Nou en.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen eventjes met mijn oom de nieuwe Nissan Juke ophalen, Mn oom test auto's.
quote:
quote:
quote:
HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!quote:
Ja en het dan naturel noemen.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:41 schreef Cee het volgende:
Wat ziet die Sophie er toch immer en altijd uit alsof ze in een kliko heeft geslapen.
een beetje een blofkopquote:Op donderdag 23 december 2010 19:41 schreef -Peach het volgende:
Wat een dikke kop heeft hij eigenlijk, die paljas van Blof.
Waarom heb je dan het raam open met dit weer, gek!quote:Op donderdag 23 december 2010 19:41 schreef Guanabana het volgende:
Ik zit hier met het raam open, teringkoud, maar jullie complimenten verwarmen m'n hartje
Ik blijf denken dat ze een piemel heeftquote:Op donderdag 23 december 2010 19:41 schreef Cee het volgende:
Wat ziet die Sophie er toch immer en altijd uit alsof ze in een kliko heeft geslapen.
Als je me gedag wil zeggen geen huilpoppetjes meer.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:41 schreef Zolcon het volgende:
[..]
HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!
Ja, ik heb een beetje een afwijkende warm/koud belevingquote:Op donderdag 23 december 2010 19:42 schreef -Peach het volgende:
[..]
Waarom heb je dan het raam open met dit weer, gek!
Dat raam kan ook dichtquote:Op donderdag 23 december 2010 19:41 schreef Guanabana het volgende:
Ik zit hier met het raam open, teringkoud, maar jullie complimenten verwarmen m'n hartje
Kindje met 21xx euro.. "OPSCHIETEN JE HEBT 30 SECONDEN"quote:Op donderdag 23 december 2010 19:43 schreef TheVulture het volgende:
Giel gaat weer denigrerend lopen doen over de aandacht van programma's zoals Shownieuws... wees blij dat je zoveel aandacht krijgt
Hij doet juist niet denigrerend over de aandacht, maar over shownieuws.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:43 schreef TheVulture het volgende:
Giel gaat weer denigrerend lopen doen over de aandacht van programma's zoals Shownieuws... wees blij dat je zoveel aandacht krijgt
Hij moet een beetje zijn imago hooghouden. Rock n roll kerelquote:Op donderdag 23 december 2010 19:43 schreef TheVulture het volgende:
Opvliegers?quote:Op donderdag 23 december 2010 19:43 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja, ik heb een beetje een afwijkende warm/koud beleving
quote:Op donderdag 23 december 2010 19:41 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Net even spontaan Hello opgezet. Gewoon, omdat het kan.
quote:Op donderdag 23 december 2010 19:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij doet juist niet denigrerend over de aandacht, maar over shownieuws.
Herkenbaar probleemquote:Op donderdag 23 december 2010 19:45 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dat hoop ik toch niet op mijn leeftijd!
Nee, heb het gewoon snel warm.
quote:Op donderdag 23 december 2010 19:46 schreef tong80 het volgende:
Als ik Bill Gates was zou ik een miljoen bieden voor de DJ die Blöff door het gepanserde raam kan gooien.
Tong..quote:Op donderdag 23 december 2010 19:46 schreef tong80 het volgende:
Als ik Bill Gates was zou ik een miljoen bieden voor de DJ die Blöff door het gepanserde raam kan gooien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |