quote:
Dat duurt nog een week. Je doet je mail vandaga open en er staan weer twee prachtige nieuwtjes in, dat helpt gewoon niet. Een mail: zak er maar in, je krijgt niets erbij, OR gaat niet akkoord met voorstel dus we gaan op 2010 voet verder. De ander is iets met een klant die iets onbegrijpelijks wil, daar ga ik niet mee akkoord. Ik ben de Kerstman niet.quote:Op vrijdag 24 december 2010 08:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
Rustig aan en niet te veel aan denken
Think happy thoughts! Vakantie
Niets lekkerder dan ochtendseksquote:Op vrijdag 24 december 2010 08:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]En dat al op de vroege ochtend
hij komtquote:Op vrijdag 24 december 2010 08:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Maar maar maar jij kwam toch ook lunchen?
Maar dan moet je eerst dus nog werken?
Hier ook niet, het sneeuwdek wordt hier vooral wat dunner en compacter... en daardoor geleidelijk aan ook iets gladder. Wat dat betreft zou wat verse sneeuw wel welkom zijn.quote:Op vrijdag 24 december 2010 07:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Stelt geen ruk voor dus
hier is niks gevallen
Picsquote:Op vrijdag 24 december 2010 07:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Hier ligt iets van 40 cm. Like, wtf.
Ik heb ook sneeuwduinen achter de flat!quote:Op vrijdag 24 december 2010 08:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alleen mijn e-FOK!penis. Er ligt hier wel een sneeuwduin in de straat
Dara is dat normaal, minus sneeuw. Hier een stuk minder!quote:Op vrijdag 24 december 2010 08:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb ook sneeuwduinen achter de flat!
quote:Op vrijdag 24 december 2010 08:26 schreef wel.o.k het volgende:
kerst, hoe zat dat ook alweer?
de moderne versie![]()
Adem in adem uit. zen yin yangquote:Op vrijdag 24 december 2010 08:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat duurt nog een week. Je doet je mail vandaga open en er staan weer twee prachtige nieuwtjes in, dat helpt gewoon niet. Een mail: zak er maar in, je krijgt niets erbij, OR gaat niet akkoord met voorstel dus we gaan op 2010 voet verder. De ander is iets met een klant die iets onbegrijpelijks wil, daar ga ik niet mee akkoord. Ik ben de Kerstman niet.
QFTquote:Op vrijdag 24 december 2010 08:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niets lekkerder dan ochtendseksEn daarna douchen
Wurm komt ookquote:Op vrijdag 24 december 2010 08:28 schreef Wurm.o.k het volgende:
[..]
hij komthij moet wel want ik rijd mee
quote:Op vrijdag 24 december 2010 08:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb ook sneeuwduinen achter de flat!
Waar blijven de kiekjes meneer pinguin?quote:Op vrijdag 24 december 2010 08:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dara is dat normaal, minus sneeuw. Hier een stuk minder!
Welke stol? Ik moet werken, al heb ik de (kerst)ballen zin.quote:Op vrijdag 24 december 2010 08:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
Adem in adem uit. zen yin yangEet toch die kerststol in je eentje op
Of ga sushi maken
Van wat? Sneeuw? Dat moet je al genoeg hebben gezien.quote:Op vrijdag 24 december 2010 08:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waar blijven de kiekjes meneer pinguin?
Hildequote:Op vrijdag 24 december 2010 08:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wurm komt ookZal ik Hilde dan maar meenemen
Die wil vast met je spelen
Heb je em niet meegenomenquote:Op vrijdag 24 december 2010 08:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Welke stol? Ik moet werken, al heb ik de (kerst)ballen zin.
Van sneeuwduinen natuurlijk! Die hebben we hier namelijk niet hoorquote:Op vrijdag 24 december 2010 08:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Van wat? Sneeuw? Dat moet je al genoeg hebben gezien.
quote:
Ik heb geen idee hoe ik daar moet komen. het sneeuwt hier nog steeds, al lijkt het ook wat op regen als ik zo even kijk. Dus dat gaat nog gezellig worden!quote:Op vrijdag 24 december 2010 08:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb je em niet meegenomenDan maar iets lekkers halen he in de supermarkt
Doe je voorzichtigquote:Op vrijdag 24 december 2010 08:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe ik daar moet komen. het sneeuwt hier nog steeds, al lijkt het ook wat op regen als ik zo even kijk. Dus dat gaat nog gezellig worden!
buikglijdend, zoals alle pinguinsquote:Op vrijdag 24 december 2010 08:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe ik daar moet komen. het sneeuwt hier nog steeds, al lijkt het ook wat op regen als ik zo even kijk. Dus dat gaat nog gezellig worden!
Mijn humeur is beneden nul, dus ik sluit FOK! af. Veel plezier jullie, ik zie wel wat ik ga doen. Naar bed is het beste denk ik, en een heel weekend er niet uit komen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 08:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Doe je voorzichtigEn doe wat aan je humeur joh
Ga met deuren smijten
Go Marijke Goquote:Op vrijdag 24 december 2010 08:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Pics!
Maar wel balen Pheno
Haar in de verf en 3 wassen opgeruimdIk ben op dreef vandaag
relaxe joh tijd zat, je hoeft niet om stipt 12:00 bij me op de stoep te staanquote:Op vrijdag 24 december 2010 08:41 schreef Trevland het volgende:
Zo, deze trein rijd optijd
Alleen geen kaartje omdat automaat stuk
Nu in Arnhem dus eentje kopen en daar mijn aansluiting missen
succes met de vergaderingquote:Op vrijdag 24 december 2010 08:44 schreef wel.o.k het volgende:
vergaderen en daarna inpakken en naar Lovely toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |