"Ja, dag hoor!quote:Op donderdag 23 december 2010 16:01 schreef wel.o.k het volgende:
net niet op tijd de telefoon opgehangen
Hoezo heb je iets belangrijks gemist?quote:
als je er in zit duurt het schilderen nog dagen....quote:Op donderdag 23 december 2010 16:02 schreef Muck het volgende:
[..]
Je mag wel een keertje langskomen hoor
En we proberen de grote dingen te doen voor het verhuizen en schilderen kan als we erin zitten, dat kost namelijk geen daaaaagen
quote:Op donderdag 23 december 2010 16:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Ja, dag hoor!![]()
jezus wat een lul die wok"
*klik*
Bah vies dan neem ik liever een droge boterham.quote:Op donderdag 23 december 2010 16:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Mora magnetron hamburger![]()
Nou ja, t vult he
Nou ja, het halletje is al geschilderd, dat delen we namelijk met de burenquote:Op donderdag 23 december 2010 16:03 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
als je er in zit duurt het schilderen nog dagen....
nouja.. ik heb 3 maanden gedaan over het verfen van een halletje.. niet het daadwerkelijke verfen.. maar wel het beginnen
ohh. en ik kom graag een keer een kopje thee drinken..
Nee, altijd als ik iemand bel is het voicemailquote:Op donderdag 23 december 2010 16:03 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Hoezo heb je iets belangrijks gemist?
Youre kidding?quote:Op donderdag 23 december 2010 16:34 schreef friemelaar het volgende:
En uitgerekend vandaag besluit iedereen alvast de boodschappen te doen want morgen zal het wel druk zijn![]()
's Morgens samen
Dan had ie wel "hihi" erbij gezet!quote:
ik ga gewoon morgen boodschappen doen hoor!quote:Op donderdag 23 december 2010 16:34 schreef friemelaar het volgende:
En uitgerekend vandaag besluit iedereen alvast de boodschappen te doen want morgen zal het wel druk zijn![]()
's Morgens samen
quote:
Wat een schreeuwlelijk, gelukkig stond het geluid van mijn PC afquote:
Weekendquote:
3 januari moet ik weer beginnenquote:Op donderdag 23 december 2010 17:16 schreef friemelaar het volgende:
[..]
hoelang heb je vakantie ?
tot 5 januari ?
Jij hoeft ook nog maar 2 dagen toch?quote:Op donderdag 23 december 2010 17:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Weekend
Nog net geen vakantie
Hoi allemaal
Ja, alleen maandag en dinsdag en dan hoef ik pas de 10e weerquote:Op donderdag 23 december 2010 17:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
3 januari moet ik weer beginnen
[..]
Jij hoeft ook nog maar 2 dagen toch?
Jij ook he!quote:
Dank je wel, heb je zelf ook vakantie? En ga je nog wat leuks doen met de kerst?quote:
Schiet lekker opquote:Op donderdag 23 december 2010 17:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, alleen maandag en dinsdag en dan hoef ik pas de 10e weer
quote:Op donderdag 23 december 2010 17:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
3 januari moet ik weer beginnen
Helaas heb ik een permanente vakantiequote:Op donderdag 23 december 2010 17:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dank je wel, heb je zelf ook vakantie? En ga je nog wat leuks doen met de kerst?
Ja he?quote:Op donderdag 23 december 2010 17:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dank je wel, heb je zelf ook vakantie? En ga je nog wat leuks doen met de kerst?
[..]
Schiet lekker op
Klinkt gezelligquote:Op donderdag 23 december 2010 17:23 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Helaas heb ik een permanente vakantie
1ste K-dag naar moeder toe en daar gezellig eten met broertje en zijn vriendin. 2 K-dag bij vader en wederom ook met broertje + vriendin thuis gezellig eten, dus heb er zin in
Maar ook erg traditioneelquote:
Al je vrije dagen al opgemaakt?quote:Op donderdag 23 december 2010 17:28 schreef Pheno het volgende:
Geen vakantie dit jaarTot en met de 31ste werken
Slimquote:Op donderdag 23 december 2010 17:27 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Maar ook erg traditioneel
Misschien ga ik morgen al naar mijn moeder toe maar dat ligt ook aan het weer omdat ik gebruik moet maken van de trein en ik niet wil stranden ergens omdat er ineens geen treinen meer rijden
En hoeveel dagen werk je in januari 2011?quote:Op donderdag 23 december 2010 17:28 schreef Pheno het volgende:
Ik heb nog 7a 8 wekenquote:Op donderdag 23 december 2010 17:28 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Al je vrije dagen al opgemaakt?
Elke dag ploeteren, om te leren links te rijdenquote:Op donderdag 23 december 2010 17:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Slim
[..]
En hoeveel dagen werk je in januari 2011?
mja er zal wel weinig van uitrusten komenquote:Op donderdag 23 december 2010 17:23 schreef friemelaar het volgende:
[..]
![]()
![]()
Lekker
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan heb je echt vakantie
![]()
![]()
* friemelaar stiekem best wel een beetje jaloers is![]()
Dat klinkt erg gezelligquote:Op donderdag 23 december 2010 17:23 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Helaas heb ik een permanente vakantie
1ste K-dag naar moeder toe en daar gezellig eten met broertje en zijn vriendin. 2 K-dag bij vader en wederom ook met broertje + vriendin thuis gezellig eten, dus heb er zin in
Het zal toch wel meevallen met die treinen?quote:Op donderdag 23 december 2010 17:27 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Maar ook erg traditioneel
Misschien ga ik morgen al naar mijn moeder toe maar dat ligt ook aan het weer omdat ik gebruik moet maken van de trein en ik niet wil stranden ergens omdat er ineens geen treinen meer rijden
stel je niet aan jijquote:Op donderdag 23 december 2010 17:28 schreef Pheno het volgende:
Aan vrije dagen?quote:
Mijn gebruikte PI spreekt boekdelenquote:
Nee, maar het is wel vet koudquote:
Nee, dat kon niet meer.quote:Op donderdag 23 december 2010 17:32 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Aan vrije dagen?![]()
Dat is best veel, maar je mocht dus geen vrij krijgen begrijp ik hieruit?
Die zag ik heus welquote:Op donderdag 23 december 2010 17:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn gebruikte PI spreekt boekdelen
Mooi kloot'nquote:Op donderdag 23 december 2010 17:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, maar het is wel vet koud
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |