Fijn dat het gezellig isquote:Op donderdag 23 december 2010 20:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
het is rustig hier![]()
komt door die *&%^&^#$@^sneeuw![]()
maar het is wel gezellig
Ja iets wat iedereen lustquote:Op donderdag 23 december 2010 20:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Doe ik dan wel koken voor jullie
![]()
WTF half 12 al??? Waaromquote:Op donderdag 23 december 2010 20:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik schrik er al niet meer van
[..]
Doe ik ook niet, anders was ik toch ook niet gekomen
Euh LL is het heel erg als ik misschien er al rond half 12 ben?
quote:
Ik maak wel meerdere dingenquote:Op donderdag 23 december 2010 21:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja iets wat iedereen lust![]()
Succes![]()
![]()
[..]
WTF half 12 al??? Waarom
Multikokkerella Marijkequote:Op donderdag 23 december 2010 21:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik maak wel meerdere dingen![]()
Ik kom wel bij je staanquote:Op donderdag 23 december 2010 21:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
maar niet voor de kassa
Iets uit de oven en iets uit pannen, moet lukken toch?quote:
ik heb geen ovenquote:Op donderdag 23 december 2010 21:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Iets uit de oven en iets uit pannen, moet lukken toch?
Dan wordt het als nog 10 voor 12quote:Op donderdag 23 december 2010 21:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja iets wat iedereen lust![]()
Succes![]()
![]()
[..]
WTF half 12 al??? Waarom
*is benieuwt maar ziet morgen welquote:Op donderdag 23 december 2010 21:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik maak wel meerdere dingen![]()
Kun je daar een beetje goed quiches in bakken? Anders maak ik die thuis en neem ik die meequote:Op donderdag 23 december 2010 21:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb geen oven
maar een combi-magnetron.. is dat ook goed?
Ik vind het best johquote:Op donderdag 23 december 2010 21:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan wordt het als nog 10 voor 12ligt en namelijk aan of ik in Arnhem een overstap kan halen, scheelt me weer overstappen in Utrecht(waar ik anders moet rennen(verschillende perrons en in Arnhem is het zelfde perron)), Wil liever geen trein later nemen, iets met vertragingen of zo
Als je in een combimagnetron een taart kan bakken kan dat toch ook met quiches?quote:Op donderdag 23 december 2010 21:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kun je daar een beetje goed quiches in bakken? Anders maak ik die thuis en neem ik die mee
Ik maak niet voor morgen meerdere dingenquote:Op donderdag 23 december 2010 21:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan wordt het als nog 10 voor 12ligt en namelijk aan of ik in Arnhem een overstap kan halen, scheelt me weer overstappen in Utrecht(waar ik anders moet rennen(verschillende perrons en in Arnhem is het zelfde perron)), Wil liever geen trein later nemen, iets met vertragingen of zo
[..]
*is benieuwt maar ziet morgen wel![]()
Ik bak em wel thuisquote:Op donderdag 23 december 2010 21:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als je in een combimagnetron een taart kan bakken kan dat toch ook met quiches?
Ik heb dat nog nooit gedaan
Doe maar luxe en wat een geluk hebben ze daar toch want jou kook kunstenquote:Op donderdag 23 december 2010 21:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik maak niet voor morgen meerdere dingenDat doe ik als ik voor LL en haar mannen ga koken
ikke welquote:Op donderdag 23 december 2010 21:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik bak em wel thuisQuiches zijn wel lastig namelijk om mooi gaar te krijgen
Lust je paprika? En tomaat?
dan moeten er wel eerst klanten komenquote:Op donderdag 23 december 2010 21:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik kom wel bij je staan
* Marijkezwolle zet haar meest gastvriendelijke gezicht op
barretjequote:Op donderdag 23 december 2010 21:08 schreef Barretje80 het volgende:
'N avond..
morgen lekker dagje vrij..
eens kijken of ik (in m'n eentje) laminaat kan leggen
veel plezier bij de meet morgen!
Hey Barretjequote:Op donderdag 23 december 2010 21:08 schreef Barretje80 het volgende:
'N avond..
In je eentje is wel lastig maar kan best hoorquote:Op donderdag 23 december 2010 21:08 schreef Barretje80 het volgende:
'N avond..
barquote:Op donderdag 23 december 2010 21:08 schreef Barretje80 het volgende:
'N avond..
Moet lukken! zo koppig ben ik ook wel weerquote:Op donderdag 23 december 2010 21:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
In je eentje is wel lastig maar kan best hoorSucces iig
wokquote:
Hey Barquote:Op donderdag 23 december 2010 21:08 schreef Barretje80 het volgende:
'N avond..
donequote:Op donderdag 23 december 2010 21:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wok
kan jij de OP er opnieuw inzetten![]()
ik heb hem al bijgewerkt
quote:
Dan vang ik je graag opquote:Op donderdag 23 december 2010 21:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja hoor
Maar als ST binnenkomt dan laat je me zeker vallen als een baksteen
quote:Op donderdag 23 december 2010 21:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja hoor
Maar als ST binnenkomt dan laat je me zeker vallen als een baksteen
Nope, maar vaak welquote:Op donderdag 23 december 2010 21:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoi Koen
[..]
Neem jij altijd alles zo letterlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |