kan ik me voorstellenquote:Op donderdag 23 december 2010 23:34 schreef Symphonic het volgende:
Alle meets waren tot nu toe op 2 uur rijden, dus dit is wel een keertje lekker zo
Niet alleen hoeven ze zo ver als ik of MPGquote:Op donderdag 23 december 2010 23:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
voor mij een kleine 20 minuutjes rijden
LL wil ons ook voor het avond eten weer weg hebbenquote:Op donderdag 23 december 2010 23:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt
Vind het al knap dat het de 24e publiek trekt
maar het gaat vast wel leuk worden.
is toch niet zo laat afgelopen? (las tenminste dat ST d'r kind mee zou nemen)
Zo heel veel groter is NL ook nietquote:Op donderdag 23 december 2010 23:34 schreef Symphonic het volgende:
Alle meets waren tot nu toe op 2 uur rijden, dus dit is wel een keertje lekker zo
Het ligt aan waarom je het erg vind, als het de reden is die ik denk dan kan het dus welquote:Op donderdag 23 december 2010 23:37 schreef Koen66 het volgende:
hoorde laatst iets dat iemand iets in Delfzijl wilde doen (andere SC)
Good god, Delfzijl, kan het nog erger
Crewmeet in Baerle Nassauquote:Op donderdag 23 december 2010 23:37 schreef Koen66 het volgende:
hoorde laatst iets dat iemand iets in Delfzijl wilde doen (andere SC)
Good god, Delfzijl, kan het nog erger
ik vind reizen niet erg overigens, maar verder weggestopt dan Delfzijl kan zowat nietquote:Op donderdag 23 december 2010 23:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het ligt aan waarom je het erg vind, als het de reden is die ik denk dan kan het dus wel
Maar in welke plaats woon jij?quote:Op donderdag 23 december 2010 23:37 schreef Symphonic het volgende:
Ik moet sowieso op tijd weg, ik moet nog een laminaatvloer slopen morgen
Heerhugowaardquote:Op donderdag 23 december 2010 23:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar in welke plaats woon jij?
Ik ga het nu niet redden om er langer te zijn dan mijn totale reistijd
Zwolle is nog wel goed te doenquote:Op donderdag 23 december 2010 23:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Crewmeet in Baerle Nassau
Wierdenmeet in Wierden (via Schiedam)
En Zwolle
Kom jij maar lekker bij mij in Lintelo met het ovquote:Op donderdag 23 december 2010 23:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik vind reizen niet erg overigens, maar verder weggestopt dan Delfzijl kan zowat niet
Als ik met de auto zou gaan dan moet het net in 2 uur te doen zijnquote:Op donderdag 23 december 2010 23:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
20 minuutjes als het tegenzit
Dat is mijn lot ook altijdquote:Op donderdag 23 december 2010 23:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als ik met de auto zou gaan dan moet het net in 2 uur te doen zijn
Meestal is het bij ons dan in het weekend en dan is er ook wel een slaap mogelijkheidquote:Op donderdag 23 december 2010 23:47 schreef Koen66 het volgende:
ik rij zowiezo door de week al veel dus dat kan er in het weekend ook wel bij
maar bij een avondmeet zoals laatst in Utrecht prefereer ik de trein toch wel ivm drank
zoiets moet ik altijd wel van tevoren aankondigen anders wordt moeders de vrouw narrigquote:Op donderdag 23 december 2010 23:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Meestal is het bij ons dan in het weekend en dan is er ook wel een slaap mogelijkheid
Dat snap ikquote:Op donderdag 23 december 2010 23:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zoiets moet ik altijd wel van tevoren aankondigen anders wordt moeders de vrouw narrig
vrouw snapt niks van chatten etc en al helemaal niet dat ik een behoefte heb chatters IRL te ontmoeten..... ze is er, zachtjes gezegd, wat ouderwets en inflexibel inquote:
Iedereen zo zijn hobbyquote:Op donderdag 23 december 2010 23:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vrouw snapt niks van chatten etc en al helemaal niet dat ik een behoefte heb chatters IRL te ontmoeten..... ze is er, zachtjes gezegd, wat ouderwets en inflexibel in
ze verbiedt het me niet ofzo, maar toejuichen, neuhquote:
Jah I remember....quote:Op donderdag 23 december 2010 23:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ze verbiedt het me niet ofzo, maar toejuichen, neuh
toen ik met de TAL SC was meeten dacht ze dat ik naar een groepje feaks was
Mijn ma was de eerste keer dat ik naar een meet ging ook niet blij maar nu maakt het haar niks meer uitquote:Op donderdag 23 december 2010 23:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ze verbiedt het me niet ofzo, maar toejuichen, neuh
toen ik met de TAL SC was meeten dacht ze dat ik naar een groepje feaks was
hmmmm dat was toen ik a long time ago nog thuis woonde ook zo, mijn ma vond eigenlijk alles altijd wel bestquote:Op donderdag 23 december 2010 23:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mijn ma was de eerste keer dat ik naar een meet ging ook niet blij maar nu maakt het haar niks meer uit
Ik woon dus nog Thuis, de eerste keer is nu ook al ruim een jaar geleden en het is vrij verslavendquote:Op donderdag 23 december 2010 23:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmmm dat was toen ik a long time ago nog thuis woonde ook zo, mijn ma vond eigenlijk alles altijd wel best
en die leuke discussie die ik toen om 4 uur 's nachts met d'r hadquote:
Hoezo dat dan en waarom op dat tijdstip?quote:Op donderdag 23 december 2010 23:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en die leuke discussie die ik toen om 4 uur 's nachts met d'r had
mja, was eigen schuld
ik had de laatste trein "gemist" terwijl ik altijd had gezegd deze niet te zullen missen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo dat dan en waarom op dat tijdstip?
Aha, dat is niet slim, ik snap dat ze niet blij wasquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik had de laatste trein "gemist" terwijl ik altijd had gezegd deze niet te zullen missen.
Ben toen maar in Schiedam blijven slapen. Maar vrouwlief miste me dus midden in de nacht en ging me bellen, een forse ruzie als resultaat
Ik kreeg er echt rode oortjes vanquote:Op donderdag 23 december 2010 23:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en die leuke discussie die ik toen om 4 uur 's nachts met d'r had
mja, was eigen schuld
ik ook best wel, mja na een avond/nacht stappen met de nodige alcohol was dat begrip er even niet = ruziequote:Op vrijdag 24 december 2010 00:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Aha, dat is niet slim, ik snap dat ze niet blij was
Owww dat eerste stukje had ik even gemist dan, maar dan nog vind ik het niet jouw schuldquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik had de laatste trein "gemist" terwijl ik altijd had gezegd deze niet te zullen missen.
Ben toen maar in Schiedam blijven slapen. Maar vrouwlief miste me dus midden in de nacht en ging me bellen, een forse ruzie als resultaat
Hoezo, hielt jij hem vast?quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Owww dat eerste stukje had ik even gemist dan, maar dan nog vind ik het niet jouw schuld
toch wel, ik weet gewoon dat ik extreem duidelijk moet zijn tegen d'r en geen onzekerheden moet openhouden, dat kan ze gewoon niet handelen (voor de niet ingewijden, mijn vrouw lijdt aan depressiviteit incl medicijnen etc)quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik kreeg er echt rode oortjes van
En nee, het was niet jouw schuld
Ik neem aan deze reactie dat je ook de andere kant had gehoordquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee maar ik heb wel het telefoongesprek gehoord
het was onze schuld dat je de trein gemist hebtquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
toch wel, ik weet gewoon dat ik extreem duidelijk moet zijn tegen d'r en geen onzekerheden moet openhouden, dat kan ze gewoon niet handelen (voor de niet ingewijden, mijn vrouw lijdt aan depressiviteit incl medicijnen etc)
Aha, dan snap ik ook wel dat zo over de rooie wasquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
toch wel, ik weet gewoon dat ik extreem duidelijk moet zijn tegen d'r en geen onzekerheden moet openhouden, dat kan ze gewoon niet handelen (voor de niet ingewijden, mijn vrouw lijdt aan depressiviteit incl medicijnen etc)
de helft van het gesprek was genoegquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik neem aan deze reactie dat je ook de andere kant had gehoord
Dat is wel minderquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de helft van het gesprek was genoeg
Maar laat ik het zo zeggen: wat Koen moet doorstaan heb ik helaas ook moeten doorstaan dus ik weet helaas wat het is.
Ik wou dat alle vrouwen zo warenquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
toch wel, ik weet gewoon dat ik extreem duidelijk moet zijn tegen d'r
Whehehehehehequote:Op vrijdag 24 december 2010 00:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wou dat alle vrouwen zo waren![]()
Dat KAN ik namelijk heel goed, extreem duidelijk zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |