PRAAT NIET TEGEN MIJ RARE 3FM JUNK MET JE TWEETS NAAR DJ'S DIE ZE NIET LEZEN AHAHHAHAHAHAHAHAHAHAhhahahahahHHAHHAHAHhHHAHAHAquote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 19:54 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oh wacht tering, ik ken haar gewoon, heb haar geinterviewd!
En mijn ex heeft haar geneukt
Haar boek heet "Sex in Afrika".quote:Op donderdag 23 december 2010 19:54 schreef Guanabana het volgende:
[..]
En mijn ex heeft haar geneukt
Ja lach maar!quote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 19:54 schreef Paul het volgende:
[..]
PRAAT NIET TEGEN MIJ RARE 3FM JUNK MET JE TWEETS NAAR DJ'S DIE ZE NIET LEZEN AHAHHAHAHAHAHAHAHAHAhhahahahahHHAHHAHAHhHHAHAHA
quote:Op donderdag 23 december 2010 19:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind ze allemaal top. Ja, zelfs Giel. Holy crap.
Maar t is wel je exquote:Op donderdag 23 december 2010 19:55 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja lach maar!
Eerst neukt hij mij, en daarna haar, nee leuk.
(hij zei wel dat hij het met mij geiler vond HAHAHAHA wat een giller)
Giel is topquote:Op donderdag 23 december 2010 19:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee ik blijf het een verschrikking vinden, elke vezel irriteert me...
Dat dacht ik ook al!quote:Op donderdag 23 december 2010 19:56 schreef Waalwijker het volgende:
Intro van deze plaat lijkt zo op Blondie - One Way.
Bedankt voor de mededelingquote:Op donderdag 23 december 2010 19:56 schreef Waalwijker het volgende:
Dat mag je heul niet zeggen van de moraalridderts hierquote:Op donderdag 23 december 2010 19:57 schreef Paul het volgende:
Die filmpjes met Eric Corton blijven het minst leuk van de SR. Maar goed daar gaat het allemaal om. Dus even doorbijten weer
geilquote:Op donderdag 23 december 2010 19:57 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
zijn 2 jongens.
Nu niet meer he?
In nederland mag je altijd nog je eigen mening hebben dus ook op fok.. i say fuck the children.. im not saying FUCK the children.. im saying fuccckkk the childrenquote:Op donderdag 23 december 2010 19:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat mag je heul niet zeggen van de moraalridderts hier![]()
Andersom. Teenage Kicks is ouder. Iets.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:56 schreef Waalwijker het volgende:
stoer manquote:Op donderdag 23 december 2010 19:58 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
In nederland mag je altijd nog je eigen mening hebben dus ook op fok.. i say fuck the children.. im not saying FUCK the children.. im saying fuccckkk the children
Ja maar Justin Bieber lijkt ook op een Playmobil poppetje. En Playmobil poppetjes zijn ouder. Maar hij lijkt er wel op.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:58 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Andersom. Teenage Kicks is ouder. Iets.
oh is het al vaker gezegd dan?quote:Op donderdag 23 december 2010 19:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat mag je heul niet zeggen van de moraalridderts hier![]()
Ik vind dr altijd leuke spijkerbroeken aan hebben hahahquote:Op donderdag 23 december 2010 19:59 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb een hekel aan een hoop (de meeste) wijven op tv, maar Nicolette vind ik echt een topwijf
Ze lijkt een beetje op een drugsverslaafde.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:59 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb een hekel aan een hoop (de meeste) wijven op tv, maar Nicolette vind ik echt een topwijf
Who cares.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:58 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Andersom. Teenage Kicks is ouder. Iets.
Ik wil haar zijn. Of Katja Schuurman.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze lijkt een beetje op een drugsverslaafde.
quote:Op donderdag 23 december 2010 19:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja maar Justin Bieber lijkt ook op een Playmobil poppetje. En Playmobil poppetjes zijn ouder. Maar hij lijkt er wel op.
Dus....
Koffie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |