PRAAT NIET TEGEN MIJ RARE 3FM JUNK MET JE TWEETS NAAR DJ'S DIE ZE NIET LEZEN AHAHHAHAHAHAHAHAHAHAhhahahahahHHAHHAHAHhHHAHAHAquote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 19:54 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oh wacht tering, ik ken haar gewoon, heb haar geinterviewd!
En mijn ex heeft haar geneukt
Haar boek heet "Sex in Afrika".quote:Op donderdag 23 december 2010 19:54 schreef Guanabana het volgende:
[..]
En mijn ex heeft haar geneukt
Ja lach maar!quote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 19:54 schreef Paul het volgende:
[..]
PRAAT NIET TEGEN MIJ RARE 3FM JUNK MET JE TWEETS NAAR DJ'S DIE ZE NIET LEZEN AHAHHAHAHAHAHAHAHAHAhhahahahahHHAHHAHAHhHHAHAHA
quote:Op donderdag 23 december 2010 19:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind ze allemaal top. Ja, zelfs Giel. Holy crap.
Maar t is wel je exquote:Op donderdag 23 december 2010 19:55 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja lach maar!
Eerst neukt hij mij, en daarna haar, nee leuk.
(hij zei wel dat hij het met mij geiler vond HAHAHAHA wat een giller)
Giel is topquote:Op donderdag 23 december 2010 19:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee ik blijf het een verschrikking vinden, elke vezel irriteert me...
Dat dacht ik ook al!quote:Op donderdag 23 december 2010 19:56 schreef Waalwijker het volgende:
Intro van deze plaat lijkt zo op Blondie - One Way.
Bedankt voor de mededelingquote:Op donderdag 23 december 2010 19:56 schreef Waalwijker het volgende:
Intro van deze plaat lijkt zo op Blondie - One Way.
Dat mag je heul niet zeggen van de moraalridderts hierquote:Op donderdag 23 december 2010 19:57 schreef Paul het volgende:
Die filmpjes met Eric Corton blijven het minst leuk van de SR. Maar goed daar gaat het allemaal om. Dus even doorbijten weer
geilquote:Op donderdag 23 december 2010 19:57 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
zijn 2 jongens.
Nu niet meer he?
In nederland mag je altijd nog je eigen mening hebben dus ook op fok.. i say fuck the children.. im not saying FUCK the children.. im saying fuccckkk the childrenquote:Op donderdag 23 december 2010 19:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat mag je heul niet zeggen van de moraalridderts hier![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |