nee hoor want ik ben niet zo dun als Nicolette, maar ik vind het gewoon dom dat gezeik over dunne mensen. Nicolette is gewoon van zichzelf zo, die heeft geen anorexia en is niet de godganse dag bezig om af te vallen.quote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 20:08 schreef Caland het volgende:
Ik werd hierdoor afgeleid.
[ afbeelding ]
Die heeft anorexia gehadquote:Op donderdag 23 december 2010 20:08 schreef alors het volgende:
[..]
nee hoor want ik ben niet zo dun als Nicolette, maar ik vind het gewoon dom dat gezeik over dunne mensen. Nicolette is gewoon van zichzelf zo, die heeft geen anorexia en is niet de godganse dag bezig om af te vallen.
Dat je het niet mooi vind ok, maar dat dunne mensen saai zijn
Lol whut dun == saai? Nee man.. met je eens, maar ziet ook zelfde verschil in dunheid/mooiheid per meisjequote:Op donderdag 23 december 2010 20:08 schreef alors het volgende:
[..]
nee hoor want ik ben niet zo dun als Nicolette, maar ik vind het gewoon dom dat gezeik over dunne mensen. Nicolette is gewoon van zichzelf zo, die heeft geen anorexia en is niet de godganse dag bezig om af te vallen.
Dat je het niet mooi vind ok, maar dat dunne mensen saai zijn
BNN moet er een wekelijks programma van maken. Ge-wel-di-ge tv!quote:Op donderdag 23 december 2010 20:09 schreef Cee het volgende:
Hij ziet er ook constant als een geslagen puppy uit he, die Ramon.
ja dat zeg ik niet, dat zei hijquote:Op donderdag 23 december 2010 20:09 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Lol whut dun == saai? Nee man.. met je eens, maar ziet ook zelfde verschil in dunheid/mooiheid per meisje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |