Daarom vind ik het zo'n kansloze lul.... Giel Beelen is gewoon een karikatuur!quote:Op donderdag 23 december 2010 19:44 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hij moet een beetje zijn imago hooghouden. Rock n roll kerel
inderdaadquote:Op donderdag 23 december 2010 19:47 schreef Swomp het volgende:
ze hadden btw vandaag wel knoflook ofniet ?
Wat ben jij triest zegquote:Op donderdag 23 december 2010 19:47 schreef Caland het volgende:
Ahh, er is weer een zielig tranentrekkertje geweest van Eric Karton?
quote:Op donderdag 23 december 2010 19:47 schreef Caland het volgende:
Ahh, er is weer een zielig tranentrekkertje geweest van Eric Karton?
Ik heb het niet zo op die emo-tv, en hoe gigantisch veel indruk dat wel niet heeft gemaakt. Tyft toch op.quote:
Wees blij dat jij dit leven hebt. Zie hoe moeilijk kinderen het daar hebben!quote:Op donderdag 23 december 2010 19:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op die emo-tv, en hoe gigantisch veel indruk dat wel niet heeft gemaakt. Tyft toch op.
Het is allemaal wel kut voor die mensen e.d. maar ik heb ook weinig medelijden met de filmpjes en al hoor, en zo hard als ik ben ik zie liever 3 miljoen in Nederland gepompt worden dan in Africa .. bodemloze putquote:Op donderdag 23 december 2010 19:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wees blij dat jij dit leven hebt. Zie hoe moeilijk kinderen het daar hebben!
quote:[quote]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[youtube][/youtube]
1
2
3<?php
?>
Ben ik het wel mee eens eigenlijk. Waarom niet een keer SR houden voor een Nederlands doel?quote:Op donderdag 23 december 2010 19:51 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Het is allemaal wel kut voor die mensen e.d. maar ik heb ook weinig medelijden met de filmpjes en al hoor, en zo hard als ik ben ik zie liever 3 miljoen in Nederland gepompt worden dan in Africa .. bodemloze put
[..]quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ code verwijderd ]
[youtube][/youtube]
[/quote]
ok.
QFTquote:Op donderdag 23 december 2010 19:51 schreef TheVulture het volgende:
Moet wel even zeggen dat ik Coen deze week wel relaxed vond over het algemeen... Giel blijf ik vreselijk nep vinden... en Gerard is en blijft een koning
Daar hebben we de belasting voor,quote:Op donderdag 23 december 2010 19:52 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ben ik het wel mee eens eigenlijk. Waarom niet een keer SR houden voor een Nederlands doel?
Tsja, heel erg enzo. Maar daar heb ik geen zielige filmpje voor nodig om dat te realiseren.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wees blij dat jij dit leven hebt. Zie hoe moeilijk kinderen het daar hebben!
Tim?quote:Op donderdag 23 december 2010 19:52 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
QFT
[ afbeelding ]
Tim em aan ouwe
Iedereen wordt onderhouden.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:52 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ben ik het wel mee eens eigenlijk. Waarom niet een keer SR houden voor een Nederlands doel?
Zeg dat tegen de bejaarden die 1x per week een douche krijgen - if luckyquote:
Ben bang dat ze dan nog geen 100.000 euro ophalen.... bedrijven doen het ook voor het imago, zullen niet zoveel doen voor iets in NL.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:52 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik vind ze allemaal top. Ja, zelfs Giel. Holy crap.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:51 schreef TheVulture het volgende:
Moet wel even zeggen dat ik Coen deze week wel relaxed vond over het algemeen... Giel blijf ik vreselijk nep vinden... en Gerard is en blijft een koning
Oh wacht tering, ik ken haar gewoon, heb haar geinterviewd!quote:Op donderdag 23 december 2010 19:53 schreef Guanabana het volgende:
Wie is dat wijf die praat alsof ze doof is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |