Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Tem zequote:Op donderdag 23 december 2010 22:56 schreef Symphonic het volgende:
Godsamme, even wat kleuters temmen in SR
Dat is zeker balenquote:
Hij is ziehiek!quote:
Geef me mijn koffie terugquote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 23:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Geef me mijn koffie terug
Afblijven van mijn koffie /madquote:
Op dit tijdstip nog?quote:Op donderdag 23 december 2010 23:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Geef me mijn koffie terug
Paar bier erin en gaan met die banaanquote:Op donderdag 23 december 2010 22:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Voelt zich niet al te best, een beetje ziekjes
Kun je wel die mooie lach van je opzetten, pretty boy, maar koffie is koffiequote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 23:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Paar strongbow erin en gaan met die banaan
Hoe was het in Eindhoven?quote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 23:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kun je wel die mooie lach van je opzetten, pretty boy, maar koffie is koffie
Koud, maar gezellig. Het speciaalbiercafe was bijzonder geslaagd.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoe was het in Eindhoven?
Tof!quote:Op donderdag 23 december 2010 23:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Koud, maar gezellig. Het speciaalbiercafe was bijzonder geslaagd.
Jaquote:
Ik hoor het maar als ik er vanavond naar toe zou gaan dan bleef ik daar toch wel de hele nachtquote:Op donderdag 23 december 2010 23:08 schreef Symphonic het volgende:
Er is geen busvervoer meer in Eindhoven
Trein/auto?quote:
Kopen op het stationquote:Op donderdag 23 december 2010 23:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Vind ik ook, morgen nog zien hoe ik aan mijn chocomelk kom
Heb ik te weinig tijd voor, dus maak morgen vroeg wat en stop het in een thermoskanquote:
Slaap Lekkerquote:Op donderdag 23 december 2010 23:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ga slapenWelterusten lieve mensen en tot morgen
Slaap lekker en tot morgenquote:Op donderdag 23 december 2010 23:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
quote:Op donderdag 23 december 2010 23:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan blazen wij hier weer wat leven er in
Tal ook dood?quote:Op donderdag 23 december 2010 23:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wilde al bijna verder gaan speuren
Doe maar niet, dan is het zo saai hier voor mijquote:Op donderdag 23 december 2010 23:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wilde al bijna verder gaan speuren
is al een dik half uur levenloosquote:
Dat zou ik wel heel jammer vindenquote:Op donderdag 23 december 2010 23:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar zonder Stuart wellicht dus....
slaap lekker liebchenquote:Op donderdag 23 december 2010 23:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
lol, als jullie nou zaterdag in Hoorn hadden gemeetquote:
Denk niet dat met kerst een meet wat wordtquote:Op donderdag 23 december 2010 23:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
lol, als jullie nou zaterdag in Hoorn hadden gemeet
zaterdag ben ik daar als het goed is
kloptquote:Op donderdag 23 december 2010 23:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Denk niet dat met kerst een meet wat wordt
kan ik me voorstellenquote:Op donderdag 23 december 2010 23:34 schreef Symphonic het volgende:
Alle meets waren tot nu toe op 2 uur rijden, dus dit is wel een keertje lekker zo
Niet alleen hoeven ze zo ver als ik of MPGquote:Op donderdag 23 december 2010 23:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
voor mij een kleine 20 minuutjes rijden
LL wil ons ook voor het avond eten weer weg hebbenquote:Op donderdag 23 december 2010 23:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt
Vind het al knap dat het de 24e publiek trekt
maar het gaat vast wel leuk worden.
is toch niet zo laat afgelopen? (las tenminste dat ST d'r kind mee zou nemen)
Zo heel veel groter is NL ook nietquote:Op donderdag 23 december 2010 23:34 schreef Symphonic het volgende:
Alle meets waren tot nu toe op 2 uur rijden, dus dit is wel een keertje lekker zo
Het ligt aan waarom je het erg vind, als het de reden is die ik denk dan kan het dus welquote:Op donderdag 23 december 2010 23:37 schreef Koen66 het volgende:
hoorde laatst iets dat iemand iets in Delfzijl wilde doen (andere SC)
Good god, Delfzijl, kan het nog erger
Crewmeet in Baerle Nassauquote:Op donderdag 23 december 2010 23:37 schreef Koen66 het volgende:
hoorde laatst iets dat iemand iets in Delfzijl wilde doen (andere SC)
Good god, Delfzijl, kan het nog erger
ik vind reizen niet erg overigens, maar verder weggestopt dan Delfzijl kan zowat nietquote:Op donderdag 23 december 2010 23:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het ligt aan waarom je het erg vind, als het de reden is die ik denk dan kan het dus wel
Maar in welke plaats woon jij?quote:Op donderdag 23 december 2010 23:37 schreef Symphonic het volgende:
Ik moet sowieso op tijd weg, ik moet nog een laminaatvloer slopen morgen
Heerhugowaardquote:Op donderdag 23 december 2010 23:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar in welke plaats woon jij?
Ik ga het nu niet redden om er langer te zijn dan mijn totale reistijd
Zwolle is nog wel goed te doenquote:Op donderdag 23 december 2010 23:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Crewmeet in Baerle Nassau
Wierdenmeet in Wierden (via Schiedam)
En Zwolle
Kom jij maar lekker bij mij in Lintelo met het ovquote:Op donderdag 23 december 2010 23:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik vind reizen niet erg overigens, maar verder weggestopt dan Delfzijl kan zowat niet
Als ik met de auto zou gaan dan moet het net in 2 uur te doen zijnquote:Op donderdag 23 december 2010 23:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
20 minuutjes als het tegenzit
Dat is mijn lot ook altijdquote:Op donderdag 23 december 2010 23:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als ik met de auto zou gaan dan moet het net in 2 uur te doen zijn
Meestal is het bij ons dan in het weekend en dan is er ook wel een slaap mogelijkheidquote:Op donderdag 23 december 2010 23:47 schreef Koen66 het volgende:
ik rij zowiezo door de week al veel dus dat kan er in het weekend ook wel bij
maar bij een avondmeet zoals laatst in Utrecht prefereer ik de trein toch wel ivm drank
zoiets moet ik altijd wel van tevoren aankondigen anders wordt moeders de vrouw narrigquote:Op donderdag 23 december 2010 23:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Meestal is het bij ons dan in het weekend en dan is er ook wel een slaap mogelijkheid
Dat snap ikquote:Op donderdag 23 december 2010 23:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zoiets moet ik altijd wel van tevoren aankondigen anders wordt moeders de vrouw narrig
vrouw snapt niks van chatten etc en al helemaal niet dat ik een behoefte heb chatters IRL te ontmoeten..... ze is er, zachtjes gezegd, wat ouderwets en inflexibel inquote:
Iedereen zo zijn hobbyquote:Op donderdag 23 december 2010 23:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vrouw snapt niks van chatten etc en al helemaal niet dat ik een behoefte heb chatters IRL te ontmoeten..... ze is er, zachtjes gezegd, wat ouderwets en inflexibel in
ze verbiedt het me niet ofzo, maar toejuichen, neuhquote:
Jah I remember....quote:Op donderdag 23 december 2010 23:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ze verbiedt het me niet ofzo, maar toejuichen, neuh
toen ik met de TAL SC was meeten dacht ze dat ik naar een groepje feaks was
Mijn ma was de eerste keer dat ik naar een meet ging ook niet blij maar nu maakt het haar niks meer uitquote:Op donderdag 23 december 2010 23:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ze verbiedt het me niet ofzo, maar toejuichen, neuh
toen ik met de TAL SC was meeten dacht ze dat ik naar een groepje feaks was
hmmmm dat was toen ik a long time ago nog thuis woonde ook zo, mijn ma vond eigenlijk alles altijd wel bestquote:Op donderdag 23 december 2010 23:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mijn ma was de eerste keer dat ik naar een meet ging ook niet blij maar nu maakt het haar niks meer uit
Ik woon dus nog Thuis, de eerste keer is nu ook al ruim een jaar geleden en het is vrij verslavendquote:Op donderdag 23 december 2010 23:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmmm dat was toen ik a long time ago nog thuis woonde ook zo, mijn ma vond eigenlijk alles altijd wel best
en die leuke discussie die ik toen om 4 uur 's nachts met d'r hadquote:
Hoezo dat dan en waarom op dat tijdstip?quote:Op donderdag 23 december 2010 23:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en die leuke discussie die ik toen om 4 uur 's nachts met d'r had
mja, was eigen schuld
ik had de laatste trein "gemist" terwijl ik altijd had gezegd deze niet te zullen missen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo dat dan en waarom op dat tijdstip?
Aha, dat is niet slim, ik snap dat ze niet blij wasquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik had de laatste trein "gemist" terwijl ik altijd had gezegd deze niet te zullen missen.
Ben toen maar in Schiedam blijven slapen. Maar vrouwlief miste me dus midden in de nacht en ging me bellen, een forse ruzie als resultaat
Ik kreeg er echt rode oortjes vanquote:Op donderdag 23 december 2010 23:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en die leuke discussie die ik toen om 4 uur 's nachts met d'r had
mja, was eigen schuld
ik ook best wel, mja na een avond/nacht stappen met de nodige alcohol was dat begrip er even niet = ruziequote:Op vrijdag 24 december 2010 00:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Aha, dat is niet slim, ik snap dat ze niet blij was
Owww dat eerste stukje had ik even gemist dan, maar dan nog vind ik het niet jouw schuldquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik had de laatste trein "gemist" terwijl ik altijd had gezegd deze niet te zullen missen.
Ben toen maar in Schiedam blijven slapen. Maar vrouwlief miste me dus midden in de nacht en ging me bellen, een forse ruzie als resultaat
Hoezo, hielt jij hem vast?quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Owww dat eerste stukje had ik even gemist dan, maar dan nog vind ik het niet jouw schuld
toch wel, ik weet gewoon dat ik extreem duidelijk moet zijn tegen d'r en geen onzekerheden moet openhouden, dat kan ze gewoon niet handelen (voor de niet ingewijden, mijn vrouw lijdt aan depressiviteit incl medicijnen etc)quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik kreeg er echt rode oortjes van
En nee, het was niet jouw schuld
Ik neem aan deze reactie dat je ook de andere kant had gehoordquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee maar ik heb wel het telefoongesprek gehoord
het was onze schuld dat je de trein gemist hebtquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
toch wel, ik weet gewoon dat ik extreem duidelijk moet zijn tegen d'r en geen onzekerheden moet openhouden, dat kan ze gewoon niet handelen (voor de niet ingewijden, mijn vrouw lijdt aan depressiviteit incl medicijnen etc)
Aha, dan snap ik ook wel dat zo over de rooie wasquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
toch wel, ik weet gewoon dat ik extreem duidelijk moet zijn tegen d'r en geen onzekerheden moet openhouden, dat kan ze gewoon niet handelen (voor de niet ingewijden, mijn vrouw lijdt aan depressiviteit incl medicijnen etc)
de helft van het gesprek was genoegquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik neem aan deze reactie dat je ook de andere kant had gehoord
Dat is wel minderquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de helft van het gesprek was genoeg
Maar laat ik het zo zeggen: wat Koen moet doorstaan heb ik helaas ook moeten doorstaan dus ik weet helaas wat het is.
Ik wou dat alle vrouwen zo warenquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
toch wel, ik weet gewoon dat ik extreem duidelijk moet zijn tegen d'r
Whehehehehehequote:Op vrijdag 24 december 2010 00:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wou dat alle vrouwen zo waren![]()
Dat KAN ik namelijk heel goed, extreem duidelijk zijn
Flessiequote:Op vrijdag 24 december 2010 00:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wou dat alle vrouwen zo waren![]()
Dat KAN ik namelijk heel goed, extreem duidelijk zijn
quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Flessie
Misschien dat ik d'r ooit op Marktplaats knal
als je met zo'n vrouw bent getrouwd is het zowiezo slecht voor het zelfvertrouwen, dus onzeker, dus onduidelijk, dus nog meer ruzies en discussies etc etcquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
GEEN ONZEKERHEDEN OPENLATEN![]()
Koentje![]()
Net als bij mij is ze niet meer de vrouw waar hij ooit mee trouwdequote:Op vrijdag 24 december 2010 00:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Vergeef me hoor, maar voordat je met zo iemand trouwt ga je toch nog door eerst wat andere stadia heen? Waar ook dingen als zelfvertrouwen en zo om de hoek komen kijken? Denk ik dan
Wil ik weten hoe dat komt?quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Net als bij mij is ze niet meer de vrouw waar hij ooit mee trouwde
wat Symph zegt, in 2005 heeft vrouwlief een ernstige postnatale depressie gehad, welke later naadloos een normale depressie werdquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Vergeef me hoor, maar voordat je met zo iemand trouwt ga je toch nog door eerst wat andere stadia heen? Waar ook dingen als zelfvertrouwen en zo om de hoek komen kijken? Denk ik dan
Tot straksquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:18 schreef Trevland het volgende:
Ik denk dat ik maar eens ga slapen, er om half 8 uit en om goed 8 uur naar de trein
bis later!quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:18 schreef Trevland het volgende:
Ik denk dat ik maar eens ga slapen, er om half 8 uit en om goed 8 uur naar de trein
Heej Kjonquote:
ik weet intussen al niet meer beter dan dat ik koorddansend door het leven gaquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Mooi klote johIk kan me er maarweinig bij voorstellen eigenlijk.
dat is inderdaad klote en heel moeilijk voor te stellenquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Mooi klote johIk kan me er maarweinig bij voorstellen eigenlijk.
mooi verwoord Koen....quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik weet intussen al niet meer beter dan dat ik koorddansend door het leven ga
Maar dan is je leven toch zo'n beetje voorbij eigenlijk? Want haar laten vallen is geen optie, maar voor jezelf is er ook totaal geen lol meer aanquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik weet intussen al niet meer beter dan dat ik koorddansend door het leven ga
ik hou me vast aan de dingen die ik leuk vind en waar ik van geniet.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar dan is je leven toch zo'n beetje voorbij eigenlijk? Want haar laten vallen is geen optie, maar voor jezelf is er ook totaal geen lol meer aan
klopt dat is ook de hoofdreden dat ik het nog slik.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Mja zo'n ruzie. Ik weet het niet natuurlijk. Maar ergens denk ik dat ik daar gewoon eindeloos geduld mee zou hebben. Al klinkt dat best raar natuurlijk. Zeker als je maar al te goed weet van haar achtergrond, dan zou ik al snel iets hebben van "ja joh, laat maar, jij kan het ook niet helpen". Denk ik. Maar goed, wat weet ik er ook van
hmmmmm weinig problemen meequote:
probeer Chrome, ik heb er tot nu toe nog geen problemen mee gehadquote:
ik draai eigenlijk standaard Firefox, is jaren terug gekomen toen ik een windoos install had waar IE erg vaak fouten gaf. En Firefox bleef bevallen, zelfs na tig andere laptops waar IE weer werktequote:Op vrijdag 24 december 2010 00:44 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
probeer Chrome, ik heb er tot nu toe nog geen problemen mee gehad
daar snap ik weinig vanquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:45 schreef Dr_Flash het volgende:
ergens heb ik het idee dat het te maken heeft met mijn virusscanner AVG.
Sinds ik die recentelijk geupdate heb zijn de memory problemen van FF echt uit de hand gelopen. Voor die update kon ik nog weleens 8-10 uur draaien en dan aan het eind klapte FF eruit met 1 GB ram usage en 40-60 % CPU, na de update knaltie er elke 2-3 uur uit met 1,5 GB ram gebruik en dezelfde CPU belasting (die voor een webbrowser sowieso ABSURD is natuurlijk)
ik eerst IE, toen gebruikte ik internet nog niet zo vaak, daarna FF, was zeer tevreden, maar het werd steeds slomer, en nu met Chrome heb ik weer nada problemosquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik draai eigenlijk standaard Firefox, is jaren terug gekomen toen ik een windoos install had waar IE erg vaak fouten gaf. En Firefox bleef bevallen, zelfs na tig andere laptops waar IE weer werkte
Standaard FF eigenlijk, maar IE en Chrome draai ik ook
Op mijn werk draai ik ook Portable FF. Moet niet gekker worden, maar mss ga ik dat hier thuis ook wel gebruikenquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:49 schreef Symphonic het volgende:
Op mijn werk werkt Chrome niet, dus daar noodgedwongen Portable FF
Maar thuis blijf ik bij Iron (chrome kloon)
het draait idd op een usb stick.quote:
ohh, zodoendequote:Op vrijdag 24 december 2010 00:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het draait idd op een usb stick.
Als ik het op mijn werkcomputer installeer wordt het 's nachts verwijderd
Als ik het op mijn werkcomputer draai wordt het verwijderd the moment dat ik die stick eruit trek. Inclusief alle cookies, wachtwoorden, history en andere sporen. Dat is wel hevig tofquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het draait idd op een usb stick.
Als ik het op mijn werkcomputer installeer wordt het 's nachts verwijderd
die staan bij mij allemaal op mijn usb stickquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ik het op mijn werkcomputer draai wordt het verwijderd the moment dat ik die stick eruit trek. Inclusief alle cookies, wachtwoorden, history en andere sporen. Dat is wel hevig tof
Precies, daarom dusquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die staan bij mij allemaal op mijn usb stick
slaap zequote:
pit zequote:
Goudkuipjequote:
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 23-12-2010 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 165 Marijkezwolle
02. 120 Trevland
03. 093 wel.o.k
04. 068 goldfinger1963
05. 066 LovelyLady
06. 063 Pheno
07. 062 Koen66
08. 055 Symphonic
09. 054 Panda72
10. 054 pgrferrari
11. 053 suikertaartje
12. 050 Dr_Flash
13. 050 Stuart
14. 036 DaMart
15. 033 Barretje80
16. 032 Woeste_Woerd
17. 030 Muck
18. 027 MaleDuck
19. 022 TheFamousMan
20. 020 MPG
Reeks-statistieken!
beroemd kindquote:
quote:Top 100 van donderdag 23 december 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
16. 257 Symphonic
24. 212 Stuart
37. 169 Marijkezwolle
46. 144 Koen66
64. 122 Trevland
71. 114 TheFamousMan
72. 113 goldfinger1963
72. 113 MaleDuck
91. 093 wel.o.k
22quote:
owja, gister nachtquote:
samen met stuartquote:
klwoptquote:
quote:
tosti's?quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
en nou eerst eens wat te eten maken![]()
quote:
slaap zequote:Op vrijdag 24 december 2010 02:02 schreef Symphonic het volgende:
GF
Ik ga mijn mandje in de wekker gaat weer om een uur of 6
spek vind ik altijd zo stinkenquote:
trusten symquote:Op vrijdag 24 december 2010 02:02 schreef Symphonic het volgende:
GF
Ik ga mijn mandje in de wekker gaat weer om een uur of 6
dat kan of het word niet goed gebakkenquote:Op vrijdag 24 december 2010 02:07 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
spek vind ik altijd zo stinken
maarja, zal wel aan mij liggen
quote:
quote:
quote verkloterquote:
quote:
quote:
slaap zequote:Op vrijdag 24 december 2010 02:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
en nou ga ik slapen![]()
moet er vandaag vroeg uit![]()
zaterdag zijn de winkels dicht
laters
duurde wel lang voor je klaar was met douchen maar verder goed hoorquote:
Ja maar de douche was zo lekker warm enzoquote:Op vrijdag 24 december 2010 07:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
duurde wel lang voor je klaar was met douchen maar verder goed hoor![]()
leuk he van kikker en eend
o, en bij mij in bed nietquote:Op vrijdag 24 december 2010 07:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar de douche was zo lekker warm enzo
Kikker en Eend zijn leuk![]()
je hebt gewoon gewacht tot ik het bed had opgewarmdquote:Op vrijdag 24 december 2010 07:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja maar van de douche naar bed is het heul koud
Ja ookquote:Op vrijdag 24 december 2010 07:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je hebt gewoon gewacht tot ik het bed had opgewarmd![]()
slim
als hier 4 cm ligt dan is het al veelquote:Op vrijdag 24 december 2010 07:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
hoe is het met de sneeuw bij jou?
Stelt geen ruk voor dusquote:Op vrijdag 24 december 2010 07:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
als hier 4 cm ligt dan is het al veel
das bijna niks, hier echt niksquote:Op vrijdag 24 december 2010 07:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Er was 10 cm voorspelt, niks geen vertragingen bekent met het ov?quote:Op vrijdag 24 december 2010 07:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Stelt geen ruk voor dus
hier is niks gevallen
Hier ligt iets van 40 cm. Like, wtfquote:Op vrijdag 24 december 2010 07:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
ja wel maar kijk even bij je reisplanningquote:Op vrijdag 24 december 2010 07:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Er was 10 cm voorspelt, niks geen vertragingen bekent met het ov?
quote:Op vrijdag 24 december 2010 07:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja wel maar kijk even bij je reisplanning
Geloof dat er wat minder bussen rijden in het zuiden en het oosten en dat er meer stoptreinen rijden ipv intercity's etc
WTF!!!!!quote:Op vrijdag 24 december 2010 07:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Hier ligt iets van 40 cm. Like, wtf.
Hier zo te zien niks aan de handquote:Op vrijdag 24 december 2010 07:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja wel maar kijk even bij je reisplanning
Geloof dat er wat minder bussen rijden in het zuiden en het oosten en dat er meer stoptreinen rijden ipv intercity's etc
ah, daar is alle sneeuw geblevenquote:Op vrijdag 24 december 2010 07:58 schreef MPG het volgende:
[..]
niks mis met pannenkoekenquote:Op vrijdag 24 december 2010 08:10 schreef Pheno het volgende:
Ingesneeuwd. Tof, en we gaan vanavond ergens eten. Gokje, dit wordt een kerst met pannenkoeken
Alleen mijn e-FOK!penis. Er ligt hier wel een sneeuwduin in de straatquote:Op vrijdag 24 december 2010 08:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
niks mis met pannenkoeken![]()
bij jou ook 40cm?
Die moet nog sneeuwruimen!quote:
Pics!quote:Op vrijdag 24 december 2010 08:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alleen mijn e-FOK!penis. Er ligt hier wel een sneeuwduin in de straat
je doet het echtquote:Op vrijdag 24 december 2010 08:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Pics!
Maar wel balen Pheno
Haar in de verf en 3 wassen opgeruimdIk ben op dreef vandaag
Jij bent er ook vroeg uit trouwens?quote:
heb vandaag een hoop te doen dus moet ik er wel vroeg uitquote:
ze hebben "ontdekt" dat ik volgende week vrij benquote:Op vrijdag 24 december 2010 08:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij bent er ook vroeg uit trouwens?How come?
En hooooooi wokje![]()
En dan heeft mijn collega gebak gekocht op het werk, ben ik er eens nietquote:Op vrijdag 24 december 2010 08:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Pics!
Maar wel balen Pheno
quote:Op vrijdag 24 december 2010 08:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ze hebben "ontdekt" dat ik volgende week vrij ben
quote:Op vrijdag 24 december 2010 08:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dan heeft mijn collega gebak gekocht op het werk, ben ik er eens niet
Dit wordt zo'n dag.
ik komquote:Op vrijdag 24 december 2010 08:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Maar maar maar jij kwam toch ook lunchen?
Maar dan moet je eerst dus nog werken?
[..]Rustig aan en niet te veel aan denken
Think happy thoughts! Vakantie
quote:
Dat duurt nog een week. Je doet je mail vandaga open en er staan weer twee prachtige nieuwtjes in, dat helpt gewoon niet. Een mail: zak er maar in, je krijgt niets erbij, OR gaat niet akkoord met voorstel dus we gaan op 2010 voet verder. De ander is iets met een klant die iets onbegrijpelijks wil, daar ga ik niet mee akkoord. Ik ben de Kerstman niet.quote:Op vrijdag 24 december 2010 08:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
Rustig aan en niet te veel aan denken
Think happy thoughts! Vakantie
Niets lekkerder dan ochtendseksquote:Op vrijdag 24 december 2010 08:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]En dat al op de vroege ochtend
hij komtquote:Op vrijdag 24 december 2010 08:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Maar maar maar jij kwam toch ook lunchen?
Maar dan moet je eerst dus nog werken?
Hier ook niet, het sneeuwdek wordt hier vooral wat dunner en compacter... en daardoor geleidelijk aan ook iets gladder. Wat dat betreft zou wat verse sneeuw wel welkom zijn.quote:Op vrijdag 24 december 2010 07:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Stelt geen ruk voor dus
hier is niks gevallen
Picsquote:Op vrijdag 24 december 2010 07:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb ook sneeuwduinen achter de flat!quote:Op vrijdag 24 december 2010 08:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alleen mijn e-FOK!penis. Er ligt hier wel een sneeuwduin in de straat
Dara is dat normaal, minus sneeuw. Hier een stuk minder!quote:Op vrijdag 24 december 2010 08:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb ook sneeuwduinen achter de flat!
quote:Op vrijdag 24 december 2010 08:26 schreef wel.o.k het volgende:
kerst, hoe zat dat ook alweer?
de moderne versie![]()
Adem in adem uit. zen yin yangquote:Op vrijdag 24 december 2010 08:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat duurt nog een week. Je doet je mail vandaga open en er staan weer twee prachtige nieuwtjes in, dat helpt gewoon niet. Een mail: zak er maar in, je krijgt niets erbij, OR gaat niet akkoord met voorstel dus we gaan op 2010 voet verder. De ander is iets met een klant die iets onbegrijpelijks wil, daar ga ik niet mee akkoord. Ik ben de Kerstman niet.
QFTquote:Op vrijdag 24 december 2010 08:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niets lekkerder dan ochtendseksEn daarna douchen
Wurm komt ookquote:Op vrijdag 24 december 2010 08:28 schreef Wurm.o.k het volgende:
[..]
hij komthij moet wel want ik rijd mee
quote:Op vrijdag 24 december 2010 08:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb ook sneeuwduinen achter de flat!
Waar blijven de kiekjes meneer pinguin?quote:Op vrijdag 24 december 2010 08:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dara is dat normaal, minus sneeuw. Hier een stuk minder!
Welke stol? Ik moet werken, al heb ik de (kerst)ballen zin.quote:Op vrijdag 24 december 2010 08:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
Adem in adem uit. zen yin yangEet toch die kerststol in je eentje op
Of ga sushi maken
Van wat? Sneeuw? Dat moet je al genoeg hebben gezien.quote:Op vrijdag 24 december 2010 08:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waar blijven de kiekjes meneer pinguin?
Hildequote:Op vrijdag 24 december 2010 08:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wurm komt ookZal ik Hilde dan maar meenemen
Die wil vast met je spelen
Heb je em niet meegenomenquote:Op vrijdag 24 december 2010 08:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Welke stol? Ik moet werken, al heb ik de (kerst)ballen zin.
Van sneeuwduinen natuurlijk! Die hebben we hier namelijk niet hoorquote:Op vrijdag 24 december 2010 08:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Van wat? Sneeuw? Dat moet je al genoeg hebben gezien.
quote:
Ik heb geen idee hoe ik daar moet komen. het sneeuwt hier nog steeds, al lijkt het ook wat op regen als ik zo even kijk. Dus dat gaat nog gezellig worden!quote:Op vrijdag 24 december 2010 08:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb je em niet meegenomenDan maar iets lekkers halen he in de supermarkt
Doe je voorzichtigquote:Op vrijdag 24 december 2010 08:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe ik daar moet komen. het sneeuwt hier nog steeds, al lijkt het ook wat op regen als ik zo even kijk. Dus dat gaat nog gezellig worden!
buikglijdend, zoals alle pinguinsquote:Op vrijdag 24 december 2010 08:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe ik daar moet komen. het sneeuwt hier nog steeds, al lijkt het ook wat op regen als ik zo even kijk. Dus dat gaat nog gezellig worden!
Mijn humeur is beneden nul, dus ik sluit FOK! af. Veel plezier jullie, ik zie wel wat ik ga doen. Naar bed is het beste denk ik, en een heel weekend er niet uit komen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 08:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Doe je voorzichtigEn doe wat aan je humeur joh
Ga met deuren smijten
Go Marijke Goquote:Op vrijdag 24 december 2010 08:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Pics!
Maar wel balen Pheno
relaxe joh tijd zat, je hoeft niet om stipt 12:00 bij me op de stoep te staanquote:Op vrijdag 24 december 2010 08:41 schreef Trevland het volgende:
Zo, deze trein rijd optijd
Alleen geen kaartje omdat automaat stuk
Nu in Arnhem dus eentje kopen en daar mijn aansluiting missen
succes met de vergaderingquote:Op vrijdag 24 december 2010 08:44 schreef wel.o.k het volgende:
vergaderen en daarna inpakken en naar Lovely toe
Dat doe ik ook nietquote:Op vrijdag 24 december 2010 08:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
relaxe joh tijd zat, je hoeft niet om stipt 12:00 bij me op de stoep te staan![]()
[..]
succes met de vergadering
hoelaat kom je aan?quote:Op vrijdag 24 december 2010 08:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat doe ik ook niethoewel het nog wel kan, moet nu in utrecht vliegen en kijken welke trein ik moet hebben
slaap ze phenoquote:Op vrijdag 24 december 2010 08:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn humeur is beneden nul, dus ik sluit FOK! af. Veel plezier jullie, ik zie wel wat ik ga doen. Naar bed is het beste denk ik, en een heel weekend er niet uit komen.
marijkequote:Op vrijdag 24 december 2010 08:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
Haren wassen, ontbijten, supermarktTot later
vergader ze wokquote:Op vrijdag 24 december 2010 08:44 schreef wel.o.k het volgende:
vergaderen en daarna inpakken en naar Lovely toe
Ergens na twaalven. Kan niet voor 11.22 in adam zijn.quote:
mocht ik wat voor je moeten opzoeken sms je maar okequote:Op vrijdag 24 december 2010 08:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Weet het zo niet maar vanaf Amsterdan ga ik met MPG en DM mee, denk wel ergens rond 12 er ben
Dan krijg je er straks nog eentjequote:Op vrijdag 24 december 2010 08:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mocht ik wat voor je moeten opzoeken sms je maar oke
Ik ga nu even ontbijten en zorgen dat de kinderen aangekleed zijn
Denk dat dat wel gaat lukkenquote:Op vrijdag 24 december 2010 09:04 schreef pgrferrari het volgende:
[..]Jij ook veel plezier vandaag!
Ik ben inmiddels onderweg... Nu hopen dat t een bietje opschiet...quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:18 schreef Trevland het volgende:
Ik en mijn grote mond
Is er maar 1 spoor tussen zevenaar en arhem beschikbaarstomme defecte trein die daar staat, nouja nu maar even een kaartje kopen
quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels onderweg... Nu hopen dat t een bietje opschiet...
Fellaliquote:
Hihiquote:Op vrijdag 24 december 2010 09:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
FellaliHoe is het vandaag?
Dan wordt het dus de trein om 11:39 vanaf CS? Trev, je kunt ook rustig aan doen danquote:Op vrijdag 24 december 2010 08:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Ergens na twaalven. Kan niet voor 11.22 in adam zijn.
Dankewel Liebchen. Zit nu spellie te doen op foon. Grr. Klotevarkensquote:
Denk gewoon dat elk varken een bestuurslid van de NS is... maakt spelen vast makkelijkerquote:Op vrijdag 24 december 2010 09:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Dankewel Liebchen. Zit nu spellie te doen op foon. Grr. Klotevarkens
Ik denk t. Geeft iig genoeg tied veur n bakske.quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan wordt het dus de trein om 11:39 vanaf CS? Trev, je kunt ook rustig aan doen dan.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Denk gewoon dat elk varken een bestuurslid van de NS is... maakt spelen vast makkelijker.
Ik weet niet hoe laat Trev op A'dam is dan, maar anders zorg ik dat ik ook dan op CS benquote:Op vrijdag 24 december 2010 09:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik denk t. Geeft iig genoeg tied veur n bakske.
Met het traject Deventer-Pluskut heb je dus niks te maken, maar goed ook, want daar zijn ook problemen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:18 schreef Trevland het volgende:
Ik en mijn grote mond
Is er maar 1 spoor tussen zevenaar en arhem beschikbaarstomme defecte trein die daar staat, nouja nu maar even een kaartje kopen
Dan doe ik dat, ik vermaak me welquote:Op vrijdag 24 december 2010 09:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan wordt het dus de trein om 11:39 vanaf CS? Trev, je kunt ook rustig aan doen dan.
Ieuwl. Dat klinkt als fellatioquote:
11:39 vanaf CS dus dan?quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan doe ik dat, ik vermaak me wel
Dat weet ik pas zodra ik bij utrecht weg gaquote:Op vrijdag 24 december 2010 09:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe laat Trev op A'dam is dan, maar anders zorg ik dat ik ook dan op CS ben.
Laat maar weten danquote:Op vrijdag 24 december 2010 09:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat weet ik pas zodra ik bij utrecht weg ga
Ja. Heb al twee bakkies gratis koffie van de ns opquote:Op vrijdag 24 december 2010 09:40 schreef LovelyLady het volgende:
Wat een wereldreizen allemaal
Tijd voor een bakkie
niet te zuupen die troepquote:Op vrijdag 24 december 2010 09:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. Heb al twee bakkies gratis koffie van de ns op
Pandaatjequote:Op vrijdag 24 december 2010 09:45 schreef Panda72 het volgende:
Goedemorgen lieve fokkertjes. Lekker allemaal vrij vandaag? Ik ben heel heel heel hard aan het werk
Hey Beertjequote:Op vrijdag 24 december 2010 09:45 schreef Panda72 het volgende:
Goedemorgen lieve fokkertjes. Lekker allemaal vrij vandaag? Ik ben heel heel heel hard aan het werk
trein van 10 over 10?quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:46 schreef Trevland het volgende:
Ik heb hier de trein van 10 uur naar den helder, wie wil mij vertellen hoelaat die op Amsterdam cs is?
Ik bedoel de trein van 10 uur uit arnhemquote:Op vrijdag 24 december 2010 09:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
trein van 10 over 10?
10.42 a'dam cs
En die rijdt op tijd?quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:46 schreef Trevland het volgende:
Ik heb hier de trein van 10 uur naar den helder, wie wil mij vertellen hoelaat die op Amsterdam cs is?
knakkerquote:Op vrijdag 24 december 2010 09:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik bedoel de trein van 10 uur uit arnhem
Die uit die bonenmaler is best te doen. En verder mot je een gegeven paard niet in de bek schijten. Ofzoiets.quote:
11:12 danquote:Op vrijdag 24 december 2010 09:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik bedoel de trein van 10 uur uit arnhem
Mazzel ik moet nog tot 18:00.quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:46 schreef Solique het volgende:
[..]
Pandaatje![]()
Ben niet vrij, nog tot 12 uur uitzitten. Daarna feestjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |