Alsof je gemiddelde een graadmeter is in deze weersomstandighedenquote:Op zaterdag 25 december 2010 17:32 schreef ultra_ivo het volgende:
Net terug van een rondje door het Mergelland. Wat normaal een makkelijk rondje is is nu fors ploeteren op sommige stukken. Gemiddelde is beroerd. Maar we blijven bezig.
In het Noorden des lands is het IJs toch net wat mooier geloof ik. Wat ik van mijn Friese oma moet geloven is er rond Sneek vrijwel geen sneeuw gevallen. Sneeuw was gister gaan stuiven op de Gouwzee en nu vastgevroren. Het was spoorzoeken meestal.quote:Op zaterdag 25 december 2010 16:44 schreef Tommeke het volgende:
Cool! Ik ga morgen ook schaatsen, heb vandaag hardgelopen. Ging vet lekker, m'n vriendin hield me niet bij.
Ze is vorig jaar derde op het NK triatlon u23 geworden, maar zwemmen is haar sterkste punt.quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:24 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dat mag ik toch wel hopen voor je
quote:Op zondag 26 december 2010 17:03 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ze is vorig jaar derde op het NK triatlon u23 geworden, maar zwemmen is haar sterkste punt.
Ik heb 1x met de Strandrace in Scheveningen meegedaan, in de winter. Je rijd dan langs de waterlijn. Na een half uur was ik zeiknat. En koudquote:Op maandag 27 december 2010 12:15 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Doet iemand van jullie mee aan die Egmond ATB tocht van le Champion? Ik wilde me als vrijwilliger aanmelden om het eens te zien, maar ze hadden al genoeg mensen helaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |