als hier 4 cm ligt dan is het al veelquote:Op vrijdag 24 december 2010 07:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
hoe is het met de sneeuw bij jou?
Stelt geen ruk voor dusquote:Op vrijdag 24 december 2010 07:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
als hier 4 cm ligt dan is het al veel
das bijna niks, hier echt niksquote:Op vrijdag 24 december 2010 07:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Er was 10 cm voorspelt, niks geen vertragingen bekent met het ov?quote:Op vrijdag 24 december 2010 07:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Stelt geen ruk voor dus
hier is niks gevallen
Hier ligt iets van 40 cm. Like, wtfquote:Op vrijdag 24 december 2010 07:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
ja wel maar kijk even bij je reisplanningquote:Op vrijdag 24 december 2010 07:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Er was 10 cm voorspelt, niks geen vertragingen bekent met het ov?
quote:Op vrijdag 24 december 2010 07:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja wel maar kijk even bij je reisplanning
Geloof dat er wat minder bussen rijden in het zuiden en het oosten en dat er meer stoptreinen rijden ipv intercity's etc
WTF!!!!!quote:Op vrijdag 24 december 2010 07:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Hier ligt iets van 40 cm. Like, wtf.
Hier zo te zien niks aan de handquote:Op vrijdag 24 december 2010 07:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja wel maar kijk even bij je reisplanning
Geloof dat er wat minder bussen rijden in het zuiden en het oosten en dat er meer stoptreinen rijden ipv intercity's etc
ah, daar is alle sneeuw geblevenquote:Op vrijdag 24 december 2010 07:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Hier ligt iets van 40 cm. Like, wtf.
niks mis met pannenkoekenquote:Op vrijdag 24 december 2010 08:10 schreef Pheno het volgende:
Ingesneeuwd. Tof, en we gaan vanavond ergens eten. Gokje, dit wordt een kerst met pannenkoeken
Alleen mijn e-FOK!penis. Er ligt hier wel een sneeuwduin in de straatquote:Op vrijdag 24 december 2010 08:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
niks mis met pannenkoeken![]()
bij jou ook 40cm?
Die moet nog sneeuwruimen!quote:
Pics!quote:Op vrijdag 24 december 2010 08:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alleen mijn e-FOK!penis. Er ligt hier wel een sneeuwduin in de straat
je doet het echtquote:Op vrijdag 24 december 2010 08:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Pics!
Maar wel balen Pheno
Haar in de verf en 3 wassen opgeruimdIk ben op dreef vandaag
Jij bent er ook vroeg uit trouwens?quote:
heb vandaag een hoop te doen dus moet ik er wel vroeg uitquote:
ze hebben "ontdekt" dat ik volgende week vrij benquote:Op vrijdag 24 december 2010 08:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij bent er ook vroeg uit trouwens?How come?
En hooooooi wokje![]()
En dan heeft mijn collega gebak gekocht op het werk, ben ik er eens nietquote:Op vrijdag 24 december 2010 08:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Pics!
Maar wel balen Pheno
Haar in de verf en 3 wassen opgeruimdIk ben op dreef vandaag
quote:Op vrijdag 24 december 2010 08:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ze hebben "ontdekt" dat ik volgende week vrij ben
quote:Op vrijdag 24 december 2010 08:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dan heeft mijn collega gebak gekocht op het werk, ben ik er eens niet
Dit wordt zo'n dag.
ik komquote:Op vrijdag 24 december 2010 08:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Maar maar maar jij kwam toch ook lunchen?
Maar dan moet je eerst dus nog werken?
[..]Rustig aan en niet te veel aan denken
Think happy thoughts! Vakantie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |