Je poes wil op internet!quote:Op donderdag 23 december 2010 22:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ze raakt alleen af en toe de touchpad, dat is wat onhandig
Ja, maar die zijn ook supertofquote:
Ja, tof he!quote:Op donderdag 23 december 2010 22:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja en sociaal ook
Ze vroeg ze voor haar verjaardag en ik heb er echt niet over na hoeven denken
Ze heeft ze nu voor kerst gekregen van mijn mams
Mooiquote:Op donderdag 23 december 2010 22:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Een donkerbruin/witte en 1 albino
Cavia'squote:
Ze is al lang een keer in vol ornaat op internet geweestquote:
helaas is het een erg bange cavia.....quote:Op donderdag 23 december 2010 22:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar die zijn ook supertof
Onze hond kan je op schoot leggen en nee het is geen kleintjequote:Op donderdag 23 december 2010 22:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Pluis, een van de katten die ik vroeger had toen ik nog bij mijn ouders woonde, die bleef gewoon op mijn schouders staan als ik rondliep, dus inderdaad, sommige katten zijn tot rare dingen in staat.
die hadden we eerst uitgezocht, maar die bleek ziek helaasquote:Op donderdag 23 december 2010 22:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, tof he!En lief van je mams
[..]
MooiIk wil zelf ooit wel een rat met dastekening
Die heb ik ooit in een dierenwinkel gezien en die vond ik zo prachtig
[..]
Cavia's
Ze hebben ze nu bij ons in het wkcquote:Op donderdag 23 december 2010 22:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
MooiIk wil zelf ooit wel een rat met dastekening
Die heb ik ooit in een dierenwinkel gezien en die vond ik zo prachtig
ik hou m'n mondquote:Op donderdag 23 december 2010 22:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ze is al lang een keer in vol ornaat op internet geweest
SR huis bezoeken geloof ikquote:
die van ons ook, dat is ook een lobbes van 40 kiloquote:Op donderdag 23 december 2010 22:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Onze hond kan je op schoot leggen en nee het is geen kleintje
Heel veel oppakken en knuffelenquote:Op donderdag 23 december 2010 22:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
helaas is het een erg bange cavia.....
ik blijf dat stiekem toch een beetje eng vindenquote:Op donderdag 23 december 2010 22:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja, maar niet eng, hij kijkt heel lief
Nee hoorquote:Op donderdag 23 december 2010 22:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ze hebben ze nu bij ons in het wkc
Echt geweldig, gewoon je hele schoot vol, hoezo geen schoot hondquote:Op donderdag 23 december 2010 22:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die van ons ook, dat is ook een lobbes van 40 kilo
vanmiddag lag het gevaarte op de bank met 4 meiden eromheen gevlochtenquote:Op donderdag 23 december 2010 22:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Echt geweldig, gewoon je hele schoot vol, hoezo geen schoot hond
Ja, want anders ga ik kijken en word ik verliefd enzoquote:
Gewaagd met die uitgedunde dienstregeling van de NS in dat gebied.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
SR huis bezoeken geloof ik
Toen ik in het bejaardentehuis werkte nam een collega altijd zijn hond mee, die paste precies op schoot tussen de leuningen van die bejaardenstoelenquote:Op donderdag 23 december 2010 22:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Echt geweldig, gewoon je hele schoot vol, hoezo geen schoot hond
Ik heb hem nog niet gezienquote:Op donderdag 23 december 2010 22:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
SR huis bezoeken geloof ik
Cutequote:Op donderdag 23 december 2010 22:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
vanmiddag lag het gevaarte op de bank met 4 meiden eromheen gevlochten
Ik gok iets met een auto ofzo... In elk geval, hij zou met vriendenquote:Op donderdag 23 december 2010 22:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gewaagd met die uitgedunde dienstregeling van de NS in dat gebied.
oooh, hihi.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, want anders ga ik kijken en word ik verliefd enzo![]()
Slaap Lekkerquote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 22:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Toen ik in het bejaardentehuis werkte nam een collega altijd zijn hond mee, die paste precies op schoot tussen de leuningen van die bejaardenstoelen
Nananana I CANT HEAR YOU!!!quote:Op donderdag 23 december 2010 22:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oooh, hihi.
ZE HEBBEN DASRATJES IN HET WKC!
Slaap Lekkerquote:Op donderdag 23 december 2010 22:51 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga maar eens douchen en slapen![]()
Morgen vroeg weer op
Ook gewaagd met de sneeuwval daarquote:Op donderdag 23 december 2010 22:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik gok iets met een auto ofzo... In elk geval, hij zou met vrienden
Kusjes terugquote:
Trustenquote:Op donderdag 23 december 2010 22:51 schreef suikertaartje het volgende:
Morgen vroeg weer op
Lekker slapenquote:Op donderdag 23 december 2010 22:51 schreef suikertaartje het volgende:
Morgen vroeg weer op
Zal ik me even aanstellen?quote:Op donderdag 23 december 2010 22:51 schreef Trevland het volgende:
Goh ik ben ik de enige die morgen een beetje kan uitslapen?
Neh, ik ga anderhalf uur later opstaan dan normaal, dus dat is uitslapenquote:Op donderdag 23 december 2010 22:51 schreef Trevland het volgende:
Nee hoorquote:Op donderdag 23 december 2010 22:51 schreef Trevland het volgende:
Wat heerlijk flesquote:Op donderdag 23 december 2010 22:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zal ik me even aanstellen?![]()
Ik denk dat ik er rond een uur of 10 eens uit kom
Oh, dan rij ik net weg als het goed isquote:Op donderdag 23 december 2010 22:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe jij het beter, nee maar op een of andere manier gaat iedereen er vroeger uit i.v.b. met de meet, ik blijf gewoon een uur langer liggenquote:Op donderdag 23 december 2010 22:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik hier een uurquote:Op donderdag 23 december 2010 22:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Neh, ik ga anderhalf uur later opstaan dan normaal, dus dat is uitslapen
Moet je zelf wetenquote:Op donderdag 23 december 2010 22:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee hoor.
Ik kan om 10:00 richting station gaan, om 10:20 in de trein stappen en dan om 10:42 op Sloterdijk zijn.
Maar eerst ga ik boodschappen doen morgenochtend, dus toch niet al te laat opstaan.
Ik vind het juist wel goed om wat eerder op te staan dan normaal, anders kom ik m'n bed weer niet uitquote:Op donderdag 23 december 2010 22:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Doe jij het beter, nee maar op een of andere manier gaat iedereen er vroeger uit i.v.b. met de meet, ik blijf gewoon een uur langer liggen
Ik ga gewoon naar mn werkquote:Op donderdag 23 december 2010 22:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Doe jij het beter, nee maar op een of andere manier gaat iedereen er vroeger uit i.v.b. met de meet, ik blijf gewoon een uur langer liggen
Doe ik toch ookquote:Op donderdag 23 december 2010 22:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik hier een uur
[..]
Moet je zelf weten
Daar heb ik meestal geen last vanquote:Op donderdag 23 december 2010 22:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel goed om wat eerder op te staan dan normaal, anders kom ik m'n bed weer niet uit
Als je eerder gaat dan kunnen we nog zwaaienquote:Op donderdag 23 december 2010 22:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga gewoon naar mn werkvoor een paar uurtjes. Als de treinen rijden. EN anders? Anders niet
Hier ookquote:Op donderdag 23 december 2010 22:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Doe ik toch ook.
Maar op zich kan ik dus ook wel uitslapen in vergelijking met een normale vrijdag.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |