Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
en dan?quote:Op donderdag 23 december 2010 20:29 schreef wel.o.k het volgende:
ik had die amaretto cake van pien op mijn broek moeten laten vallen
jij likt knoeisels schoonquote:Op donderdag 23 december 2010 20:31 schreef Pien85 het volgende:
[..]
en dan?ik heb trouwens nóg zo'n cake gekregen
Dan had je z'n broek van z'n kont getrokkenquote:Op donderdag 23 december 2010 20:31 schreef Pien85 het volgende:
[..]
en dan?ik heb trouwens nóg zo'n cake gekregen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Ik hou van likkenquote:Op donderdag 23 december 2010 20:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jij likt knoeisels schoon![]()
shit, volgende week ben ik wel vrij
quote:Op donderdag 23 december 2010 20:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan had je z'n broek van z'n kont getrokkenWok zonder broekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
Ik zal het morgen eens bekijken jaquote:
Pics van Wok zonder broekquote:Op donderdag 23 december 2010 20:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zal het morgen eens bekijken jaDan PM ik je de pics wel
jij hebt mij allang zonder broek gezienquote:Op donderdag 23 december 2010 20:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zal het morgen eens bekijken jaDan PM ik je de pics wel
Ik snap die dames ook niet, vind het maar raar om alleen maar een foto van een onderbroek te vragenquote:
quote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 20:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik snap die dames ook niet, vind het maar raar om alleen maar een foto van een onderbroek te vragen
Ja wel oke, mijn rug doet een beetje auwquote:Op donderdag 23 december 2010 20:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
GoedHeb nu lekker weekend
en daar?
Das wel balen van je rug, Kusje er opquote:Op donderdag 23 december 2010 20:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja wel oke, mijn rug doet een beetje auw![]()
en verdervakantie
quote:Op donderdag 23 december 2010 20:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
Cake in de ovenNu hopen dat ie lukt
![]()
Het is immers wel zo'n dag
En haren verven doe ik morgenvroeg welNee echt
Moet je zelf weten, hoe laat ga je daar dan weg?quote:Op donderdag 23 december 2010 20:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Ja echtquote:
zou st dat niet doen?quote:Op donderdag 23 december 2010 20:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
ST en ik wilden tegen 10:00 vertrekkenquote:Op donderdag 23 december 2010 20:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Moet je zelf weten, hoe laat ga je daar dan weg?
Nee, LL wilde welquote:Op donderdag 23 december 2010 20:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zou st dat niet doen?
o nee, die reageerde met: oi
Zo laat ga ik er hier ook uit denk ikquote:Op donderdag 23 december 2010 20:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja echt![]()
![]()
Ik sta om half 8 op, dan heb ik daar tijd voor
Ik wou dat ik zo laat weg konquote:Op donderdag 23 december 2010 20:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ST en ik wilden tegen 10:00 vertrekken
Dan moet je ergens anders gaan wonenquote:Op donderdag 23 december 2010 20:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zo laat ga ik er hier ook uit denk ik
[..]
Ik wou dat ik zo laat weg kon
neem het anders meequote:Op donderdag 23 december 2010 20:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, LL wilde welMaar ST die kon niet
Dus nu moet ik zelf
quote:Op donderdag 23 december 2010 20:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
waarom zet jij je mixer in de oven
quote:Op donderdag 23 december 2010 20:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan moet je ergens anders gaan wonen
Ja, nou, dat ziet er niet echt flatteus uit, m'n haar in de verfquote:Op donderdag 23 december 2010 20:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
neem het anders meedoe ik het alsnog hihihihi
Dan moet je ook niet klagen over reistijden oidquote:Op donderdag 23 december 2010 20:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
genoeg geld verdienen om een auto te kopen
Jaaaaaaaaa is goed hoorquote:Op donderdag 23 december 2010 20:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, nou, dat ziet er niet echt flatteus uit, m'n haar in de verfDus dan zou het pas kunnen als iedereen weg is
Dus ik ga het morgenochtend gewoon echt doen
Kom ik de volgende keer bij jou
quote:
Omdat het winter is? Omdat je te weinig gegeten hebt?quote:Op donderdag 23 december 2010 20:56 schreef Pien85 het volgende:
Waarom heb ik al de hele avond honger?
je hebt nog niks gegetenquote:Op donderdag 23 december 2010 20:56 schreef Pien85 het volgende:
Waarom heb ik al de hele avond honger?
Ik heb al stoofpeertjesovenschotel op en een broodje met ham en frietjesquote:Op donderdag 23 december 2010 20:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Omdat het winter is? Omdat je te weinig gegeten hebt?
Klinkt goedquote:Op donderdag 23 december 2010 20:57 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik heb al stoofpeertjesovenschotel op en een broodje met ham en frietjesen lunch en ontbijt enzo
Ik schrik er al niet meer vanquote:Op donderdag 23 december 2010 20:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, nou, dat ziet er niet echt flatteus uit, m'n haar in de verfDus dan zou het pas kunnen als iedereen weg is
Dus ik ga het morgenochtend gewoon echt doen
Kom ik de volgende keer bij jou
Doe ik ook niet, anders was ik toch ook niet gekomenquote:Op donderdag 23 december 2010 20:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet klagen over reistijden oid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |