quote:
Wat ga je makenquote:Op donderdag 23 december 2010 16:00 schreef CindieY het volgende:
Zo, pannetjes staan weer op de kookplaat.
quote:
Hij pakt liever straf van achterquote:Op donderdag 23 december 2010 16:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan wordt hij wel gestraft van boven..
Ik heb het niet geprobeerdquote:
F5 nieuwe topics ftwquote:Op donderdag 23 december 2010 16:01 schreef alors het volgende:
hoe kunnen jullie ooit een fipo maken!!! wtf respect hoor, mij lukt het niet
Dat zeg ikquote:
Lekkerquote:
Post anders nog een keer een goatse ! Dan komt die sfeer vanzelfquote:
Origami?quote:Op donderdag 23 december 2010 16:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb het niet geprobeerdIk zat een plasticen zakje op te vouwen
rimBIMBIMBIM tjibbie!quote:
Doet me denkenquote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 16:02 schreef DeLuna het volgende:
2,9 miljoen.
Dat zeg ik. Dat jullie dat even kunnen quoten enzo.
quote:Op donderdag 23 december 2010 16:02 schreef Swomp het volgende:
[..]
Post anders nog een keer een goatse ! Dan komt die sfeer vanzelf
zelfs als ik dat doe, tegen de tijd dat ik heb geklikt en getypt dan ben ik alweer de 5e ofzoquote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 16:02 schreef Swomp het volgende:
[..]
Ja dat was gister dus beetje naar met dat BAMBAMBAM vuurwerk.quote:Op donderdag 23 december 2010 16:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Doet me denkenSR is een fan-tas-tische plek voor een aanslag
![]()
quote:Op donderdag 23 december 2010 16:02 schreef DeLuna het volgende:
2,9 miljoen.
whehe +1quote:Op donderdag 23 december 2010 16:02 schreef Swomp het volgende:
[..]
Het was cobra4 met zijn cobra6quote:Op donderdag 23 december 2010 16:02 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja dat was gister dus beetje naar met dat BAMBAMBAM vuurwerk.
sneller typenquote:Op donderdag 23 december 2010 16:02 schreef alors het volgende:
[..]
zelfs als ik dat doe, tegen de tijd dat ik heb geklikt en getypt dan ben ik alweer de 5e ofzo
Dat zei ik ook alquote:Op donderdag 23 december 2010 16:02 schreef DeLuna het volgende:
2,9 miljoen.
Ik heb genoeg om me te vermaken zonder fok. Niet negatief bedoeld.quote:Op donderdag 23 december 2010 16:02 schreef Swomp het volgende:
[..]
Dat is centraal station ook elke ochtend om 8 uurquote:Op donderdag 23 december 2010 16:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
![]()
sowieso vuurwerkquote:Op donderdag 23 december 2010 16:02 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja dat was gister dus beetje naar met dat BAMBAMBAM vuurwerk.
Je bent weer unbannedquote:Op donderdag 23 december 2010 16:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb genoeg om me te vermaken zonder fok. Niet negatief bedoeld.
Nee man gooi dan een bom op de Kuip of Arena tijdens een wedstrijd vermoord je meer mensen.quote:Op donderdag 23 december 2010 16:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
![]()
Van de chocoladefabriek?quote:Op donderdag 23 december 2010 16:03 schreef alors het volgende:
[..]
sowieso vuurwerkdat is echt voor sjakies
Je bent gewoon BANG! hoorde je die knal BANG, nog een keerquote:Op donderdag 23 december 2010 16:03 schreef alors het volgende:
[..]
Hah! Mooi!quote:Op donderdag 23 december 2010 16:03 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat zei ik ook al. En de 1,7 gisteren had ik ook goed, kan niet missen dus
.
Durf te wedden dat een aanslag op SR meer impact zou hebbenquote:Op donderdag 23 december 2010 16:03 schreef Type-R het volgende:
[..]
Dat is centraal station ook elke ochtend om 8 uur
quote:Op donderdag 23 december 2010 16:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
![]()
Ben ik nu een sjakie ?quote:Op donderdag 23 december 2010 16:03 schreef alors het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 december 2010 16:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie houdt er nou niet van vuurwerk?
quote:
Iedergeval qua shock effectquote:Op donderdag 23 december 2010 16:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Durf te wedden dat een aanslag op SR meer impact zou hebben
vuurwerk is voor kinderen en sjonniesquote:Op donderdag 23 december 2010 16:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik. Alleen om naar te kijken dan.quote:Op donderdag 23 december 2010 16:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Live op tvquote:Op donderdag 23 december 2010 16:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Durf te wedden dat een aanslag op SR meer impact zou hebben
Ik koop dit jaar voor het eerst geen vuurwerk, vind er niet zo veel meer aan.....quote:Op donderdag 23 december 2010 16:03 schreef Ajacied422 het volgende:
En het samenhorigheisgevoel wat er heerst op dat pleinquote:Op donderdag 23 december 2010 16:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Iedergeval qua shock effect
Vuurwerk is voor de echte sjaakquote:Op donderdag 23 december 2010 16:04 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
vuurwerk is voor kinderen en sjonnies
Ik ookquote:Op donderdag 23 december 2010 16:04 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik. Alleen om naar te kijken dan.
Ach rond de klok van 12 is het toch wel leuk ?quote:Op donderdag 23 december 2010 16:04 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
vuurwerk is voor kinderen en sjonnies
Mijn broertje steekt het wel afquote:Op donderdag 23 december 2010 16:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ookKoop zelf nooit vuurwerk, mijn overbuurman heeft altijd wel mooie dingen...
Als je 1000 wachtende op station hebt , heb je ook saamhorigheidsgevoelquote:Op donderdag 23 december 2010 16:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En het samenhorigheisgevoel wat er heerst op dat plein
quote:Op donderdag 23 december 2010 16:05 schreef Swomp het volgende:
[..]
Ach rond de klok van 12 is het toch wel leuk ?![]()
Maar geen live televisie, het gaat dan niet om een inzamelingsactie en er zullen minder kinderen bij betrokken zijnquote:Op donderdag 23 december 2010 16:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Als je 1000 wachtende op station hebt , heb je ook saamhorigheidsgevoel
Knal vuurwerk is niets aan, mooie pijlen wel, alleen jammer dat die in verhouding erg duur zijn tov knalquote:Op donderdag 23 december 2010 16:05 schreef DaMook het volgende:
Vuurwerk kijken is leuk, afsteken vind ik saai. Drink liever een extra glas champagne
.
Carbid jung!quote:Op donderdag 23 december 2010 16:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat gaan jullie dan doen op 31 december? Koeien hoeden?
Eten maken voor 's avondsquote:Op donderdag 23 december 2010 16:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Doe eens in je hand laten afknallenquote:Op donderdag 23 december 2010 16:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]hoor.. Die rotjes (die dan niet zo heten) worden ook steeds harder
We hebben als vriendengroep besloten om ook geld bij elkaar te lappen voor (sier)vuurwerk, ook al hoeft het voor iedereen niet. Maar wij gaan dus feestenquote:Op donderdag 23 december 2010 16:05 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op donderdag 23 december 2010 16:06 schreef Geo3kant het volgende:
3 jaar terug 2 lange vingers kwijt geraakt door vuurwerken ik had nog zo'n honger
Werken tot 15:00 en dan oliebollen halenquote:Op donderdag 23 december 2010 16:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik moest lachenquote:Op donderdag 23 december 2010 16:06 schreef Geo3kant het volgende:
3 jaar terug 2 lange vingers kwijt geraakt door vuurwerken ik had nog zo'n honger
Gemeente Den Helder heeft in 2008 tijdens Sail, de hele gemeentekas erdoorheengejaagt:quote:Op donderdag 23 december 2010 16:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Knal vuurwerk is niets aan, mooie pijlen wel, alleen jammer dat die in verhouding erg duur zijn tov knal
Wij nog van die kleine kippenvleugeltjes, salades, stokbrood....quote:Op donderdag 23 december 2010 16:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oliebollen doen wij altijd, Kaasjes, Worstjes, Chippies, Helemaal top!
Wij ook. Eerst eten (indisch dit jaar) en dan zuipen, tv kijken spelletjes doen. Om 12 uur steken er een paar vuurwerk af. Daarna opstapquote:Op donderdag 23 december 2010 16:06 schreef CindieY het volgende:
[..]
We hebben als vriendengroep besloten om ook geld bij elkaar te lappen voor (sier)vuurwerk, ook al hoeft het voor iedereen niet. Maar wij gaan dus feesten
Onvoorziene brievenbusquote:Op donderdag 23 december 2010 16:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom wordt er niet een camera bij de 2e brievenbus gezet?
Nu krijg ik teveel trekquote:Op donderdag 23 december 2010 16:08 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wij nog van die kleine kippenvleugeltjes, salades, stokbrood....![]()
Wij hebben dit jaar voor 100euro, dat vond ik eigenlijk al veel te veel... Maar als je een beetje leuk vuurwerk wilt zit je meteen rond deze prijsquote:Op donderdag 23 december 2010 16:07 schreef -Peach het volgende:
Wij kennen een mafkees die rond de 2000 pleuri uitgeeft aan vuurwerk...dus we gaan mooi daar kijken
siervuurwerk kan nog wel maar als je als 15+ nog knalvuurwerk kooptquote:Op donderdag 23 december 2010 16:05 schreef Swomp het volgende:
[..]
Ach rond de klok van 12 is het toch wel leuk ?![]()
quote:Op donderdag 23 december 2010 16:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Onvoorziene brievenbus
Pijlenquote:Op donderdag 23 december 2010 16:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Gemeente Den Helder heeft in 2008 tijdens Sail, de hele gemeentekas erdoorheengejaagt:
Kan alleen even geen filmpje vindenHarde grote pijlen
Wij gaan gewoon leven op pizza, oliebollen, appelflappen, toastjes en kaas/worst edquote:Op donderdag 23 december 2010 16:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wij ook. Eerst eten (indisch dit jaar) en dan zuipen, tv kijken spelletjes doen. Om 12 uur steken er een paar vuurwerk af. Daarna opstap.
Vast Miljonair ..quote:Op donderdag 23 december 2010 16:07 schreef -Peach het volgende:
Wij kennen een mafkees die rond de 2000 pleuri uitgeeft aan vuurwerk...dus we gaan mooi daar kijken
I see what you did therequote:Op donderdag 23 december 2010 16:09 schreef Geo3kant het volgende:
Hier gaat ook een goed maand salaris er door heen de 31e.. 2200+
Dat zullen het wel geweest zijn, ik heb daar geen verstand van, ik zoek ff een filmpje..quote:Op donderdag 23 december 2010 16:08 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Pijlenshells moet je hebben .. 4/5/6 inch dat is pas mooi vuurwerk
Echt op school gingen we een film kijken, Een jongen die raakte 3 vingers kwijt (middel- ring- en wijs). Hij pakte een striker op. En 5 maanden later overleed hij aan auto ongelukquote:Op donderdag 23 december 2010 16:09 schreef Dagoduck het volgende:
Vorige week hier in de regio iemand z'n hele hand uit elkaar door een cobra6, collega van mn moeder moest alle vingers zoeken
Karma is a bitchquote:Op donderdag 23 december 2010 16:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Echt op school gingen we een film kijken, Een jongen die raakte 3 vingers kwijt (middel- ring- en wijs). En 5 maanden later overleed hij aan auto ongeluk
Ook gezelligquote:Op donderdag 23 december 2010 16:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wij gaan gewoon leven op pizza, oliebollen, appelflappen, toastjes en kaas/worst edEn niet op stap, maar gewoon hier de hele nacht door
Zal vast na 12en nog een hele hoop mensen bij komen.
quote:Op donderdag 23 december 2010 16:10 schreef DeLuna het volgende:
Sapjes heb ik gemist, wat zit er in deze?
Werken van 12:00 - 17:00, daarna tot 00:00 bij mn ouders en daarna de stad in om te zuipenquote:Op donderdag 23 december 2010 16:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Witlofquote:Op donderdag 23 december 2010 16:10 schreef DeLuna het volgende:
Sapjes heb ik gemist, wat zit er in deze?
Wij hebben allang geleerd dat je hier ook heel goed kan feestenquote:Op donderdag 23 december 2010 16:10 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ook gezellig. Zou ook liever niet opstap gaan, maar de rest vind dat gezelliger dan met de hele groep thuis blijven
. Al kom ik opstap wel een heleboel andere tegen die ik dan ook meteen gelukkig nieuwjaar kan wensen
.
Pizzaquote:Op donderdag 23 december 2010 16:11 schreef Blistering het volgende:
Ik twijfel tussen pizza bestellen of omelet vanavond
Pizza met salamiquote:Op donderdag 23 december 2010 16:11 schreef Blistering het volgende:
Over buurjongen.. steekt een giga vlinder af.. loontje gaat uit, duwt hij zijn sigaret zo in/op het kruit..quote:Op donderdag 23 december 2010 16:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Echt op school gingen we een film kijken, Een jongen die raakte 3 vingers kwijt (middel- ring- en wijs). Hij pakte een striker op. En 5 maanden later overleed hij aan auto ongeluk
+100quote:
Ja. Weet alleen niet meer waarquote:Op donderdag 23 december 2010 16:11 schreef henkde_j het volgende:
Staan de sapjes recepten ook ergens. Ben wel benieuwd of het echt zo smerig en moeilijk weg te krijgen is
Que?quote:
Ik had het laatst ergens gelezen.... ff opzoekenquote:Op donderdag 23 december 2010 16:11 schreef henkde_j het volgende:
Staan de sapjes recepten ook ergens. Ben wel benieuwd of het echt zo smerig en moeilijk weg te krijgen is
heeft t dan nog zin om vingers te rapen dan?quote:Op donderdag 23 december 2010 16:09 schreef Dagoduck het volgende:
Vorige week hier in de regio iemand z'n hele hand uit elkaar door een cobra6, collega van mn moeder moest alle vingers zoeken
Lekker he gewoon een normaal tempo.quote:Op donderdag 23 december 2010 16:12 schreef Guanabana het volgende:
Het is hier niet zo druk nu hè?
M'n laptop kan het zowaar aan.
Ik moest gewoon even gniffelen over dat mensen graag willen weten wat voor sapjes ze drinkenquote:
Nee, maar dat moet ofzoquote:Op donderdag 23 december 2010 16:12 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
heeft t dan nog zin om vingers te rapen dan?
Pizza + omelet.quote:Op donderdag 23 december 2010 16:11 schreef Blistering het volgende:
http://seriousrequest.3fm.nl/page/10_nieuws/5348314quote:Op donderdag 23 december 2010 16:11 schreef henkde_j het volgende:
Ja nou, hij zei dat hij er moeite mee had, ik dacht.. er zal wel weer knoflook in zitten!quote:Op donderdag 23 december 2010 16:13 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ik moest gewoon even gniffelen over dat mensen graag willen weten wat voor sapjes ze drinken
Met?quote:
Er was er laatst een met lyches en mango die leek me wel heel lekker.quote:Op donderdag 23 december 2010 16:14 schreef Guanabana het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd hoe die sapjes smaken ja.
Even met je neus dicht atten en weer door, lijkt me.
Kruidenquote:Op donderdag 23 december 2010 16:14 schreef CindieY het volgende:
Nou, dan wil ik er ook wel een eetkeuze ingooienGewoon plain zout over m'n krieltjes of aardappelkruiden?
Ja of lekker gebakken stuk vlees er door blendenquote:Op donderdag 23 december 2010 16:14 schreef Guanabana het volgende:
Maar waarom krijgen ze altijd vieze, met vieze groenten? Ze kunnen toch ook sapjes krijgen met alleen fruit?
Pepperoniquote:
Het eerste zoek je op , 2de ook opgezochtquote:Op donderdag 23 december 2010 16:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Echt op school gingen we een film kijken, Een jongen die raakte 3 vingers kwijt (middel- ring- en wijs). Hij pakte een striker op. En 5 maanden later overleed hij aan auto ongeluk
Als ze gewoon een milkshake maken , dat vult welquote:Op donderdag 23 december 2010 16:15 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja of lekker gebakken stuk vlees er door blenden.
Het is ook wel schattig hoor. Hoe erg mensen op gaan in dit hele gebeurenquote:Op donderdag 23 december 2010 16:13 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja nou, hij zei dat hij er moeite mee had, ik dacht.. er zal wel weer knoflook in zitten!
broccoliquote:Op donderdag 23 december 2010 16:15 schreef Guanabana het volgende:
Ze zitten telkens te kauwen op die sapjes zie ik, wat zitten daar voor brokken in dan?
quote:
hihiquote:Op donderdag 23 december 2010 16:16 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Het is ook wel schattig hoor. Hoe erg mensen op gaan in dit hele gebeuren
Vitamientjes en zulksquote:Op donderdag 23 december 2010 16:16 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Als ze gewoon een milkshake maken , dat vult wel
Slaapkamer ligt tegen de mc en de kfc aan dus ze kunnen nog kiezen ookquote:Op donderdag 23 december 2010 16:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
En snachts in de slaapkamer , McDonalds Menutjes eten
Hello is net gedraaid joh.quote:Op donderdag 23 december 2010 16:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Niet zingen jullie... Ik wil Hello of Fake Blood.
Keuze is dan snel gemaaktquote:Op donderdag 23 december 2010 16:17 schreef DaMook het volgende:
[..]
Slaapkamer ligt tegen de mc en de kfc aan dus ze kunnen nog kiezen ook.
kfc natuurlijkquote:Op donderdag 23 december 2010 16:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Keuze is dan snel gemaakt
Je vaders en moeders - California Dreaming.quote:
Veel bedrijven doen het ook alleen voor het imago idd dat klanten zien dat ze goede doelen steunen ipv echt meeleven, daarom doneer ik ook niet.. i just dont carequote:Op donderdag 23 december 2010 16:17 schreef djkoelkast het volgende:
Al die mensen die zo graag reclame willen maken voor hun zaak, hun goede grote hart willen laten zien maar ondertussen maar wat blij zijn dat giften aan goede doelen belastingaftrekbaar zijn.
Maarja, de wereld draait nu eenmaal om eigenbelang. Je geeft niet om anderen te helpen, maar om jezelf beter te voelen en je schuldgevoel af te kopen.
quote:
Ons pap heeft meerdere klanten gevraagd of ze mee wilde naar het eindfeest, maar geen wilde er op kerstavond naartoequote:Op donderdag 23 december 2010 16:18 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Veel bedrijven doen het ook alleen voor het imago idd dat klanten zien dat ze goede doelen steunen ipv echt meeleven, daarom doneer ik ook niet.. i just dont care
Ik las het ja.quote:Op donderdag 23 december 2010 16:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Even de auto uitgraven en dan op naar Eindhoven.
Hij heeft er nu wel zin in dat ie ff door kon slapen doet hem zichtbaar goed.quote:
Is het zo erg?quote:Op donderdag 23 december 2010 16:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
quote:Op donderdag 23 december 2010 16:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Inderdaad.. geldrop is nog vrij licht (vlakbij ehv)quote:Op donderdag 23 december 2010 16:19 schreef Guanabana het volgende:
Het is in Eindhoven veel eerder donker dan hier, hoe kan dat nou
Dit dus.quote:Op donderdag 23 december 2010 16:20 schreef Zolcon het volgende:
Komt helemaal niks van het studeren terecht...
Valkenswaard ookquote:Op donderdag 23 december 2010 16:20 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Inderdaad.. geldrop is nog vrij licht (vlakbij ehv)
Ohh.... deze vond ik toen zo coolquote:
Bodyrox ft. Luciana - Yeah Yeahquote:Op donderdag 23 december 2010 16:20 schreef Guanabana het volgende:
OMG JA! DIT NUMMER WAS IK TOTAAL VERGETEN!
WAT EEN EPIC NUMMER!
Hoe heet het ook alweer?
YEAH YEAHquote:Op donderdag 23 december 2010 16:20 schreef Guanabana het volgende:
OMG JA! DIT NUMMER WAS IK TOTAAL VERGETEN!
WAT EEN EPIC NUMMER!
Hoe heet het ook alweer?
quote:Op donderdag 23 december 2010 16:20 schreef donroyco het volgende:
[..]
Bodyrox ft. Luciana - Yeah Yeah
Ik zal m'n piemel uit m'n broek hangenquote:Op donderdag 23 december 2010 16:20 schreef Swomp het volgende:
[..]
Veel plezier ! Hoe herkennen we je ?
Daagquote:
Canon Lquote:Op donderdag 23 december 2010 16:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik zal m'n piemel uit m'n broek hangen.
Nee, ik heb iig een donkere jas aan en waarschijnlijk een grote witte lens op m'n camera zitten. Ik ga niet in de rij staan voor het Huis, denk ik.
Nee, kijk hier eens links, dat is mevrouwquote:Op donderdag 23 december 2010 16:21 schreef Guanabana het volgende:
Waren jullie dit nummer ook helemaal vergeten?
Ik zet de Baas-avatar al vast klaar hoorquote:Op donderdag 23 december 2010 16:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nee, ik heb iig een donkere jas aan en waarschijnlijk een grote witte lens op m'n camera zitten. Ik ga niet in de rij staan voor het Huis, denk ik.
quote:Op donderdag 23 december 2010 16:21 schreef Guanabana het volgende:
Waren jullie dit nummer ook helemaal vergeten?
Naja, veel plezier iigquote:Op donderdag 23 december 2010 16:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Charmante foto.quote:
Ja hoor.quote:
Neeeeheheee.....quote:
Dat ene topic is nog steeds het snelste ooitquote:Op donderdag 23 december 2010 16:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, als er weer een hackuh uurtje komt
Smakelijkquote:Op donderdag 23 december 2010 16:22 schreef CindieY het volgende:
Even eten, kom zo weer even mee posten voor de tussenstand natuurlijk!
Neequote:
Bijna hetzelfequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |