Het beste paard van stal heeft ook trek!quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:45 schreef Muck het volgende:
Ik ga zo eens wat te eten fabriceren, voor als de oudjes uit de kerk komen
Ze heeft vast wel een wortel en een suikerklontje overquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:47 schreef Toekito het volgende:
[..]
Het beste paard van stal heeft ook trek!
Of een appel, en dan maakt een paard er altijd deels appelmoes van wat ie dan verliestquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze heeft vast wel een wortel en een suikerklontje over.
Lolquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Of een appel, en dan maakt een paard er altijd deels appelmoes van wat ie dan verliest![]()
Jij praat met paarden?quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:47 schreef Toekito het volgende:
[..]
Het beste paard van stal heeft ook trek!
Ja, en ga binnenkort aan mijn cursus "praten met Simba" beginnen!quote:
Netjes hoor, die tijdquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat niemand mij welkom heet en dat ik het zo snel gedaan heb
Dat vond ik ook, stond er ook van te kijkenquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Netjes hoor, die tijd.
En welkom thuis.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:52 schreef DaMart het volgende:
Marijke, nu op SBS een film met de Madagaskarpinguïns!
Gezien. Die was wel grappig.quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:52 schreef DaMart het volgende:
Marijke, nu op SBS een film met de Madagaskarpinguïns!
Je hebt het er maar druk meequote:Op vrijdag 24 december 2010 20:17 schreef Symphonic het volgende:
Ik word weer even opgeslokt door SR
ik vind het dan ook ontzettend leukquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je hebt het er maar druk mee
Woeiquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik vind het dan ook ontzettend leuk
Nu heb ik maar 1 kleuter
Ja, maar dat is andersquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vond Koen,Thijs en Sander wel schattig, vooral de 2 jongste
Weet ik, dat heb ik ookquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar dat is andersIk vond ze alle 3 wel fantastisch
Maar heb wel heel veel bewondering voor moeders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |