Hier is het gelukkig sneeuw-vrijquote:Op donderdag 23 december 2010 22:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hier gelukkig ook niet, overigens wel veel last van stuifsneeuw onderweg net
Welterusten voor straksquote:Op donderdag 23 december 2010 22:24 schreef Pheno het volgende:
Oh, jullie veel plezier morgen en in februari, ik ga zo afsluiten
Gaan jullie gewoon over de snelweg?quote:Op donderdag 23 december 2010 22:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hier is het gelukkig sneeuw-vrijDus morgenochtend gewoon vroeg vertrekken
Hoezo?quote:
Lekker slapenquote:Op donderdag 23 december 2010 22:24 schreef Pheno het volgende:
Hopelijk, gisteren naar bed gegaan met zuur in mijn keelquote:
Dan zie ik alleen oude sneeuwquote:
Welterusten en jij ook veel plezier de komende tijd!quote:Op donderdag 23 december 2010 22:24 schreef Pheno het volgende:
quote:Op donderdag 23 december 2010 22:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Gaan jullie gewoon over de snelweg?
de :p Staat voorquote:Op donderdag 23 december 2010 22:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoezo?![]()
En echt, ik heb nog nooit zo'n grote gebakken
[..]
Lekker slapen
Thanks en slaap lekkerquote:Op donderdag 23 december 2010 22:24 schreef Pheno het volgende:
hoop dat het niet al teveel gaat sneeuwen danquote:Op donderdag 23 december 2010 22:26 schreef Myraela het volgende:
Ik sta morgenochtend om half 7 weer bij de bus, beter is het dan warm en lekker droog!
quote:
Ik hoop het ook niet.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hoop dat het niet al teveel gaat sneeuwen dan
Lekker opgeschoten, we hebben ook een beginnetje gemaakt met het slopen van de vloerquote:Op donderdag 23 december 2010 22:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Okee
Hoe was klussen vandaag?
heb je nou een leuke baan?quote:Op donderdag 23 december 2010 22:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik hoop het ook niet.Gelukkig maar tot 1 uur werken.
Hey STquote:Op donderdag 23 december 2010 22:33 schreef suikertaartje het volgende:
BRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |