Nou en.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen eventjes met mijn oom de nieuwe Nissan Juke ophalen, Mn oom test auto's.
quote:
quote:
quote:
HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!quote:
Ja en het dan naturel noemen.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:41 schreef Cee het volgende:
Wat ziet die Sophie er toch immer en altijd uit alsof ze in een kliko heeft geslapen.
een beetje een blofkopquote:Op donderdag 23 december 2010 19:41 schreef -Peach het volgende:
Wat een dikke kop heeft hij eigenlijk, die paljas van Blof.
Waarom heb je dan het raam open met dit weer, gek!quote:Op donderdag 23 december 2010 19:41 schreef Guanabana het volgende:
Ik zit hier met het raam open, teringkoud, maar jullie complimenten verwarmen m'n hartje
Ik blijf denken dat ze een piemel heeftquote:Op donderdag 23 december 2010 19:41 schreef Cee het volgende:
Wat ziet die Sophie er toch immer en altijd uit alsof ze in een kliko heeft geslapen.
Als je me gedag wil zeggen geen huilpoppetjes meer.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:41 schreef Zolcon het volgende:
[..]
HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!
Ja, ik heb een beetje een afwijkende warm/koud belevingquote:Op donderdag 23 december 2010 19:42 schreef -Peach het volgende:
[..]
Waarom heb je dan het raam open met dit weer, gek!
Dat raam kan ook dichtquote:Op donderdag 23 december 2010 19:41 schreef Guanabana het volgende:
Ik zit hier met het raam open, teringkoud, maar jullie complimenten verwarmen m'n hartje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |