Dat doe ik ook nietquote:Op vrijdag 24 december 2010 08:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
relaxe joh tijd zat, je hoeft niet om stipt 12:00 bij me op de stoep te staan![]()
[..]
succes met de vergadering
hoelaat kom je aan?quote:Op vrijdag 24 december 2010 08:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat doe ik ook niethoewel het nog wel kan, moet nu in utrecht vliegen en kijken welke trein ik moet hebben
slaap ze phenoquote:Op vrijdag 24 december 2010 08:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn humeur is beneden nul, dus ik sluit FOK! af. Veel plezier jullie, ik zie wel wat ik ga doen. Naar bed is het beste denk ik, en een heel weekend er niet uit komen.
marijkequote:Op vrijdag 24 december 2010 08:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
Haren wassen, ontbijten, supermarktTot later
vergader ze wokquote:Op vrijdag 24 december 2010 08:44 schreef wel.o.k het volgende:
vergaderen en daarna inpakken en naar Lovely toe
Ergens na twaalven. Kan niet voor 11.22 in adam zijn.quote:
mocht ik wat voor je moeten opzoeken sms je maar okequote:Op vrijdag 24 december 2010 08:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Weet het zo niet maar vanaf Amsterdan ga ik met MPG en DM mee, denk wel ergens rond 12 er ben
Dan krijg je er straks nog eentjequote:Op vrijdag 24 december 2010 08:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mocht ik wat voor je moeten opzoeken sms je maar oke
Ik ga nu even ontbijten en zorgen dat de kinderen aangekleed zijn
Denk dat dat wel gaat lukkenquote:Op vrijdag 24 december 2010 09:04 schreef pgrferrari het volgende:
[..]Jij ook veel plezier vandaag!
Ik ben inmiddels onderweg... Nu hopen dat t een bietje opschiet...quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:18 schreef Trevland het volgende:
Ik en mijn grote mond
Is er maar 1 spoor tussen zevenaar en arhem beschikbaarstomme defecte trein die daar staat, nouja nu maar even een kaartje kopen
quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels onderweg... Nu hopen dat t een bietje opschiet...
Fellaliquote:
Hihiquote:Op vrijdag 24 december 2010 09:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
FellaliHoe is het vandaag?
Dan wordt het dus de trein om 11:39 vanaf CS? Trev, je kunt ook rustig aan doen danquote:Op vrijdag 24 december 2010 08:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Ergens na twaalven. Kan niet voor 11.22 in adam zijn.
Dankewel Liebchen. Zit nu spellie te doen op foon. Grr. Klotevarkensquote:
Denk gewoon dat elk varken een bestuurslid van de NS is... maakt spelen vast makkelijkerquote:Op vrijdag 24 december 2010 09:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Dankewel Liebchen. Zit nu spellie te doen op foon. Grr. Klotevarkens
Ik denk t. Geeft iig genoeg tied veur n bakske.quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan wordt het dus de trein om 11:39 vanaf CS? Trev, je kunt ook rustig aan doen dan.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Denk gewoon dat elk varken een bestuurslid van de NS is... maakt spelen vast makkelijker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |