Vergeet de mogelijkheid niet van onder of boven, een diagonala of misschien de binnenste of buitenste helftquote:Op donderdag 23 december 2010 15:22 schreef Muck het volgende:
[..]
Anders ik wel!
Is het de linker-, rechter-, voorste of achterste helft?
Ik heb gelukkig morgen vrijquote:Op donderdag 23 december 2010 15:24 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik ook niet en morgen zelfs tot 18:00 bah zo geen zin.
Dank je. Lekker dat je vrij bent morgen Trev. Het is je gegundquote:Op donderdag 23 december 2010 15:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig morgen vrij
*geegt beertje een knuffel
Ook nog jaquote:Op donderdag 23 december 2010 15:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Vergeet de mogelijkheid niet van onder of boven, een diagonala of misschien de binnenste of buitenste helft
Dank je dat je het me guntquote:Op donderdag 23 december 2010 15:26 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dank je. Lekker dat je vrij bent morgen Trev. Het is je gegund
Ja leuk he?quote:Op donderdag 23 december 2010 15:35 schreef Muck het volgende:
Nooit gedacht dat een huis inrichten zó leuk was
Jaquote:
dat is het leukstequote:Op donderdag 23 december 2010 15:36 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja
Voor elke kamer bedenken wat we op de vloer willen, wat er op de muren moet, etc etc etc
En dan genieten als het af isquote:Op donderdag 23 december 2010 15:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is het leukste
En dan het er nog opsmeren
Vind ik ook leukquote:Op donderdag 23 december 2010 15:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is het leukste
En dan het er nog opsmeren
Oh dat klinkt allemaal zo knusquote:Op donderdag 23 december 2010 15:43 schreef Muck het volgende:
[..]
Vind ik ook leuk
Er zijn zoveel oude elementen in dat huis die we gewoon willen gebruiken
De schouw, lambrisering in de huiskamer, een prachtige houten vloer in de eetkamer, glas-in-loodraampjes
Dat is het ook! Het is echt een knus huisjequote:Op donderdag 23 december 2010 15:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh dat klinkt allemaal zo knus
die in eetkamer? absoluutquote:Op donderdag 23 december 2010 15:46 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat is het ook! Het is echt een knus huisje
Ik ben hard aan het denken over hoe we de vloer aan moeten pakken.
Ik denk opschuren en in de olie zetten, maar ik heb heul geen verstand van vloeren
valt wel mee hier... bijna weekendquote:
hier nietquote:Op donderdag 23 december 2010 15:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
valt wel mee hier... bijna weekend
* Barretje80 is jaloersquote:Op donderdag 23 december 2010 15:46 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat is het ook! Het is echt een knus huisje
Ik ben hard aan het denken over hoe we de vloer aan moeten pakken.
Ik denk opschuren en in de olie zetten, maar ik heb heul geen verstand van vloeren
Je mag wel een keertje langskomen hoorquote:Op donderdag 23 december 2010 16:00 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
* Barretje80 is jaloers
veel plezier met opknappen.. en.. probeer het af te hebben voordat je er in trekt !
(ikzit nu al 2 maanden in de rotzooi.. en das niet zo leuk...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |