Ik heb de hele dag al gevoel dat het vrijdag isquote:Op donderdag 23 december 2010 22:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dacht net ff dat het vrijdagavond was
ik wilde net Voice of Holland opzettenquote:Op donderdag 23 december 2010 22:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb de hele dag al gevoel dat het vrijdag is
Lolquote:Op donderdag 23 december 2010 22:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik wilde net Voice of Holland opzetten
quote:Op donderdag 23 december 2010 22:03 schreef wel.o.k het volgende:
Lovelylady![]()
zullen we deze doen ?
[ afbeelding ]
ik ook morgen vrij, daardoor dacht ik dat het vrijdag wasquote:Op donderdag 23 december 2010 22:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Lolnee ik doordat ik nu weekend heb
Zelfde gevoel dus, lekker hequote:Op donderdag 23 december 2010 22:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ook morgen vrij, daardoor dacht ik dat het vrijdag was
goedquote:Op donderdag 23 december 2010 22:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
is goed wokkie
Eerst even douchen en dan lekker warm in bedje
Jup kom er aanquote:Op donderdag 23 december 2010 22:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
goed![]()
ik ben vast boven, schiet je op
Ik moet morgen nog werken.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het is weekend dus ik mag niet klagen
en met jou?
Ik ben bang voor morgenquote:Op donderdag 23 december 2010 22:12 schreef DaMart het volgende:
Zeg ik eens iets positiefs over de NS, word ik meteen genegeerd.
kerstcadeautjes, altijd leukquote:Op donderdag 23 december 2010 22:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik moet morgen nog werken.Morgenavond kerstcadeaus uitpakken. Ik heb een pandora armband voor mijn moeder gekocht.
dat klinkt minder. heb je reden bang te zijnquote:Op donderdag 23 december 2010 22:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wel okay, moet alleen naar de dokter denk ik, maar ik durf niet.
Dag snoetjequote:Op donderdag 23 december 2010 22:12 schreef DaMart het volgende:
Maar ze kunnen het welquote:
Huh wat waar??quote:Op donderdag 23 december 2010 22:12 schreef DaMart het volgende:
Je blijft bezigquote:Op donderdag 23 december 2010 22:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar ze kunnen het wel.
Dat hebben ze vandaag wel bewezen... had ik die overstap niet gehaald, dan had ik overigens wel weer extra GTBV kunnen claimen, want met de aanbevolen route had ik die aansluiting ook niet gehaald.
Ze was bij mijquote:
weer een mini-meetquote:Op donderdag 23 december 2010 22:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ze was bij mijZe heeft mijn super goed gelukte mega appelcake gezien
Koenquote:
Dat idee had ik al,oe nicequote:Op donderdag 23 december 2010 22:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ze was bij mijZe heeft mijn super goed gelukte mega appelcake gezien
Ja, behoorlijk.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat klinkt minder. heb je reden bang te zijn
Dit hier:quote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 21:49 schreef DaMart het volgende:
Zo, thuis, en nu vakantie.
En de NS blijven vandaag positief verrassen. Had ik vanochtend ineens een aansluiting die ze eigenlijk onmogelijk hebben gemaakt en was dat ook nog een een comfortabele intercity met gratis internet, vanavond haalde ik dankzij een conducteur die de deur open hield voor me ook een onmogelijke aansluiting, waardoor mijn reis voor de verandering eens een half uur korter duurde dan gepland.
owww klinkt minder....quote:Op donderdag 23 december 2010 22:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, behoorlijk.Ik weet niet eens welke huisarts ik heb, na de verhuizing.
en daarbij is het niet zoiets als een oorontsteking ofzo.
Dat komt vast goedquote:
Tot morgen Sasquote:Op donderdag 23 december 2010 22:20 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga nu echt afsluiten en douchenkusjes
Trusten meisquote:Op donderdag 23 december 2010 22:20 schreef LovelyLady het volgende:
ik lig maar te wachtenquote:Op donderdag 23 december 2010 22:20 schreef LovelyLady het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |