Ik wil er ook nog wel een beetje mee kunnen gamenquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
pff een beetje standaard videokaartje kost de wereld niet hoor
Heeft ie misschien, ik zeg maar iets raars hoor...een telefoon?quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een paar maten waarvan er zeker eentje nog wel wat kaarten heeft liggenmaar die is nu niet online
Ik heb alleen een AGP-kaart liggen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Doe je een oproepje in V&A of kijk je Marc lief aanDan kun je misschien voor een prikkie een videokaart regelen
Ik heb niets meer liggen, anders had je het zo mogen hebbenquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een paar maten waarvan er zeker eentje nog wel wat kaarten heeft liggenmaar die is nu niet online
Nope zit er niet op en heb alleen maar vga kaarten liggenquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En heb je niet een onboard videokaart? Heb je in elk geval iets
Jaquote:
Ben hem al aan het smsen maar het is meer kans dat hij niet reageert dan welquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Heeft ie misschien, ik zeg maar iets raars hoor...een telefoon?
Als je er elke dag door moet is het maar niets neequote:
Ach, en aangezien je de laptop niet morgen al moet opsturen, kun je in elk geval de komende dagen voortquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ben hem al aan het smsen maar het is meer kans dat hij niet reageert dan wel
en anders heeft mijn ma of pa gewoon dikke pechquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ach, en aangezien je de laptop niet morgen al moet opsturen, kun je in elk geval de komende dagen voort
Eerder je zus toch, speelde veel op zijn laptop toch?quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
en anders heeft mijn ma of pa gewoon dikke pech
Bellen. Ook een optiequote:Op vrijdag 24 december 2010 20:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ben hem al aan het smsen maar het is meer kans dat hij niet reageert dan wel
quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:47 schreef RockNijntje het volgende:
Als je er elke dag door moet is het maar niets nee
Maar hij is waar? Ik snap je nietquote:
Op msn, had hem gevraagd of hij daar kon komenquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar hij is waar? Ik snap je niet![]()
Ah okeequote:Op vrijdag 24 december 2010 20:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Op msn, had hem gevraagd of hij daar kon komen
anders had je hem ook gewoon even kunnen bellen..thuis...quote:
Moet hij ook maar thuis zijnquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
anders had je hem ook gewoon even kunnen bellen..thuis...
Oh nouhouquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:00 schreef LovelyLady het volgende:
Koen is alleen maar weer aan het hoesten
Oh nee!quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is wel jammerquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ohja hoor Koen pikt het heel snel op... Mijn oppaskindje moest ook zo vreselijk hoesten...quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh nee!Misschien is ie gewoon wat snotterig enzo
Ik bedoel dat hadden ze allebei al een beetje vandaag....
Bahquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ohja hoor Koen pikt het heel snel op... Mijn oppaskindje moest ook zo vreselijk hoesten...
Hij is tot 9 uur erg aan het hoesten geweest, J heeft hem nog druppels gegeven en een zetpil en het is nu eindelijk stilquote:
Woeiquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hij is tot 9 uur erg aan het hoesten geweest, J heeft hem nog druppels gegeven en een zetpil en het is nu eindelijk stil
Poehee, dat is wel heel ergquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:11 schreef LovelyLady het volgende:
Hij is tot 9 uur erg aan het hoesten geweest, J heeft hem nog druppels gegeven en een zetpil en het is nu eindelijk stil
Zowel voor hem als voor onsquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
WoeiGoede nachtrust is ook fijn
Ja behoorlijk .... maar het is nu alweer een kwartiertje stil dus die slaapt eindelijkquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Poehee, dat is wel heel erg
Ja absoluutquote:
En met zo'n pil er in blijft hij wel rustig ookquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:16 schreef LovelyLady het volgende:
Ja behoorlijk .... maar het is nu alweer een kwartiertje stil dus die slaapt eindelijk
Das liefquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En met zo'n pil er in blijft hij wel rustig ook![]()
Thijs begon net weer even te babbelen, zegt hij ineens: doei Koen!
Jaaa lieffffquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En met zo'n pil er in blijft hij wel rustig ook![]()
Thijs begon net weer even te babbelen, zegt hij ineens: doei Koen!
Wat een schatjes hebben we toch ook hequote:Op vrijdag 24 december 2010 21:20 schreef LovelyLady het volgende:
Jaaa lieffffKoen had het vanmiddag ook nog even over Thijs... hij wilde graag nog even spelen
Jaaa egwelquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat een schatjes hebben we toch ook he![]()
![]()
Hahaquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jaaa egwel![]()
Wat is het rustig hier eigenlijk
Jaquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Haha![]()
Ik vind Sander ook echt een schatje, en dat hij al onze namen wilde opschrijven *smelt*
En hij zei: gaan jullie al weg? Nee toch?quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaEn hij wilde met me spelen
En spelletjes doen
Echt leuk
![]()
quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat een schatjes hebben we toch ook he![]()
![]()
Jaquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En hij zei: gaan jullie al weg? Nee toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |