quote:Op donderdag 23 december 2010 19:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
blof is best tof als ze geen muziek maken
quote:Op donderdag 23 december 2010 19:35 schreef Cee het volgende:
[..]Da's het zelfde als zeggen dat Rembrandt best cool is als ie niet schildert.
tkomt inderdaad op t zelfde neerquote:Op donderdag 23 december 2010 19:35 schreef Cee het volgende:
[..]Da's het zelfde als zeggen dat Rembrandt best cool is als ie niet schildert.
Je moet toegeven dat zo'n nachtwacht een beetje overdreven is.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:35 schreef Cee het volgende:
quote:Op donderdag 23 december 2010 19:35 schreef Cee het volgende:
Toch vond ik die ijsbeer-grap wel goed. Was hardop aan het lachen in de file, de dame in de auto naast mij was mij dan weer aan het uitlachenquote:
Sommige vragen waar de haat vandaan komtquote:Op donderdag 23 december 2010 19:36 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb Giel nu binnen 10 minuten 4 kansloze grappen horen maken....
Elitair madameke.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch vond ik die ijsbeer-grap wel goed. Was hardop aan het lachen in de file, de dame in de auto naast mij was mij dan weer aan het uitlachen
Ik moet 'm al jaren nietquote:Op donderdag 23 december 2010 19:37 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Sommige vragen waar de haat vandaan komtkijk 10 min en je snapt het
quote:Op donderdag 23 december 2010 19:38 schreef smegmanus het volgende:
Ik heb Rick Astley - Never gonna give you up aangevraagd
quote:
Als ze vragen wat je gedoneerd hebt moet je zeggen niks, je bent gerickrolledquote:Op donderdag 23 december 2010 19:38 schreef smegmanus het volgende:
Ik heb Rick Astley - Never gonna give you up aangevraagd maar kun je toevallig ook al zien of deze langsgeweest is?
quote:Op donderdag 23 december 2010 19:39 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Als ze vragen wat je gedoneerd hebt moet je zeggen niks, je bent gerickrolled
Nou en.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen eventjes met mijn oom de nieuwe Nissan Juke ophalen, Mn oom test auto's.
quote:
quote:
quote:
HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!quote:
Ja en het dan naturel noemen.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:41 schreef Cee het volgende:
Wat ziet die Sophie er toch immer en altijd uit alsof ze in een kliko heeft geslapen.
een beetje een blofkopquote:Op donderdag 23 december 2010 19:41 schreef -Peach het volgende:
Wat een dikke kop heeft hij eigenlijk, die paljas van Blof.
Waarom heb je dan het raam open met dit weer, gek!quote:Op donderdag 23 december 2010 19:41 schreef Guanabana het volgende:
Ik zit hier met het raam open, teringkoud, maar jullie complimenten verwarmen m'n hartje
Ik blijf denken dat ze een piemel heeftquote:Op donderdag 23 december 2010 19:41 schreef Cee het volgende:
Wat ziet die Sophie er toch immer en altijd uit alsof ze in een kliko heeft geslapen.
Als je me gedag wil zeggen geen huilpoppetjes meer.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:41 schreef Zolcon het volgende:
[..]
HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!
Ja, ik heb een beetje een afwijkende warm/koud belevingquote:Op donderdag 23 december 2010 19:42 schreef -Peach het volgende:
[..]
Waarom heb je dan het raam open met dit weer, gek!
Dat raam kan ook dichtquote:Op donderdag 23 december 2010 19:41 schreef Guanabana het volgende:
Ik zit hier met het raam open, teringkoud, maar jullie complimenten verwarmen m'n hartje
Kindje met 21xx euro.. "OPSCHIETEN JE HEBT 30 SECONDEN"quote:Op donderdag 23 december 2010 19:43 schreef TheVulture het volgende:
Giel gaat weer denigrerend lopen doen over de aandacht van programma's zoals Shownieuws... wees blij dat je zoveel aandacht krijgt
Hij doet juist niet denigrerend over de aandacht, maar over shownieuws.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:43 schreef TheVulture het volgende:
Giel gaat weer denigrerend lopen doen over de aandacht van programma's zoals Shownieuws... wees blij dat je zoveel aandacht krijgt
Hij moet een beetje zijn imago hooghouden. Rock n roll kerelquote:Op donderdag 23 december 2010 19:43 schreef TheVulture het volgende:
Opvliegers?quote:Op donderdag 23 december 2010 19:43 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja, ik heb een beetje een afwijkende warm/koud beleving
quote:Op donderdag 23 december 2010 19:41 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Net even spontaan Hello opgezet. Gewoon, omdat het kan.
quote:Op donderdag 23 december 2010 19:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij doet juist niet denigrerend over de aandacht, maar over shownieuws.
Herkenbaar probleemquote:Op donderdag 23 december 2010 19:45 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dat hoop ik toch niet op mijn leeftijd!
Nee, heb het gewoon snel warm.
quote:Op donderdag 23 december 2010 19:46 schreef tong80 het volgende:
Als ik Bill Gates was zou ik een miljoen bieden voor de DJ die Blöff door het gepanserde raam kan gooien.
Tong..quote:Op donderdag 23 december 2010 19:46 schreef tong80 het volgende:
Als ik Bill Gates was zou ik een miljoen bieden voor de DJ die Blöff door het gepanserde raam kan gooien.
Daarom vind ik het zo'n kansloze lul.... Giel Beelen is gewoon een karikatuur!quote:Op donderdag 23 december 2010 19:44 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hij moet een beetje zijn imago hooghouden. Rock n roll kerel
inderdaadquote:Op donderdag 23 december 2010 19:47 schreef Swomp het volgende:
ze hadden btw vandaag wel knoflook ofniet ?
Wat ben jij triest zegquote:Op donderdag 23 december 2010 19:47 schreef Caland het volgende:
Ahh, er is weer een zielig tranentrekkertje geweest van Eric Karton?
quote:Op donderdag 23 december 2010 19:47 schreef Caland het volgende:
Ahh, er is weer een zielig tranentrekkertje geweest van Eric Karton?
Ik heb het niet zo op die emo-tv, en hoe gigantisch veel indruk dat wel niet heeft gemaakt. Tyft toch op.quote:
Wees blij dat jij dit leven hebt. Zie hoe moeilijk kinderen het daar hebben!quote:Op donderdag 23 december 2010 19:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op die emo-tv, en hoe gigantisch veel indruk dat wel niet heeft gemaakt. Tyft toch op.
Het is allemaal wel kut voor die mensen e.d. maar ik heb ook weinig medelijden met de filmpjes en al hoor, en zo hard als ik ben ik zie liever 3 miljoen in Nederland gepompt worden dan in Africa .. bodemloze putquote:Op donderdag 23 december 2010 19:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wees blij dat jij dit leven hebt. Zie hoe moeilijk kinderen het daar hebben!
quote:[quote]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[youtube][/youtube]
1
2
3<?php
?>
Ben ik het wel mee eens eigenlijk. Waarom niet een keer SR houden voor een Nederlands doel?quote:Op donderdag 23 december 2010 19:51 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Het is allemaal wel kut voor die mensen e.d. maar ik heb ook weinig medelijden met de filmpjes en al hoor, en zo hard als ik ben ik zie liever 3 miljoen in Nederland gepompt worden dan in Africa .. bodemloze put
[..]quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ code verwijderd ]
[youtube][/youtube]
[/quote]
ok.
QFTquote:Op donderdag 23 december 2010 19:51 schreef TheVulture het volgende:
Moet wel even zeggen dat ik Coen deze week wel relaxed vond over het algemeen... Giel blijf ik vreselijk nep vinden... en Gerard is en blijft een koning
Daar hebben we de belasting voor,quote:Op donderdag 23 december 2010 19:52 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ben ik het wel mee eens eigenlijk. Waarom niet een keer SR houden voor een Nederlands doel?
Tsja, heel erg enzo. Maar daar heb ik geen zielige filmpje voor nodig om dat te realiseren.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wees blij dat jij dit leven hebt. Zie hoe moeilijk kinderen het daar hebben!
Tim?quote:Op donderdag 23 december 2010 19:52 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
QFT
[ afbeelding ]
Tim em aan ouwe
Iedereen wordt onderhouden.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:52 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ben ik het wel mee eens eigenlijk. Waarom niet een keer SR houden voor een Nederlands doel?
Zeg dat tegen de bejaarden die 1x per week een douche krijgen - if luckyquote:
Ben bang dat ze dan nog geen 100.000 euro ophalen.... bedrijven doen het ook voor het imago, zullen niet zoveel doen voor iets in NL.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:52 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik vind ze allemaal top. Ja, zelfs Giel. Holy crap.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:51 schreef TheVulture het volgende:
Moet wel even zeggen dat ik Coen deze week wel relaxed vond over het algemeen... Giel blijf ik vreselijk nep vinden... en Gerard is en blijft een koning
Oh wacht tering, ik ken haar gewoon, heb haar geinterviewd!quote:Op donderdag 23 december 2010 19:53 schreef Guanabana het volgende:
Wie is dat wijf die praat alsof ze doof is?
PRAAT NIET TEGEN MIJ RARE 3FM JUNK MET JE TWEETS NAAR DJ'S DIE ZE NIET LEZEN AHAHHAHAHAHAHAHAHAHAhhahahahahHHAHHAHAHhHHAHAHAquote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 19:54 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oh wacht tering, ik ken haar gewoon, heb haar geinterviewd!
En mijn ex heeft haar geneukt
Haar boek heet "Sex in Afrika".quote:Op donderdag 23 december 2010 19:54 schreef Guanabana het volgende:
[..]
En mijn ex heeft haar geneukt
Ja lach maar!quote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 19:54 schreef Paul het volgende:
[..]
PRAAT NIET TEGEN MIJ RARE 3FM JUNK MET JE TWEETS NAAR DJ'S DIE ZE NIET LEZEN AHAHHAHAHAHAHAHAHAHAhhahahahahHHAHHAHAHhHHAHAHA
quote:Op donderdag 23 december 2010 19:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind ze allemaal top. Ja, zelfs Giel. Holy crap.
Maar t is wel je exquote:Op donderdag 23 december 2010 19:55 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja lach maar!
Eerst neukt hij mij, en daarna haar, nee leuk.
(hij zei wel dat hij het met mij geiler vond HAHAHAHA wat een giller)
Giel is topquote:Op donderdag 23 december 2010 19:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee ik blijf het een verschrikking vinden, elke vezel irriteert me...
Dat dacht ik ook al!quote:Op donderdag 23 december 2010 19:56 schreef Waalwijker het volgende:
Intro van deze plaat lijkt zo op Blondie - One Way.
Bedankt voor de mededelingquote:Op donderdag 23 december 2010 19:56 schreef Waalwijker het volgende:
Dat mag je heul niet zeggen van de moraalridderts hierquote:Op donderdag 23 december 2010 19:57 schreef Paul het volgende:
Die filmpjes met Eric Corton blijven het minst leuk van de SR. Maar goed daar gaat het allemaal om. Dus even doorbijten weer
geilquote:Op donderdag 23 december 2010 19:57 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
zijn 2 jongens.
Nu niet meer he?
In nederland mag je altijd nog je eigen mening hebben dus ook op fok.. i say fuck the children.. im not saying FUCK the children.. im saying fuccckkk the childrenquote:Op donderdag 23 december 2010 19:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat mag je heul niet zeggen van de moraalridderts hier![]()
Andersom. Teenage Kicks is ouder. Iets.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:56 schreef Waalwijker het volgende:
stoer manquote:Op donderdag 23 december 2010 19:58 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
In nederland mag je altijd nog je eigen mening hebben dus ook op fok.. i say fuck the children.. im not saying FUCK the children.. im saying fuccckkk the children
Ja maar Justin Bieber lijkt ook op een Playmobil poppetje. En Playmobil poppetjes zijn ouder. Maar hij lijkt er wel op.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:58 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Andersom. Teenage Kicks is ouder. Iets.
oh is het al vaker gezegd dan?quote:Op donderdag 23 december 2010 19:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat mag je heul niet zeggen van de moraalridderts hier![]()
Ik vind dr altijd leuke spijkerbroeken aan hebben hahahquote:Op donderdag 23 december 2010 19:59 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb een hekel aan een hoop (de meeste) wijven op tv, maar Nicolette vind ik echt een topwijf
Ze lijkt een beetje op een drugsverslaafde.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:59 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb een hekel aan een hoop (de meeste) wijven op tv, maar Nicolette vind ik echt een topwijf
Who cares.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:58 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Andersom. Teenage Kicks is ouder. Iets.
Ik wil haar zijn. Of Katja Schuurman.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze lijkt een beetje op een drugsverslaafde.
quote:Op donderdag 23 december 2010 19:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja maar Justin Bieber lijkt ook op een Playmobil poppetje. En Playmobil poppetjes zijn ouder. Maar hij lijkt er wel op.
Dus....
Koffie?
Prima! Zoethout komt eran. Is zowat de enige smaak die ik niet lust dus dan ben ik meteen ook van die pleuriszakjes af.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:00 schreef Sersjee het volgende:
[..]
![]()
Doe maar een bakkie thee. Zoethout als je hebt.

Anorexia me dunktquote:Op donderdag 23 december 2010 20:02 schreef ValHallen het volgende:
Ik vind nicolette ook niet heel bijzonder... Gewoon een leuk meiske om te zien maar iets te dun.
Ja maar die wijven die hier voorbijkomen worden ook niet gespoilerd.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:02 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dude...........spoiler it plz
Goedzo. Te dunne meisjes zijn saai.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:02 schreef Guanabana het volgende:
Nee, ik wil trouwens niet zo dun zijn.
Ja want als je dun bent dan mis je automatisch een gen om leuk te zijnquote:Op donderdag 23 december 2010 20:03 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Goedzo. Te dunne meisjes zijn saai.
Nemen het mee naar achterenquote:Op donderdag 23 december 2010 20:04 schreef Feivel1 het volgende:
Ik ben denk ik de hele avond afgeleid door MSN..
Ik ben heel de avond afgeleid door mijn topicquote:Op donderdag 23 december 2010 20:04 schreef Feivel1 het volgende:
Ik ben denk ik de hele avond afgeleid door MSN..
Nietus Engels is tof!quote:Op donderdag 23 december 2010 20:05 schreef Mexicaantje. het volgende:
Jongens in de tijd dat ik weg was heb ik TWEE bladzijden gelezen.Haat aan Engels en Giel die lult.
zo klonk het een beetje matig ja, het liedje is leukquote:Op donderdag 23 december 2010 20:05 schreef Maartel het volgende:
Ik hoor niet zoveel serious talent bij die knul eigenlijk..
Ja maar niet als het over constructies gaat waar je in het NL's al nauwelijks iets van begrijpt.quote:
Only when you can itquote:
Op je teentje getrapt?quote:Op donderdag 23 december 2010 20:04 schreef alors het volgende:
[..]
Ja want als je dun bent dan mis je automatisch een gen om leuk te zijn
we doen het voor jou je stem waar ik verliefd op benquote:Op donderdag 23 december 2010 20:05 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ben heel de avond afgeleid door mijn topic
Welke fobie?quote:Op donderdag 23 december 2010 20:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
we doen het voor jou je stem waar ik verliefd op benAls je ooit meedoet met talentenjacht dan kan ik mijn fobie wel even loslaten
Damn.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
'Slechts' twee uur en een kwartier over 043 naar 040 gedaan.
nee hoor want ik ben niet zo dun als Nicolette, maar ik vind het gewoon dom dat gezeik over dunne mensen. Nicolette is gewoon van zichzelf zo, die heeft geen anorexia en is niet de godganse dag bezig om af te vallen.quote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 20:08 schreef Caland het volgende:
Ik werd hierdoor afgeleid.
[ afbeelding ]
Die heeft anorexia gehadquote:Op donderdag 23 december 2010 20:08 schreef alors het volgende:
[..]
nee hoor want ik ben niet zo dun als Nicolette, maar ik vind het gewoon dom dat gezeik over dunne mensen. Nicolette is gewoon van zichzelf zo, die heeft geen anorexia en is niet de godganse dag bezig om af te vallen.
Dat je het niet mooi vind ok, maar dat dunne mensen saai zijn
Lol whut dun == saai? Nee man.. met je eens, maar ziet ook zelfde verschil in dunheid/mooiheid per meisjequote:Op donderdag 23 december 2010 20:08 schreef alors het volgende:
[..]
nee hoor want ik ben niet zo dun als Nicolette, maar ik vind het gewoon dom dat gezeik over dunne mensen. Nicolette is gewoon van zichzelf zo, die heeft geen anorexia en is niet de godganse dag bezig om af te vallen.
BNN moet er een wekelijks programma van maken. Ge-wel-di-ge tv!quote:Op donderdag 23 december 2010 20:09 schreef Cee het volgende:
Hij ziet er ook constant als een geslagen puppy uit he, die Ramon.
ja dat zeg ik niet, dat zei hijquote:Op donderdag 23 december 2010 20:09 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Lol whut dun == saai? Nee man.. met je eens, maar ziet ook zelfde verschil in dunheid/mooiheid per meisje
Echt, briljant. De nieuwe Brutale Meiden.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:09 schreef Sersjee het volgende:
[..]
BNN moet er een wekelijks programma van maken. Ge-wel-di-ge tv!
Tja, het was een beetje als grapje bedoelt maar eerlijk gezegd ken ik maar 1 meisje dat leuk en écht slank tegelijkertijdquote:Op donderdag 23 december 2010 20:08 schreef alors het volgende:
[..]
Dit topic blijft bestaan, doet het al zo'n 5 jaar, en het is zelfs leuker na SR.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:11 schreef Guanabana het volgende:
Ik ga dit topic trouwens wel missen als het afgelopen is
Dit topic is binnen een tel weer dichtquote:Op donderdag 23 december 2010 20:11 schreef Guanabana het volgende:
beetje saai om zonder SR door te gaan hequote:Op donderdag 23 december 2010 20:11 schreef Guanabana het volgende:
Hadden we het hier ook al over. Podium neemt al groot deel van 18 september plein in, dus ben benieuwd hoeveel mensen er op het plein kunnen.. Begint rond 16:00uur... Lastig in te schatten allemaal. Ook maar ff kijken wat het weer doet..quote:Op donderdag 23 december 2010 20:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Damn.![]()
Hoe laat zou ik morgen het beste naar Eindhoven kunnen gaan? Wil niet uuuuren staan blauwbekken daar maar wil ook niet bot vangen doordat ik niet meer op het plein word toegelaten.
Ah oke!quote:Op donderdag 23 december 2010 20:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit topic blijft bestaan, doet het al zo'n 5 jaar, en het is zelfs leuker na SR.
tijd dus om te beginnen met luisterenquote:Op donderdag 23 december 2010 20:12 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ah oke!
Ja, ik luister verder nooit naar 3fm, dus beetje gek zou dat zijn
Dat. Scheelt een hoop randdebielen.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit topic blijft bestaan, doet het al zo'n 5 jaar, en het is zelfs leuker na SR.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |