Flessiequote:Op vrijdag 24 december 2010 00:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wou dat alle vrouwen zo waren![]()
Dat KAN ik namelijk heel goed, extreem duidelijk zijn
quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Flessie
Misschien dat ik d'r ooit op Marktplaats knal
als je met zo'n vrouw bent getrouwd is het zowiezo slecht voor het zelfvertrouwen, dus onzeker, dus onduidelijk, dus nog meer ruzies en discussies etc etcquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
GEEN ONZEKERHEDEN OPENLATEN![]()
Koentje![]()
Net als bij mij is ze niet meer de vrouw waar hij ooit mee trouwdequote:Op vrijdag 24 december 2010 00:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Vergeef me hoor, maar voordat je met zo iemand trouwt ga je toch nog door eerst wat andere stadia heen? Waar ook dingen als zelfvertrouwen en zo om de hoek komen kijken? Denk ik dan
Wil ik weten hoe dat komt?quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Net als bij mij is ze niet meer de vrouw waar hij ooit mee trouwde
wat Symph zegt, in 2005 heeft vrouwlief een ernstige postnatale depressie gehad, welke later naadloos een normale depressie werdquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Vergeef me hoor, maar voordat je met zo iemand trouwt ga je toch nog door eerst wat andere stadia heen? Waar ook dingen als zelfvertrouwen en zo om de hoek komen kijken? Denk ik dan
Tot straksquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:18 schreef Trevland het volgende:
Ik denk dat ik maar eens ga slapen, er om half 8 uit en om goed 8 uur naar de trein
bis later!quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:18 schreef Trevland het volgende:
Ik denk dat ik maar eens ga slapen, er om half 8 uit en om goed 8 uur naar de trein
Heej Kjonquote:
ik weet intussen al niet meer beter dan dat ik koorddansend door het leven gaquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Mooi klote johIk kan me er maarweinig bij voorstellen eigenlijk.
dat is inderdaad klote en heel moeilijk voor te stellenquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Mooi klote johIk kan me er maarweinig bij voorstellen eigenlijk.
mooi verwoord Koen....quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik weet intussen al niet meer beter dan dat ik koorddansend door het leven ga
Maar dan is je leven toch zo'n beetje voorbij eigenlijk? Want haar laten vallen is geen optie, maar voor jezelf is er ook totaal geen lol meer aanquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik weet intussen al niet meer beter dan dat ik koorddansend door het leven ga
ik hou me vast aan de dingen die ik leuk vind en waar ik van geniet.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar dan is je leven toch zo'n beetje voorbij eigenlijk? Want haar laten vallen is geen optie, maar voor jezelf is er ook totaal geen lol meer aan
klopt dat is ook de hoofdreden dat ik het nog slik.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Mja zo'n ruzie. Ik weet het niet natuurlijk. Maar ergens denk ik dat ik daar gewoon eindeloos geduld mee zou hebben. Al klinkt dat best raar natuurlijk. Zeker als je maar al te goed weet van haar achtergrond, dan zou ik al snel iets hebben van "ja joh, laat maar, jij kan het ook niet helpen". Denk ik. Maar goed, wat weet ik er ook van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |