zien te komen, wil daar nu echt geen geld aan kwijt want ik wil een auto
[..]
Dat is dan wel jammer
Fijnquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hier de hele dag al niet volgens mij
Wat stom!quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat er geen werk is. Ze gaan alles op zaterdag doen.
Welke vakantie?quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Fijn
Alleen vind ik dat het in de vakantie wel mag sneeuwen
Ik heb ook nog een paar maten waarvan er zeker eentje nog wel wat kaarten heeft liggenquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Doe je een oproepje in V&A of kijk je Marc lief aanDan kun je misschien voor een prikkie een videokaart regelen
En heb je niet een onboard videokaart? Heb je in elk geval ietsquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
pff een beetje standaard videokaartje kost de wereld niet hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |