Prima! Zoethout komt eran. Is zowat de enige smaak die ik niet lust dus dan ben ik meteen ook van die pleuriszakjes af.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:00 schreef Sersjee het volgende:
[..]
![]()
Doe maar een bakkie thee. Zoethout als je hebt.

Anorexia me dunktquote:Op donderdag 23 december 2010 20:02 schreef ValHallen het volgende:
Ik vind nicolette ook niet heel bijzonder... Gewoon een leuk meiske om te zien maar iets te dun.
Ja maar die wijven die hier voorbijkomen worden ook niet gespoilerd.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:02 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dude...........spoiler it plz
Goedzo. Te dunne meisjes zijn saai.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:02 schreef Guanabana het volgende:
Nee, ik wil trouwens niet zo dun zijn.
Ja want als je dun bent dan mis je automatisch een gen om leuk te zijnquote:Op donderdag 23 december 2010 20:03 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Goedzo. Te dunne meisjes zijn saai.
Nemen het mee naar achterenquote:Op donderdag 23 december 2010 20:04 schreef Feivel1 het volgende:
Ik ben denk ik de hele avond afgeleid door MSN..
Ik ben heel de avond afgeleid door mijn topicquote:Op donderdag 23 december 2010 20:04 schreef Feivel1 het volgende:
Ik ben denk ik de hele avond afgeleid door MSN..
Nietus Engels is tof!quote:Op donderdag 23 december 2010 20:05 schreef Mexicaantje. het volgende:
Jongens in de tijd dat ik weg was heb ik TWEE bladzijden gelezen.Haat aan Engels en Giel die lult.
zo klonk het een beetje matig ja, het liedje is leukquote:Op donderdag 23 december 2010 20:05 schreef Maartel het volgende:
Ik hoor niet zoveel serious talent bij die knul eigenlijk..
Ja maar niet als het over constructies gaat waar je in het NL's al nauwelijks iets van begrijpt.quote:
Only when you can itquote:
Op je teentje getrapt?quote:Op donderdag 23 december 2010 20:04 schreef alors het volgende:
[..]
Ja want als je dun bent dan mis je automatisch een gen om leuk te zijn
we doen het voor jou je stem waar ik verliefd op benquote:Op donderdag 23 december 2010 20:05 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ben heel de avond afgeleid door mijn topic
Welke fobie?quote:Op donderdag 23 december 2010 20:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
we doen het voor jou je stem waar ik verliefd op benAls je ooit meedoet met talentenjacht dan kan ik mijn fobie wel even loslaten
Damn.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
'Slechts' twee uur en een kwartier over 043 naar 040 gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |