Weekendquote:Op donderdag 23 december 2010 18:31 schreef Trevland het volgende:
Avond Lui![]()
Zo eindelijk weekend![]()
![]()
![]()
En ons motto op het werk klopte vandaag weer eens![]()
Weet je al wat je gaat bakken?quote:Op donderdag 23 december 2010 18:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Iets bakken voor morgen, haar verven, was opruimen (eigenlijk 3 wassen) en afwassen... Dus zo maar even wat doen
Ja, appel cakequote:Op donderdag 23 december 2010 18:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Weet je al wat je gaat bakken?
Nooit gegeten, maar klinkt lekkerquote:
Hey Marijkequote:Op donderdag 23 december 2010 18:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
WeekendEn welk motto was dat?
Ik vind het zelf heel lekkerquote:Op donderdag 23 december 2010 18:34 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nooit gegeten, maar klinkt lekker
Haiquote:Op donderdag 23 december 2010 18:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Marijke![]()
Ik geniet er nu al van
Ons motto is: Je hoeft niet gek te zijn om bij ons te werken maar het maakt het wel een stuk makkelijker
trevquote:Op donderdag 23 december 2010 18:31 schreef Trevland het volgende:
Avond Lui![]()
Zo eindelijk weekend![]()
![]()
![]()
En ons motto op het werk klopte vandaag weer eens![]()
Kan niet wachten op morgen, nu alleen maar hopen dat het ov mee werkt.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind het zelf heel lekkerEn dan maak ik het altijd in een springvorm
[..]
Hai
Mooi
Hehehehe, okee
Hey PGRquote:
Hey GFquote:
Tot Later Marijkequote:Op donderdag 23 december 2010 18:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, ik schop mezelf richting keukenTot later
Rollade, sperziebonen en aardappelsquote:
Klinkt al bijna als een kerstmaalquote:Op donderdag 23 december 2010 18:45 schreef Muck het volgende:
[..]
Rollade, sperziebonen en aardappels
Niet verkeerdquote:Op donderdag 23 december 2010 18:45 schreef Muck het volgende:
[..]
Rollade, sperziebonen en aardappels
bak ze marijkequote:Op donderdag 23 december 2010 18:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, ik schop mezelf richting keukenTot later
Zijn wij collega's?quote:Op donderdag 23 december 2010 18:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Marijke![]()
Ik geniet er nu al van
Ons motto is: Je hoeft niet gek te zijn om bij ons te werken maar het maakt het wel een stuk makkelijker
Nja, ik ben ook moe, dat helpt ook niet.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Enfe![]()
Ik vond het vandaag wel mee vallen
Ik ben ook best wel moequote:Op donderdag 23 december 2010 19:42 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nja, ik ben ook moe, dat helpt ook niet.
Nou, vond het wel een koude wind vanavond, dat is minder..
* Trevland neemt een likjequote:Op donderdag 23 december 2010 20:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wil er iemand een likje cakebeslag? Dat zit op mijIk tilde de mixer te vroeg omhoog
![]()
Maar hij staat in de over
waarom zet jij je mixer in de ovenquote:Op donderdag 23 december 2010 20:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wil er iemand een likje cakebeslag? Dat zit op mijIk tilde de mixer te vroeg omhoog
![]()
Maar hij staat in de oven
Wraakquote:Op donderdag 23 december 2010 20:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
waarom zet jij je mixer in de oven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
* Pien85 likt (aan) Marijkequote:Op donderdag 23 december 2010 20:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Maar hij staat in de oven
quote:Op donderdag 23 december 2010 20:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wraak
* wel.o.k maakt mental note, niet marijkje boos makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Er zit een kloddertje op m'n rechter borstquote:
Ik stop geen mensen in de oven hoorquote:Op donderdag 23 december 2010 20:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k maakt mental note, niet marijkje boos maken![]()
* Pien85 likt aan Marijke d'r rechterborstquote:Op donderdag 23 december 2010 20:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Er zit een kloddertje op m'n rechter borst![]()
[..]
Ik stop geen mensen in de oven hoorMensen sla ik
![]()
gelukkig kan ik heel hard lopenquote:Op donderdag 23 december 2010 20:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Er zit een kloddertje op m'n rechter borst![]()
[..]
Ik stop geen mensen in de oven hoorMensen sla ik
![]()
Chocopasta?quote:
Dankje, is die ook weer schoonquote:Op donderdag 23 december 2010 20:27 schreef Pien85 het volgende:
[..]
* Pien85 likt aan Marijke d'r rechterborst
Ik tackel je welquote:Op donderdag 23 december 2010 20:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
gelukkig kan ik heel hard lopen
quote:Op donderdag 23 december 2010 20:29 schreef wel.o.k het volgende:
ik had die amaretto cake van pien op mijn broek moeten laten vallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |